Tallinnan shoppailuvinkkejä?

Vierailija

Heipähei :>

Olen siis menossa syyslomalla kaverin kanssa shoppailumatkalle Tallinnaan. Mistä löytää edullisesti merkkivaatteita, mitkä ovat suosikkiliikkeenne Tallinnassa?

Tiedättekö mitään outlet-myymälöitä? Entä mistä voisin löytää Jennyfer- tai New Yorker-nimisiä liikkeitä?

Kiitos kovasti jo etukäteen, laittakaa mitä tahansa keksitte, mistä olette itse löytäneet hienoja löytöjä. Onko teillä Tallinnassa jokin vakipaikka, missä käytte aina katsastamassa tarjonnan?

Kommentit (2)

Vierailija

Hei, kannattaa ottaa ilmainen sightseeing-bussi uuteen kauppakeskukseen Rocca Al Mareen (lähtee virukeskuksen pääoven edestä, aikataulut löytyy hotellien aulasta) ja mennä sinne shoppailemaan. Ihan törkeän iso ja vaateliikkeitä löytyy ekasta kerroksesta ihan urakalla! Sieltä löytyy esimerkiksi mainitsemasi New Yorker-liike jossa sai kulutettua helposti tunnin-pari! Ihania alusvaatteita ja vaatteita:> Päädyssä löytyi myös kaksi kenkäkauppaa joiden nimiä en muista (toinen oli NPCKing ja sitä toista en muista), jossa varsinkin siinä jonka nimeä en muista oli suuria alennuksia kengistä eli siellä kannattaa käydä! Yleisesti tuli huomattua että varsinkin kesävaatteita (toppeja, uikkareita, sandaaleja, avokkaita ym) löytyi todella edullisesti niin toppeja esim bilekäyttöön varmasti löytyy alennuksista... Toisessa kerroksessa oli Stockmann-outlet, jossa emme kyllä käyneet.
Kristiine-keskus on hieman keskustan ulkopuolella eikä minun mielestäni ainakaan taksin väärti. Sieltä toki löytyy Naomi-vaateliike ja pari ihanaa korukauppaa, mutta muuta kiinnostavaa siellä ei ollukaan. Viru-keskuksessa on varsinkin Terranova-liike jossa on varsin edullisia ja kivoja nuortenvaatteita, vaikka laatu ei päätä huimaa. Muutenkin hinnat on Viru-keskuksessa noussut niin suosittelisin tsekkaamaan tuon Rocca Al Maren, toki siellä turisteja pyörii mutta hinnat oli ihan ok ja ainakin siellä löytyi katsottavaa ja ostettavaa enemmän kuin mihin oli aikaa ja varaa! :D

Vierailija

Kannattaa käydä Rotermann-kauppakeskuksessa, kävelymatkan päässä siit satamasta! Siellä on nää kaikki Bershka, Pull&Bear, Stradivarius ja muut :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat