Mikä tän miehen ongelma on?

Vierailija

Elikkäs mulla on nyt ollu vähä reilu vuoden seksisuhde pari vuotta vanhemman miehen kanssa. "Suhteen" alussa käytettiin tietenki kondomia, mutta nyt pari kk sitten kun aloitin e-pillerit aloimme harrastaa ilman. Ongelma on nyt siinä,että hän ei ole lauennut sen jälkee,kun olemme harrastaneet seksiä ja muutenki jättää hommat aina kesken ja sanoo ettei vika ole minussa. Hän on tehnyt näin jo 4 kertaa peräkkäin. Olen yrittänyt kysyä häneltä mikä on ongelmana, mutta en ole saanut vieläkään vastausta. Pitäiskö mun nyt vaa jättää tää jätkä rauhaan?

Piti vielä lisätä tähän että olemme olleet kavereita jo kohta 3 vuotta ja harrastamme siis satunnaisesti sitä seksiä,eli aina silloin kun mies haluaa. Hän ei seurustele, koska kertoo minulle oikeastaan kaikki asiat hänen elämästään.

Kommentit (1)

Vierailija

Neljä kertaa ei vaikuta pitkältä ajalta. Koska usein tollasiin ongelmiin löytyy psyykkisiä syitä, tulee ekana mieleen että ehkä hänellä on stressiä tai jotain muita ongelmia elämässään. Tai jos hän vaikka seurustelee jonkun kanssa (eli pettää sinun kanssasi) ja tuntee siitä syyllisyyttä? Sillä, että kyselet häneltä seksin päätteeksi, miksei hän tullut, lie vaikutusta ainoastaan huonompaan suuntaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat