Teidän rakkaustarinanne

Vierailija

En huomannut mitään samankaltaista keskustelua tälle aiheelle, joten ajattelin sitten tehdä sellaisen. Jos jossain on samasta aiheesta keskustelu, niin pahoittelen jo etukäteen. :)

Elikkäs, miten teidän rakkaustarinanne alkoi poika/tyttöystävänne kanssa? Tapasitteko juhlissa/netissä/kavereiden kautta/sattumalta, jne? Miten kauan olette olleet yhdessä ja ikänne? :) On aina kiva lukea toisten rakkaustarinoita, hömppä kun olen. :D

Itse olen jo jossain keskustelussa maininnut jotakin, mutta kerronpa uudestaan ja tarkemmin. Minun ja miehen "tarina" alkoi sattumalta netissä. Mies päätti, että jos ei löytäisi ketään mielenkiintoista naista juttukaveriksi meseen, niin hän poistaisi kuvat (en nyt muista, että oliko se galleriassa, kuvakkeessa vai missä..). Hän sitten huomasi etusivulla kuvani ja päätti sanoa jotakin.

Miehen yllätykseksi en torjunnut jutteluita vaan hyväksyin hänet meseen. Juttelimme monena päivänä mesessä ja puhelimessa.

Kerran mies sitten kertoi, että hänen bändillään on pian levynjulkkarit, eikä ketään olisi ollut auttamassa esim. ruoanlaitossa. Vastasin siihen osittain vitsillä ja osittain tosissani, että voisin tulla julkkareihin auttamaan.

Mies ajatteli, että vitsailin, mutta saikin pian huomata, että voisinhan minä oikeasti tullakin. Minulla oli tarkoitus mennä eräänä perjantaina toiselle puolelle Suomea miehen tykö ja tulla takaisin sunnuntaina, mutta meninkin jo keskiviikkona. Olin tullut juuri aamujunalla kotikaupunkiin Kuopioon, kävin vaihtamassa vaatteet ja olin todellakin menossa miehen luokse.

Olin kerennyt jo ihastua hieman miehen luonteeseen ja ääneen. Mieskin kertoi seurustelun alkuaikoina, että oli myös ihastunut silloin minuun, hän ei vain halunnut myöntää sitä itselleen. Miehen kaverit olivat kyllä huomanneet ihastumisen. :D

Takaisin tuohon junamatkaan... eli olin aika väsynyt aiemman junamatkan jälkeen, kun olin Oulussa. Odottelin miestä ehkä jonkun viitisen minuuttia juna-asemalla, kun ovi aukeni ja näin miekkosen ensi kertaa livenä. Hymyilin iloisesti ja halasin miestä(mies oli aiemmin vitsaillut, etten varmana uskaltaisi halata häntä ekalla tapaamisella).

Mies kertoi heti ensimmäisenä, että meidän pitäisi mennä moikkaamaan hänen kahta kaveria, jotka olivat juuri muuttamassa. Sain siis heti ensimmäisenä auttaa hieman muuttohommissa. Miehen kaverit luulivat meidän jo seurustelevan, joten siksi naispuolinen kaveri vitsaili hieman ronskisti. Oli tyttöä kuulemma hävettänyt, kun kuuli, ettemme seurustelleet ja että näimme ensimmäistä kertaa. :D

Pääsimme sitten miehen asunnolle ja rupesimme katsomaan Star trekkiä jossain vaiheessa. Siitä ei tullut kyllä yhtikäs mitään, kun molemmat oli niin jännittyneitä. Mies teki ensimmäisen siirron ja pussasi.

Perjantaina olikin sitten ne levynjulkkarit, jonne ei tullut kovin paljoa porukkaa. Tapasin myös miehen äidin ja isosiskon. Yritin olla niin ystävällinen kuin vain pystyin. Minua pelotti/jännitti kamalasti tavata miehen sukulaisia.

Kun lähdin Oulusta, niin minulle jäi aivan armoton ikävä.
Mies laittoi seuraavana päivänä viestiä, että ollaanko me nyt yhdessä. Päätimme kokeilla, että mitä tästä tulisi. Kävin useasti miehen luona ja mies kävi pari kertaa katsomassa Savon maisemia. :)

Olemme olleet nyt yhdessä noin 9kk, asumme yhdessä ja olemme kihloissa. Joidenkin mielestä olemme edenneet nopeaa vauhtia, mutta tämä sopii meille oikein hyvin. Meillä on lisänä kaksi tyttökissaa, joita pidämme vauvoina. Olen 20 ja mies 23.

Äitini on onnekseni tavannut miehen äidin ja siskon, joten sukua on hieman saatu yhdistettyä. Mummoni ja ukkini pitävät kovasti miehestä, mummo sanoi miehelle minun muutettua tänne:" Kyllä tuon lapsenlapsen uskaltaa sinun käsiin jättää, kun tiedän, että pidät hänestä huolta." Mummolle tuli hieman itku, kun joutui päästämään minut tänne asti.

Tämmöinen tämä meidän tarina nyt oli näin "lyhyesti". :D
Kirjoittaisihan tuosta vielä vaikka minkälaista, mutta
parempi jättää omiin muistoihin. :)

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Olin 16 ja seurustelin silloin toisen pojan, olkoon vaikka Uolevi, kanssa. Meillä oli mennyt jo aika kauan huonosti. Hän sai minut suostuteltua eräälle lukion kuviskurssille, jossa piti tehdä elokuva pienryhmässä. Kävi sitten niin, että päädyttiin samaan ryhmään nykyisen poikakaverin kanssa ja istuin häntä vastapäätä tunneilla. Pidin häntä jo silloin miellyttävänä, mutta en tajunnut vielä että olin ihastunut.

Näin eräänä yönä unen, jossa nykyiseni otti minua kädestä. Heräsin säpsähtäen ja tajusin toivovani kovasti, että uni olisi ollut totta. Se uni sai minut tajuamaan, että olin toivottaman ihastunut, suorastaan korviani myöten rakastunut. En edes tuntenut nykyistäni silloin muuten kuin nimeltä ja tiesin millainen mopo hänellä oli:D Erosin pian Uolevista ja hän oli onneksi hyvin ymmärtäväinen. Pyysin hyvin ujosti nykyistä poikakaveriani pariksi vanhojen tansseihin ja siitä meidän juttumme lähti. Minulle selvisi, että hän oli ollut jo pitkään hieman ihastunut minuun. Emme seurustelleet vielä hirveän tiiviisti lukiossa, koska halusimme antaa suhteelle aikaa kehittyä omalla painollaan ja rauhassa. Saimme valkolakit ja päädyimme eri paikkakunnille opiskelemaan. En usko, että suhteemme olisi kestänyt, jos olisimme lukion jälkeen muuttaneet jo yhteen, koska tunsin olevani silloin vielä liian lapsellinen.

Olemme seurustelleet pian neljä vuotta, hän on jo 21 ja minä täytän pian. Olemme kasvaneet yhdessä aikuisiksi/aikuisemmaksi ja onnistuneet pysymään yhdessä. Meillä on vielä kolme vuotta etäsuhdetta suhdetta edessä(kaksi takana), tosin näemme kesäisin paljon koska olemme molemmat alunperin samalta paikkakunnalta. En vaan malta odottaa sitä päivää kun voimme muuttaa yhteen!:) Kihloissa emme ole, koska haluamme mennä kihloihin vasta kun hääpäivä häämöttää tulevaisuudessa konkreettisesti.

Vierailija

Mä olin perjantai-iltana kavereitten kanssa baarissa, kun tää poika yritti tulla tanssimaan mun kanssa. Mä yritin kovasti vältellä sitä, koska olin melko varma, että poika taitaa hakee seuraa vaan yhelle illalle. Oltiin käyty samaa lukiota, ja tää poika oli mua vuotta vanhempi ja kuulu niihin suosittuihin urheilijapoikiin, joten olin melko varma siitä, että se ei olis ollenkaan mun tyyppiä. Se oli kuitenkin sitkee ja lopulta suostuin tanssimaan sen kanssa ihan kahestaan. Se kerto mulle, että oli ollu muhun ihastunu jo lukiosta asti (hän 19, minä 18 eli vielä abi), mutten todellakaan uskonu, ja kerroinkin sen hänelle. Se kuitenkin sai mut todella hämmentyneeks kertomalla musta kaikkia tietoja mitä en koskaan ois uskonu sen tietävän, enhän ees uskonu, että se tietäis mun nimeä!! Ja sekin on osottautunu todeks, että kulta todellakin oli muhun jo pitkään ollu ihastunu<3 Mulla kuitenkin oli tosi hauskaa sen kanssa, ja huomasin sen olevan ihan erilainen kun mitä olin kuvitellu! Annoin sille sit mun numeron ja se lupas soittaa mulle seuraavana päivänä. Se saatto mut vielä taksille ja ootti sen mun kanssa:)

Seuraavana päivänä se todellakin sitten soitti, vaikken ollu vielä ihan varma, että soittaisko vai ei. Sovittiin treffit sunnuntaille. Soitin kuitenkin vielä kriisipuhelun kaverille, ja kysyin, että onkohan tää nyt hyvä idea. En nimittäin missään nimessä halunnu leimautua sen pojan uudeks tytöks, joita oletin olevan jo ennestään paljon. Kaveri tunti tän pojan siis veljensä kautta paremmin, ja sanoi, että voi ollakin ihan hyvä idea mennä:)

Meiän ekat treffit olikin sitten aivan ihanat, oikeesti täydelliset. Hämmästyin ihan kamalasti, kun poika kerto, ettei hänellä koskaan ole ollut tyttöystävää eikä muutenkaan kovin paljoa mitään tyttöjuttuja. Nähtiin vielä pari muuta täydellistä kertaa ennen kuin alettiiin virallisesti oleen yhessä. Tänään tulee 13kk täyteen<3

Vierailija

Me tavattiin töissä. Oltiin oltu samassa työssä jo melkeen vuos ja oikein hyviä työkavereita. Pyysin sitten kerran miestäni auttamaan minua kuolleen hamsterini kanssa (en halunnut itse nostaa sitä häkistä pois, kun se oli ihan jäykistynyt). Mies oletti tätä treffi pyynnöksi, ja luuli että valehtelin hamsterista. No hän lähti kuitenkin uteliaisuuttaan katsomaan löytyykö mitään hamsteria edes ja yllättyi kovasti kun kotonani todellakin oli kuollut hamsteri :D
Tämän jälkeen vaihdoimme muuten vain numeroita ja parin päivän päästä sain mieheltäni viestin, että lähdenkö kahville/teelle/limulle :D Suostuin ja sen jälkeen näimme tiiviimmin, kunnes pohdimme yhdessä kannattaako työkavereiden alkaa seurustella keskenään ja homma meinasi tyssätä siihen.
Jatkoimme kuitenkin tapailua, koska molemmat olivat niin ihastuneita ja nyt asumme yhdessä ja olemme kihloissa. Seurustelua on takana 1v7kk :) Yllätyksekseni miehenki kertoi myöhemmin olleensa ihastunut minuun ja pidemmän aikaa ennenkuin minä ihastuin häneen. Onneksi siis hamsterini kuoli siinä mielessä, että ehkä kumpikaan ei muuten olisi tehnyt aloitetta :D

Vierailija

Heh, näitä on kivaa lukea!! :D omani..

Seurustelin ennen erään kallen kanssa (Hän 14 minä 13) ja olimme olleet n. 10-11kk yhdessä, meillä meni aika huonosti.

Eräs pv menin koneelleni ja suoraan Irc Galleriaan, huomasin siellä nykyiseni kommentteja. Vastasin kommentteihin ja lopulta vaihdoimme meset. Sitten juttelimme koko illan aina klo 16-23 asti. Hänen kanssaan oli ihanaa jutella, illan lopuksi hän pyysi numeroani. Epäröin hetken mutta luotin häneen niin paljon että annoin numeroni. Illalla ennenkuin menin nukkumaan hän soitti minulle, juttelimme n. tunnin kunnes menimme nukkumaan. Aamulla saan häneltä viestin, ja tekstaamme aina joka pv aamusta iltaan.

Eräs pv mietin ketä olen miettinyt koko ajan?? Olin miettinyt tätä nykyistä ja tajusin olevani ihastunut. Kerroin asiasta bestikselleni ja hän rohkaisi minua kertomaan asiasta Kallelle, hän otti asian raskaasti ja uhkasi itsarilla. Tuneeni vain vahvistuivat nykyistäni kohtaan. Lopuksi tapasimme hänet(Minä, kalle ja nykyiseni) vietimme päivän yhdessä, halusin nähdä nykyiseni ennenkuin teen päätökseni.

2vk miettimisen jälkeen tein päätökseni, exäni(kalle) otti sen raskaammin, mutta viikon päästä hänellä oli uusi :D Miehet ovat sikoja :D

Olen 10 kk seurustelun jälkeen yhä onnellinen mieheni kanssa <3

Vierailija

nää on aivan mahtavia! :D

Itse ihastuin nykyiseeni hieman oudoissa merkeissä.. Olin kuullut hänestä paljon koska hänellä oli parhaan ystäväni kanssa seksisuhde! Ystäväni kyllä seurusteli toisen kanssa jo toista vuotta, mutta oli kyllä aivan rakastunut tähän poikaan, ja oli valmis jättämään suhteensa, mutta poikaa ei vakavampi juttu ystäväni kanssa kiinnostanut.. Itsellänikin oli vielä tässä vaiheessa toinen, todella sekava suhde meneillään.

Tapailimme paljon minä,ystäväni,nykyiseni ja entiseni pyörimme paljon yhdessä ja pikkuhiljaa aloin huomata nykyiseni katselevan minua sillä silmällä.. Epäilykseni vahvistui kun pelasimme ystäväni kanssa bilijardia ja nykyiseni tuli taakseni neuvomaan minua lyönnissä, olin aivan lääpällään ja ystäväni katseli närkästyneenä vieressä, hän taisi arvata miehen aikeet..

Nykyiseni lisäsi minut meseen ja pyysi puhelinnumeroani, epäröin.. koska tiesin välini ystävääni katkeavan heti kun hän saisi selville että olen kiinnostunut pojasta.. mutta annoin kuitenkin numeroni siinä toivossa ettei poika ottaisi yhteyttä kuitenkaan. Mutta toisin kävi, päivät meni jutellessa mesessä ja sitten nykyiseni rohkaistui ja pyysi minua kanssaan syömään, vielä tässäkin vaiheessa olisin halunnut perääntyä, mutta annoin silti tunteideni viedä..

Kävimme syömässä ja vietimme muutenkin mukavan illan yhdessä, mutta seuraava päivä oli kauhea.. välit ystävääni viilenivät ja hän sanoi tietävänsä että olin viettänyt illan tämän pojan kanssa. Hän ei kuitenkaan myöntänyt suuttumustaan minulle vaan näin pettymyksen hänen silmistään.. Tunne sisälläni oli aivan hirveä, mutta en pystynyt enään perääntymään.

Seuraavana viikonloppuna menimme ystäväni kanssa juhlimaan ystävänpäivää baariin, tuli keskiyö ja kaikki toivottivat toisilleen hyvää ystävänpäivää, myös minä ja ystäväni halasimme ja katsoimme toisiamme pitkään. ystäväni sanoi että tietää että olen ihastunut poikaan ja varoitteli minua.. hän sanoi että on tiennyt miehen aikeista jo pitkään ja huomannut ihastuksen minustakin, hän toivotti meille onnea ja sanoi minun olevan hänelle tärkeä.

Ilta loppui ja eksäni oli luvannut tulla hakemaan meitä baarista, hänen autollaan oli kuitenkin aivan toinen kuski ja entiseni oli aivan humalassa takapenkillä.. ''mä tiedän että sä pidät arista'' hän sanoi ja pyrki lähemmäs minua.. en jaksanut katsoa häntä enään ja pyysin nykyiseni eli arin tulemaan hakemaan minut pois, nousin autosta ja eksäni huusi perääni ''vitun huora, muista että takas ei ole tulemista'' hymyilin itsekseni, tajusin että olin tehnyt aivan oikean päätöksen.

Mutta olishan mun pitänyt tietää etten pääse tästä näin helpolla, perään tuli eksäni useiden viestejen jälkeen viesti myös ystävältäni.. ''mä tiesin aina ettei suhun voi luottaa, minkälainen ihminen tekee noin? toivottavasti ei nähdä enää ikinä.'' lohtunani oli kuitenkin nykyiseni, hän katsoi minua lempeästi ja sanoi että kyllä ystäväni vielä leppyy.. ja muistutti vielä että ystäväni seurustelee ja että tein hänen mielestään aivan oikein.

Kului viikkoja ja näin eksäni ja ystäväni yhdessä.. seuraavana päivänä ystäväni soitti ja pyysi minulta anteeksi ja kutsui luokseen kylään.. juttelimme kaikesta ja kävi ilmi että hän on eronnut poikaystävästään ja seurustelee nykyään eksäni kanssa. Repesimme molemmat nauruun ja totesimme että tässähän kävi hyvin.

Olen seurustellut nykyiseni kanssa nyt 2½ vuotta ja myös ystäväni on vielä yhdessä eksäni kanssa..
loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Vierailija

Miten minusta tuntuu että minun ja poikaystäväni juttu alkoi nykyajan nuorelle kovin tyypillisellä tavalla? : D

Ensimmäistä kertaa juttelimme netin välityksellä. Hän tuli juttelemaan minulle IRC-Galleriassa joskus, ja vaihdoimme kai muutaman sanan. Se unohtui pian, mutta jostain syystä kuukausien päästä hän otti minuun uudestaan yhteyttä samaisessa galleriassa ja juteltiin sitä kautta sen verran että päätettiin jatkaa juttua mesen puolella. Ne oli hyviä aikoja! Saatettiin puhua monta tuntia putkeen mesessä ja joskus puhelimessakin. Jossain vaiheessa päätettiin nähdä ja sen jälkeen käytiinkin kävelemässä yhdessä monta kertaa viikossa.

Tutustuttiin siinä paremmin hiljalleen, olin itse jo aika alusta asti ainakin vähän ihastunut ja luulen että niin oli hänkin minuun. Niin kovin monena iltana istuin hänen luonaan ja katsottiin yhdessä telkkaria tai kuunneltiin musiikkia. Ihan arkipäiväisiä juttuja siis. Ei oikestaan käyty treffeillä kuin yhden kerran.

Meillä kesti tosi pitkään ennen kuin "oikeasti" alettiin seurustelemaan ottaen huomioon kuinka hyvin meillä natsaa yhteen. Siis tavallaan nimellisesti seurustelemaan. Mies ei tahtonut uutta suhdetta, koska taisi olla menettänyt (onneksi vain) hetkellisesti uskonsa seurusteluun edellisen pitkän mutta aika onnettoman suhteen jälkeen. Kesti yli puoli vuotta, ennen kuin alettiin kutsua toisiamme tyttö- ja poikaystäväksi. : D Tosin olihan niitä romanttisia tunteita ollut jo kauan ennen sitä...

Onneksi se lopulta unohti nuo skeptiset ajatuksensa seurustelemisen suhteen ja uskalsi alkaa suhteeseen minun kanssani. Molemmat olisi luultavasti menettäneet paljon. Olen varma siitä, vaikka yhteistä taivalta ei ole takana kuin vajaa vuosi, onhan meillä jo niin paljon yhteisiä hienoja kokemuksia. Meillä on ainutlaatuinen suhde. Pidän tästä kiinni vaikka mikä tulisi.

Vierailija

Tapasin miehen tuttavien kautta yksissä juhlissa viime kesänä. Silloin meillä ei ollut mitään juttua, katsoin vaan, että mukavan oloinen poika. Minulla oli ollut todella levoton kevät-kesä, ja miehet olivat vaihtuneet tiuhaan tahtiin. Etsin omia rajojani, enkä hakenut mitään kovin vakavaa, sillä olen joutunut pettymään niin usein, enkä siksi uskalla luottaa kehenkään kunnolla. Sielläkin juhlissa minulla oli juttua yhden kaveripoikani kanssa ja sitä säätöä kesti muutama viikko, ja sitten se koko juttu vain hiipui kokoon.

Sitten tuli taas tuttavieni juhlat ja tuo eräs mies oli siellä. Meitä oli aika pieni kaveriporukka juhlimassa, joten tuli tämänkin miehen kanssa juteltua jonkin verran. Jossain vaiheessa huomasin, että mies osoittaa kiinnostuksen merkkejä. En oikein tiennyt miten pitäisi asiaan suhtautua, minulla oli just päättynyt tuo säätö kaveripoikani kanssa, ja villin kesäni jälkeen en enää jaksanut tapailla ketään yms. Lähdettiin vielä juhlien jälkeen baariin ja kun olin kotiin lähdössä niin mies kysyi voiko tulla mukaani. Mietin pitkään mitä teen, kyseessä on kuitenkin kaverin kaveri, enkä halua sotkea kenenkään välejä säätämällä jotain epämääräistä. Jokin miehessä kuitenkin miellytti ja otin sen luokseni yöksi. Eikä välttämättä ollut kauhean huono valinta, sillä siitä asti meillä on ollut juttua :D.

Juttumme on vielä kovin alkuvaiheessa, mutta tällä hetkellä ainakin tuntuu hyvältä olla sen kanssa, joten katsotaan mitä tästä tulee.

Vierailija

Netin kautta minä poikaystäväni löysin. Tai löysin ja löysin. Oikeastaan se meni niin, että tämä mies löysi minut. Olin jollain hömppäyhteisösivulla kirjautuneena mutta jossa en ollut aikoihin enää käynyt, mutta sitten eräänä päivänä kun kävin ja olin onlinessa, minulle jätti viestin sinne afrikkalaissyntyinen, kuitenkin Suomessa asuva nuori mies. Hän lähetti siis ensimmäisen viestin, kyseli kuulumisia, johon sitten vastasin kohteliaasti enkä todellakaan odottanut mitään erityistä. Tämä tapahtui muistaakseni huhtikuussa. Ennen kuin huomasinkaan, niin kirjottelimme toisillemme viestejä lähes joka päivä yhteisön kautta ja toukokuussa annoin hänelle numeroni ja aloimme tekstailemaan myös. Mies vaikutti erittäin kiinnostuvalta ja kiinnostuneelta minusta ja itse hieman yritin pistää vastaan, sillä en ollut pitkään aikaan seurustellut ja itseluottamukseni ei ollut kovin korkealla. Mies oli kuitenkin sinnikäs ja sovimme vihdoin tapaamisen kesäkuun ensimmäiselle viikonlopulle, jolloin hän tulisi tapaamaan minua kotikaupunkiini. Tähän mennessä olimme siis tutustuneet toisiimme vain viestien välityksellä, mutta niiden kautta olimmekin jo ehtineet kertoa melkein koko elämäntarinamme, joten kun tapasimme, tunsimme toisemme jo aika hyvin. Eka tapaaminen olikin sitten hyvin jännä ja minua jännitti kovasti odotellessani miestä bussiasemalle saapuvaksi ja kun hän saapui...olin täysin myyty. Mies näytti vielä paremmalle kuin kuvissa ja tuntui, kuin olisin tuntenut hänet aina. Esittelin hänelle kotikaupunkiani ja menimme sen päätteeksi kahville, jossa sitten istuimmekin 4-5 tunnin ajan. Tiesin löytäneeni jotain todella mahtavaa ja mies oli samaa mieltä minusta. Näimme heti seuraavana vkl:na uudelleen ja siitä lähtien vkl:t olemme viettäneet tiiviisti kimpassa. Neljä kuukautta yhdessäoloa takana ja monta vuotta toivottavasti edessä. Olemme rakastuneita ja suunnittelemme innolla yhteistä tulevaisuutta. :)

Vierailija

Oltiin kummatkin 8. luokalla eli 14-vuotiaita. Olin seurustellut aiemmin jätkän kahden kaverin kanssa (joo pini paikkakunta, pienet piirit), mutta jätkä ei kenenkään. Aloin sitten jutella sille mesessä, ei se ollut edes pitkään aikaan tajunnut että olin kiinnostunut :D Ei ennen sitä, kun eräät "kaverini" päättivät mennä kysymään tältä pojalta, että tykkääkö hän minusta. Hän tietysti vastasi kavereidensa edessä että "no en". Kuulin tästä ja aioin jo luovuttaa, mutta silloinen hyvä kaveripoikani kannusti minua jatkamaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tästä pari päivää ja muutaman viikon mesessä jutskailun jälkeen ehdotin puoliksi vitsillä ja puoliksi tosissani, että lähdettäiskö ajelulle (mopolla, hehe). Saihan sitä vähän ylipuhua, kun oli aika kylmä, mutta lähdettiin sitten. Parasta koko ajelussa oli, että ajettii sitten näiden "kavereiden" ohi, ja tietysti ne tunnisti mut ja jätkän. Tää päivä oli siis perjantai. Viikonloppuna ei nähty, mutta tekstailtiin kyllä. Maanantaina mentiin uudestaan ajelemaan ja jätkä tuli meillä käymään. Eihän me tietenkään mitään uskallettu toisillemme tehdä. Keskiviikkona oltiin uudestaan ajelemassa, tälläkin kertaa jätkä tuli meille. Ei me uskallettu taaskaan tehdä mitään, ennenkuin poika oli lähdössä ja kysyi tulisinko saatille pihalle. Siellä me sitten suudeltiin, tais olla muuten pojalle eka kerta ellen väärin muista. Perjantaina poika tuli meille ja rohkaisin sitten kysymällä, etä onko hän poikaystäväni. Onneksi vastasi myöntävästi :) Seurustelua takana puolitoista vuotta, eikä ole haitannut juuri yhtään, vaikka opiskelujen takia asun viikot eri paikkakunnalla.

Vierailija

Empä ikinä kuvitellut törmääväni keneenkään netissä. Tai no oikeastaan olin siltämieltä että netti romanssit ovat epätoivoisille jotka eivät muuta saa.
Majoitun illalla työpäivän jälkeen konneen taakse pirteänä kuin peipponen aikomuksena katsella leffaa ja katsoa kommentit. No siinähän hetken aikaa seikkaillessa sain oletus kuvaani ihmettelyn että miksi ihmeessä makaan kuvassa pöydän alla, enkä edes nuku. Aikani kuluksi rupesin kuvan tarinaa selittämään ja huomasin keskustelevani hyvin mielenkiintoisen miehen kanssa. Selvisi että olimme olleet samassa koulussu, mies tosin vuotta aikaisemmin ja ihan yhtä huonoin tuloksin. Yön edetessä totesimme että ehkä parempi mennä nukkumaan mutta jatketaan toki toiste mesessä näin hyvää keskustelua. Näin meni siis sunnuntai maanantai välinen yö.

Maanantaina töiden jälkeen ryntäsin salmana koneelle josko keskustelu kumppanini olisi paikalla. Olihan hän ja siinä se yö taas venyikin, ja sain keskustelun tuloksena jopa numeronkin taktisesti kalastettua.

Tiistaina työpäivän ja muutaman sadan lehetetyn viestin jälkeen sain kutsun miehen kotipaikkakunnalle. Olin kovin epäileväinen osaanko matkustaa sinne ja löytääkö mies minut ja tuleeko hän ylipäätään. Painelin epäilyksineni Helsingitä suoraan kotiin koneelle.

Keskiviikko aamuna Olin edelleen yhtä epäileväinen mutta ei kai pieni seikkailu olisi pahitteeksi? Ei kai, ja eihän toiselle puolelle suoma tervinnut lähteä, kyllä aina joku kaveri tulisi pelastamaan jos en pois pääsisi. Järjestelin itselleni apäivän vapaaksi kun työssäni onneksi on varaa valita työaikansa jokseenkin sujuvasti kuhan deadlinena kaikki on valmista.
Bussista ilmotin miehelle että olen muuten tulossa 50min päästä perillä. Raukka parka ei uskonut että olisin tosissani. Loppujen lopuksi kun vakuutin miehen että olen aivan tosissani hän neuvoi missä jäädän pois. Kyttäsin bussin ikunnasta saamiani maa merkkejä jäykkävä kuin rautakanki hyvin hermostuneena. Jäin oikealla pysäkillä pois ja löysin jopa kyseisen kaverin.

Siitä se rumba sitten alkoikin luulin meneväni kahville ja lähteväni kotiin mutta hetken päästä olin kiertänyt koko paikkakunnan ja tavannut suuren osan miehen kavereista, sekä veljen ja äidin. Huokaus että oli jännää.. Illan tullen en millän malttanut lähteä kotiin vaan jos mentäisiin miehen luo katsottaisiin leffa ja menisin huomennakotiin...Juu eikä muuta kuin soittamaan työn antajalle.
Hyvin valvotun yön jälkeen kun keskustelu vain jatkui ja jatkui tajusin olevani korviani myöten ihastunut tähän kyseiseen mieheen.
Illalla heräsimme noin kuuden aikaan ja mies kysyi juommeko kahvit nyt vai menemmekö käymään hänen isänsä äidillä kahvilla kun piti jotain tavaroita viedä. Minä vastasin miten vaan ja löysin itseni hetkenpäästä Mummon tenttaamana kahvikuppi kädessä josta pääsin Isän ja tämän uuden naisystävän luokse. Huh. Ei kai sitä kotiin vieläkään jouda?
No loppujen lopuksi päädyin kotiin vasta lauantaina ja maanantaina olin jo taas mihen luona.

Nyt seitsämän kuukauden jälkeen asumme käytännössäkatsoen yhdessä. Ja no olen edelleen sillä samalla kahvireissuilla. Ehkä muutin hieman käsitystäni. :)

Vierailija

Minun ja avomieheni suhde alkoi hassusti.
Olin 17 ja olimme juuri muuttaneet perheeni kanssa uuteen taloon. Tapanani oli käydä joka päivä lenkillä koirani kanssa ja reittimme kiersi ala-asteen pihan vierestä.
Pihalla oli aina joukko poikia skeittaamassa, ja he usein huutelivat perääni kaikenlaista ja viheltelivät. Yksi pojista huusi kerran "Saanko syödä sun koiran?".
Kaksi vuotta minua nuorempi veljeni tunsi nuo pojat, joten pyysin veljeäni mukaan lenkeille jotta huutelu loppuisi. Viheltely jatkui, mutta huutelu loppui.

Kerran veljeni pyysi lupaani lisätä kuvani IRC-galleriaan, jotta voisi näyttää kavereilleen kuka hänen siskonsa on. Annoin luvan, ja samana iltana veljeni tuli sanomaan että joku kommentoi "Siskorakas<3" -kuvaan että "on se kaunis :)". En kiinnittänyt kommenttiin naurahdusta enempää huomiota, mutta kirjautuessani itse palveluun, sama poika tuli kyselemään, minne veljeni hävisi.

Tuli puheeksi, että minulla on 5 pikkuveljeä ja hänellä 4 pikkusiskoa. Vitsailimme siitä, että vaihtaisimme sisaruksia päittäin. Kirjauduin ulos koneelta, ja aina silloin tällöin pojalta odotti kommentti, jossa hän kyseli milloin vaihto tapahtuisi.

Muutin pois kotoa täytettyäni 18, tietämättäni erittäin lähelle kyseistä poikaa. Kerran veljeni oli käymässä luonani, ja päätimme mennä ostamaan herkkuja lähikaupasta. Poika, jonka kanssa olin joskus jutellut netissä, sattui kulkemaan kaupan ohi ja moikkasi meitä.
Vähitellen kaveriporukkamme yhdistyi sen verran, että huomasin liikkuvani pojan kanssa usein. Hänen nimensä oli Kalle. Oli menossa jääkiekon mm-kisat. Harmittelin, etten näkisi illan peliä (Suomi-Ruotsi), koska en omistanut digiboksia enkä jaksanut mennä vanhempieni luo. Poikaporukka ehdotti, että lähtisin heidän mukaansa erääseen baariin seuraamaan ottelua. Päätin lähteä, ja loppu on historiaa.

Pelin tiimellyksessä Kalle suuteli minua ja viimeistä erää emme nähneetkään ollenkaan :D
Kuukauden verran sanoimme kaikille olevamme vain hyviä ystäviä, kunnes eräänä iltana juttelimme sängylläni ja päätimme seurustella "virallisesti".

Olemme nyt olleet yhdessä vuoden ja neljä kuukautta, ja siihen aikaan on mahtunut mm.11kk yhdessä asumista ja tammikuussa syntyvä poika.
Seurusteltuamme jonkin aikaa sain tietää, että nimenomaan Kalle oli poika, joka olisi tahtonut syödä koirani. Selitti huutonsa sillä, että halusi erottua joukosta ja jäädä mieleen. Huutelu oli loppunut, koska pojat olivat luulleet minua huomattavasti pidemmän pikkuveljeni tyttöystäväksi :D Hän on myös kertonut pyytäneensä useaan otteeseen veljeäni ja ystäviäni kertomaan minulle milloin mitäkin terveisiä ja keksineensä tikusta asiaa päästäkseen puhumaan kanssani, mutta terveiset eivät tulleet perille eivätkä mitkään ideat toteutuneet odotetusti.
Kalle osaa myös kuvailla täydellisesti, miltä näytin ja mitkä vaatteet minulla oli ylläni kun hän kulki lähikaupan ohi silloin kauan sitten. ^^

Olemme onnellisia yhdessä ja osotamme innolla poikamme syntymää. Kihlojen aika on vasta, kun häät tulevat ajankohtaisiksi. :)

Vierailija

Olen nykyajan postimyyntimorsian, eli tapasin kultani netissä :)

Olin lähettänyt hänelle vakioviestini, jonka laitoin deittipalvelun kaikille vähänkin kiinnostaville paikkakunnallani asuville miehille. Käytyäni juhlimassa 19-vuotis synttäreitäni kaverini kanssa paikallisella punk-klubilla huomasin koneelle mennessäni, että tuo kyseinen mies oli online, ja juttelimme jonkin aikaa. Hänellä on kotiteatteri ja videotykki, mikä innosti minua kovasti, leffafriikki kun olen. Sovimme sitten tapaamisen seuraavalle päivälle, hän neuvoi minulle bussin jolla pääsisin hänen luokseen. Jämähdin sinne vähän pidemmäksi aikaa, juttelimme ja katselimme elokuvia ja videopätkiä netistä koko yön, ja aamulla lähdin silmät ristissä kotiin, koska minun piti samana päivänä lähteä pohjoiseen joulunviettoon.

Uuden vuoden jälkeen tapasimme toisen kerran, jolloin jämähdin sinne taas yöksi. Sillä tiellä olen ollut kohta 10kk, eikä loppua näy. Alku oli vähän kankeaa, koska poikaystäväni oli eronnut eksästään vain kaksi viikkoa aikaisemmin (vielä viikko sitten luulin, että erosta oli kulunut yli kuukausi...), mutta nyt viimeiset kuukaudet olemme olleet umpirakastuneita, ja vaikka elämme päivän kerrallaan, toivon, että tulemme olemaan yhdessä vieä pitkään.

edit: Niin, ja kultani täyttää ensi vuonna 30.

Vierailija

Moikka! Oon jo pitkään lueskellut toisten viestejä täällä ja nyt päätin viimein itekin rekisteröityä ja tänne ajattelin heti ensimmäiseks kirjottaa kun näitä oli niin kiva lueskella :)(niin ja pahoittelen, jos en osaa viel käyttää tätä)

Elikkäs mä ja poikaystävä ollaan ekan kerran tavattu baarissa, kun poikkis on (itse hän ei tätä muista) tullut kehumaan silmiäni kauniiksi. Ajattelin, että taas joku känninen urpo tulee lässyttämään ja löin häntä laukulla. Ei siis ollut mitään rakkautta ensi silmäyksellä. Myöhemmin sitten tavattiin kun oltiin yhteisten kaverien kautta samoissa paikoissa ja molemminpuolinen kiinnostus heräsi. Alettiin tapailla ja nyt ollaan reilu vuosi seurusteltu!

Vierailija

no tä alko aika hämmentävästi (välil aina muistellaan eikä kumpikaa oikee tiä miten siin niin kävi :D)

Oltiin mun kaverin luona illan istujaisis mis oli mun lisäks vaan emännän poikaystävän kavereit (tai muutama meijänki porukast kävi mut ei viipyny). En ollu tavannu ketään niist aikasemmin mut kiinnitin pikkuhiljaa hiukan huomioo tyyppiin mil oli epäsiistit aika vaaleet rastat, rehottavat kulmakarvat ja sulonen hymy :D seki huomioi mut hyvin ja oli tosi mukava muttei oikee ees yrittäny mitää :D. Illan aikana tapahtui:

- Seka sauna (mä olin kyl ainut tyttö alasti)
- Lojuin sen sylis aika pitkään ku katottii porukal telkkarii :'D
- käytin sen kännykkää omani löytämiseen (alitajuntainen juoni)
- nukuin sen vieres
- aamul sit tietty krapulapäissäni olin hiukan nolona ku en tienny mitä se ajatteli jne, mut nii oli seki :'D pakenin paikalt mut onneks sen kaveri rohkasi sitä laittaa mul viestii et nähtäis :D

Myöhemmin ku ollaan juteltu tost ni se sano ettei ollu uskonu et sil olis mitään mahiksii muhun ja ku hyppäsin sen syliin oli et "miten tä on mahdollista??" hieman sulosta :D tommonen käyttäytyminen ei oo mitenkää mulle luontaista ja kieltämättä alkoholil oli suuri vaikutus siihen et jotain oikeesti tapahtu.

Se meni inttiin (olin kyl kuullu jo juhlis siit) ja alust asti ollaan nähty aina ku sil on lomii...

Ekaa kertaa mentiin sänkyyn sit 5vk jälkee... Ihmeen hyvin on toiminu suhde vaiks se on intis, no kai ny ku molemmat rakastaa ja ikävöi toist ihan mielettömästi :')

kauhee pitkä ja sekava selitys, anteeksi, mut tota on kiva muistella ja selittää :D

nii ja mä oon 20 ja tä on mun eka suhde :)

Vierailija

Tavattiin yhteisen tuttavan luona illanistujaisissa jotka oli järjestelty erään nettifoorumin kautta. Foorumilla ei oltu sen kummemmin juteltu joten mitään ennakko-odotuksia ei ollut, itseasiassa kumpikin meinasi tahollaan jättää tulematta mutta onneksi ei sentäs :p

Illan mittaa kuitenkin juteltiin ym ja kiinnostus heräsi, lähdin jatkoille ja aamuyöstä sitten vaihdettiin ensimmäisen suudelmat ja nukuttiin yhdessä (kun vihdoin joskus aamulla maltoimme unille käydä). Pian näimme uudestaan ja vaikka välimatkaa oli (onneksi vain n 80km) niin vietimme enemmän öitä yhdessä kuin erikseen. Muutaman kuukauden jälkeen lähdin kesälomaremonttievakkoon kokonaan poikkiksen luokse ja sille tielle sitä jäätiin. Reilun vuoden seurustelun jälkeen pääsin muuttamaan samaan kaupunkiin ihan virallisestikin ja etsittiin isompi, yhteinen asunto.

Tavatessa oltiin 21 & 25, seurustelua nyt takana vajaa 2 vuotta ja tuntuu että tää kaikki on vain niin tarkoitettua. Paras ihminen vierelleni :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat