Valheita tyttökavereista?

Vierailija

Irc galleriassa oli uudistus vähän aikaa sitten, ja olin menossa laittamaan yhtä ääliötä kultani mustalle listalle, kun huomasin että hänellä on eräs Tyttö hänen kaveri listallaan, ja meillä on sovittu ettei kummallakaan saa olla poika-tyttö kavereita kaverilistalla, mutta eri sukupuolen kavereita saa olla, mutta heistä pitää kertoa, eikä kultani ole kertonut näistä tytöistä!!!! Kysyin asiaa häneltä ja hän kertoi ettei tunne näitä tyttöjä.. Itselläni ei ole yhtään poikaystävää, ei netissä, tai koulussa tai muuallakaan. Hänellä on tyttöpuolisia kavereita, ja suuttuu jos valitan siitä ettei minulla ole yhtään poika kavereita. Hän kysyy: Onko sinulla noin kova hinku saada poikia kavereiksesi???!!!! Ja siitä syntyy riita, en tajua!!! Itselläni ei ole yhtään poikakaveria, mutta hänellä on tyttökavereita. Hän suuttuu jos olen jutellut jollekkin pojalle koulussa, mutta itse en saa suuttua jos hän juttelee!? Olen kyllästynyt tällaiseen.. Olisiko teillä neuvoa mitä voisin tehdä??? ja uskonko häntä tuossa ensimmäisessä asiassa?? Olemme seurustelleet kohta 10kk..

Kommentit (7)

Vierailija

Oletko kertonut asian pointin ja sen mikä siinä ärsyttää kokonaisuudessaan pojallesi? Kai hän uskoo tasa-arvoiseen suhteeseen, jossa kumpikin voi luottaa toisiinsa? Puhu rauhallisesti ja kerro miltä susta tuntuu, kerro vain olennaiset seikat (miehet ei jaksa kuunnella pitkää tarinaa itkuiselta naiselta). Tottakai säki saat puhua pojille, jos hänelläkin on tyttökavereita. Niinkuin hänelläkään ei ole muuta kuin kaverillisia tunteita tyttökavereitaan kohtan, niin ei sullakaan ole tunteita (muuta kuin ystävällisiä) koulun poikia kohtaan. Voit myös kertoa, ettei sun mahdolliset poikakaverit ole pojalle mikään uhka. En kyllä ymmärrä valheita:( (pelkää sun suuttumista).

Vierailija

on todellakin väärin, että poikas ei suostu myöntämään tuntevansa niitä tyttöjä, tai että jopa kieltää sulta poikien kanssa juttelun..! Mutta en kyllä silti ihan ymmärrä, että mikä hinku sulla on saada just niitä poikia kaveriks? Ja ootteko todellakin antaneet toisillenne gallerian tunnukset? Mun mielestä kyllä myös parisuhteessa pitäis olla jotain yksityisyyttä, mutta jokainen tietenkin tyylillään:) Ja muutenkin on kummallista, että jos esim. pojallasi on kaverina tyttö, ni miksei hän saa sitten olla myös kaverilistalla siellä muittenkin kavereitten joukossa..

Vierailija

Ei minulla mitään hikua ole saada poikia kavereikseni, mutta pojat pitävät minusta, tulen heidän kanssaan toimeen. Ja minusta on kivaa puhua muistakin kuin tyttöjen juttuja. Olemme antaneet toisillemme gallerian, mesen ja kaikki tunnukset. Emme halua että välillämme on salaisuuksia. Yksityisyyttä on kyllä. Ja: Ja muutenkin on kummallista, että jos esim. pojallasi on kaverina tyttö, ni miksei hän saa sitten olla myös kaverilistalla siellä muittenkin kavereitten joukossa.. <-- Olemme yhdessä sopineet ettemme laita erisukupuolen edustajia kaverilistallemme. + En tunne tai tiedä näitä tyttöjä. Minä en saa edes HIPAISTA hänen parasta kaveriaan, mutta hän saa olla hyvää pataa omieni kanssa... Jos kosken edes vahingossa hänen parasta kaveriaan, syntyy riita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat