erosta selviäminen

Vierailija

Miten te muut cosmottajat olette selvinneet erosta? Tiedän kyllä, että ajan kanssa kaikki menee taas paremmin, mutta mikä on auttanut siinä akuutissa vaiheessa, kun erosta on kulunut ihan vähän aikaa?
Onko mitään erityisiä vinkkejä / keinoja, jolla olette esim. piristäneet itseänne?

Omalta osaltani voin sanoa, että kampaajalle meno ja hiustyylin muuttaminen toimii. Piristää todella paljon!

Kommentit (5)

Vierailija

Omaan hyvään oloon keskittyminen ja pienten turhien mielihalujen salliminen on oivaa eroterapiaa. myös ystävien seura on minulle todella tärkeää, auttaa pääsemään yli siitä ahdistavasta yksinäisyyden tunteesta mikä eron jälkeen mieltä kaihertaa.

Itsehän erosinkin tuossa reilu kuukausi takaperin, ja vaikka itse olinkin jättävänä osapuolena ja eropäätös oli minulle jo valmiiksi kypsynyt, ei ero ikinä ole helppo. Kuitenkin, elämä voittaa.

Vierailija

Keskity itseesi; jumppaa huippukuntoon, tee kaikkea kivaa ja rentouttavaa juuri silloin kun siltä tuntuu, järkkää kavereitten kanssa ohjelmaa. Laita elämä järjestykseen (usein jotkut elämän osa-alueet on eron jälkeen sekasin, esim. työ, raha, koulu) ja iloitse sitten kunnolla saavutuksistasi! :)

Vierailija

Minulla on juuri sama tilanne, erosta on nyt viikko. Seurustelin poikaystäväni kanssa reilun vuoden kunnes erään pienen riian päätteeksi hän sanoi ettei tästä mitään tule. Koko tämä viikko mitä erosta on aikaa on ollut pelkkää sumua, ruokahaluni on hävinnyt olemattomiin ja tuntuu ettei missään ole mitään mieltä. Rakastan exääni edelleen hyvin paljon ja hän minua, siksi tämä tuntuukin niin paskalta

Vierailija

Itselläkin erosta kohta 2vk ja olin se jättävä osapuoli. Meidän kohdalla ero oli kyllä paras teko, mitä oon vähään aikaan tehny. On helpottunut olo, kun ei tarvi enää sietää kännisekoiluja, vainoilua yms.
Ja huomenna pääsen ulos pitkästä aikaa, kun tyttö menee hoitoon kummitädilleen. Jee ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat