Perusmimmi vai kunnon kettu?

Vierailija

Haluaisin nyt muiden cosmottajien mielipiteen tapahtuneesta koska en itsekään ole varma teinkö oikein vai väärin.

Päädyin sänkyyn pitkän baari-illan jälkeen erään tuttavapiirin miehen kanssa, jonka kanssa minulla oli jo aikaisemmin ollut säpinää. Luotin tähän mieheen, koska hän koko ajan oli sanonut kuinka paljon hän kunnioittaa naisia jne, joten en osannut olla varuillani ja lopettaa tätä "suhdetta" ajoissa. Maanantaina kyseisen viikonlopun jälkeen sain kuulla ystävältäni, että kyseinen mies oli tiedottanut koko ystäväpiirillemme, että oli onnistunut kellistämään minut. Ei tässä vielä kaikki, hän oli myöskin antanut yksityiskohtaisen selostuksen tapahtuneesta eräälle ystävistäni jota hän tuskin tunsi. Tällaiset asiat tietenkin leviävät ja loppujen lopuksi useat minun ystävistäni ja hänen ystävistään tiesivät jokaikisen likaisen yksityiskohdan sessiostamme - asioita jotka mielestäni kuuluvat ainoastaan miehelle ja naiselle. Hän oli myöskin sanonut kaikille, kuinka säälittävä ja pakkomielteinen olen eikä hän halua olla missään tekemisissä kanssani ja se mitä hän ikinä on kanssani tehnyt on johtunut vain ja ainoastaan alkoholista. Olin tietenkin vihainen, pettynyt ja häpesin, joten päätin kostaa miehelle. Seuraavan kerran kun tapasimme ulkona, sanoin hänelle, että olen suhteellisen varma että olen raskaana. Sanoin että olin tehnyt testin joka näytti positiivista - en tosiaan ollut, minulla oli kuukautiset silloin joten en tosiaan ollut raskaana. Mies järkyttyi, mutta mielestäni kaiken sen jälkeen mitä hän oli minulle tehnyt oli kostoni oikeutettu.

Mitä sanotte?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla on kaveri joka teki samassa tilanteessa juuri noin ja piti miestä pelossa muistaakseni ainakin pari kuukautta. Eihän se kovin kypsää ole, mutta ymmärrän kostonhalun paremmin kuin hyvin, kun se "mies" oli tollanen mulkvisti. (Gentlemen don't kiss and tell.)
Kai olet muistanut kertoa kaveripiirillesi, että juoruilemalla mies kaiketi turvasi selustaansa jottet sinä kertoisi, kuinka pieni hänellä on ja kuinka huono hän oli...?

Toivottavasti koko jupakka unohtuu pian :( (Ja etenkin että sinä voit lakata murehtimasta.)

Vierailija

Hahahahha darkling on varmaan oikeassa; molopää varmastikin koitti seivailla mokiaan tai sitten vain yritti näyttää paremmalta kuin onkaan. Mistäs noista aivoinvaliideista tietää.
Ja oikeasti; Perusmimmi. Tyyppi teki niin törkeän tempun että ihan oikein jos sai pienen sydänkohtauksen :D toivottavasti jaksoit voivotella aamupahoinvointia ;)

Vierailija

Haha, naiset osaa pahemmin kostaa.
Oma mieheni vain kertoo että on saanut minulta, ja minä samoin mutta se on sovittu juttu, emmekä rehvastele. Paitsi, ehkä joskus.

Rehvastelevat miehet kehuvat naismäärillään koska ovat huonoja, tai koska heillä on pieni. Kostaisin itsekkin samoin!!! :D Hyvä likka!!

Vierailija

Emmää nää asiassa mitään hauskaa ... Kostaminen on aina perseestä. Tai emmää tajua mitä sillä voittaa. Jätkä tosin oli ihan oikeasti aikamoinen idiootti mutta tuskimpa se kostamisellakaan muuksi muuttuu. Joku tiukka sanallinen näpäytys olisi minusta ollut parempi ratkaisu (jos sana on vain hallussa) ja sen jälkeen henkilön täydellinen ignooraaminen.

Kuinkas tuollainen asia sit ratkaistaan? Tai että valehteletko abortista vai selitätkö jotain keskenmenotarinaa? Vai myönnätkö että toinen on tullut huijatuksi?

Muoks: Em kysymykset siis ihan mielenkiinnosta. Kun oletettavasti kyseinen älypää kyllä osaa sen verran asiasta huolestua että selvittää kuinka "raskauden" kanssa käy.

ja tottakai tuollaisen käytöksen jälkeen ansaitsee pienen napautuksen, en vain pidä kyseistä tapaa oikeana rangaistustarkoituksessa (ns). Tai ylipäätään varsinaista kostamista.

Vierailija

Juuri niinkuin joku jo aikaisemmin sanoi - pidin häntä pelossa kunnes oli kärsinyt tarpeeksi ja sanoin tekeväni abortin. Kosto ei ehkä ole erityisen "kypsää" eikä se välttämättä mihinkään johda mutta anteeksi vain - kyllä olo helpotti ja paremmalta tuntuu nyt kun tiedän että herra on saanut ansionsa mukaan.

Vierailija

Täytyy sanoa että minäkin pidän tuota aika turhana kostona. Enkä oikein näe miten tuosta mies on "saanut ansionsa mukaan". Ehkä se vähän säikähti, mutta hetken asiaa mietittyään keskivertomolopää tuskin ottaisi kovasti stressiä tuollaisesta - naisen ongelmahan se lopulta on...

Mies tottakai ansaitsee tuomion noin mauttomasta käytöksestä, mutta itse pidän kyllä parempana suorempaa lähestymistapaa, sanoisin sille aika selkeästi - ja niin julkisesti kuin mahdollista - miten lapsellinen, typerä ja pieni ihminen se on.

Vierailija

Niin, olisihan se kiva jos asiat aina voisi hoitaa "aikuismaisesti", tosin vähän luulen että jos kertoisi (mahdollisimman julkisesti) että kuinka huono toinen on, niin sen saa aika nopeasti käännettyä niin että ko. henkilö ei itse ole toipunut, on vain jäänyt alakynteen ja on säälittävä kun paljastaa julkisesti kuinka toinen on onnistunut satuttamaan. Lopputulos ei siis uhrin kannalta olisi mitenkään tyydyttävä. Kosto ja sen jälkeinen ignooraaminen toimii omasta mielestäni parhaiten, sillä silloin voi sanoa jääneensä niskan päälle mokomasta possusta. Aina kosto ei tosin ole vaihtoehto tai se ei onnistu, eli silloin ignooraaminen lienee parasta... Tosin kosto, sen oikeutus ja hyödyllisyys ovat sellaisia asioita, joista on vain henkilökohtasia mielipiteitä.
Niin ja tärkein perustelu jäi uupumaan; jos kyseessä vaikuttaisi olevan normaalit moraaliset arvot ja käytöstavat omaa henkilö, niin voisin olla samaa mieltä sörriäisen ja nrm:än kanssa. Mutta kun kyse on tuon tason sikailusta, niin todennäköisyys, että ko. henkilö ei näitä ominaisuuksia omaa, on aika suuri, mikä myös tarkoittaa että esim. julkinen tuomio ja muut "rangaistuskeinot", jotka toimisivat ko. arvot omaavaan henkilöön, eivät tässä tapauksessa toimi millään muotoa.

Vierailija

Puhvi - voisiko tuon paremmin sanoa. En usko tuollaiseen julkiseen "kuinka saatoit" -saarnaan, koska tällaisella on vaikutusta vain ihmisiin joilla on tosissaan moraali ja käytöstavat, ja tämä ihminen ei siihen joukkoon kuulu. Se on kuin seinälle huutaisi etkä saa mitään muuta aikaiseksi kun sen, että ihmiset näkevät haavoittuvaisuutesi ja olettavat että et itse vielä ole "parantunut" - mikä saattaisi minut alakynteen ja hän olisi taas "voittajan" pallilla.

Vierailija
materialgirl

Juuri niinkuin joku jo aikaisemmin sanoi - pidin häntä pelossa kunnes oli kärsinyt tarpeeksi ja sanoin tekeväni abortin. Kosto ei ehkä ole erityisen "kypsää" eikä se välttämättä mihinkään johda mutta anteeksi vain - kyllä olo helpotti ja paremmalta tuntuu nyt kun tiedän että herra on saanut ansionsa mukaan.

Noh, kukin tavallaan. Mutta itsehän sinä mielipiteitä pyysit.
Pitäisi koettaa hyväksyä se etteivät kaikki ole samaa mieltä ;)

Ja joo, emmä ainakaan mitään julkisaarnaa meinannutkaan mutta siis jokin sivaltava kommentti asian kuittaamiseksi jolla selkeästi ilmaisisi sen että ei anna mitään arvoa moiselle ihmiselle tai anna toiminnan nujertaa itseään. Että jotenkin mitätöi toisen ja tekee sen koko vauhkoamisen naurettavaksi toiminnaksi.

Kun emmätajua kuinka vahinkoraskaus opettaisi korkeintaan kuin pitämään tarkempaa huolta ehkäisystä...

Ja kieliihän se kostokin siitä ettei asian kanssa olla ihan sujut... Vaikkei sitä kohde tajuaisikaan. Nomutta kuitenkin, ei minusta kostaminen ole kuitenkaan mikään selkääntaputtelua ansaitseva juttu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat