Ensitreffit

Vierailija

Yritin vastaavaa ketjua etsiskellä, vaan kun ei silmiin sattunut niin aloitetaan sitten uusi.

Eli minkälaiset olivat (ovat mielestänne hyvät) ekat treffinne? Perus "ole oma itsesi" toki tiedetään, mutta kokemuksia, tarinoita ja neuvoja siis etsinnässä.

Itsellänihän ekat treffit odottavat nyt tulevalla viikolla, ja meinaahan tuolla mahanpohjalla perhosiakin pörräillä. Vaikka mies onkin jo ennestään jollakin lailla tuttu ja seurassa löydämme puheenaiheita, jännittää tuleva kahdenkeskinen tilanne. Treffikutsuhan tuli miehen puolelta yksinkertaisesti "mä tuun sinne ja sä viet mut syömään" (asumme siis eri paikkakunnilla) ja jokin tässä mahtipontisessa yksinkertaisuudessa vei tältä tytöltä jalat alta. Syömään meno saattaa toki kuulostaa ankean klassiselta, mutta kun molemmat ovat tämmöisiä kulinaristeja niin sopii paremmin kuin hyvin.

Kommentit (5)

Vierailija

Ensitreffit on aina ihania, jos mies osoittautuu odotettua ihanemmaks. Muutama painajaiskokemus on myös, mutta siitä sitten oma tarinansa. Perhosia on aina masun pohjalla ja jännittää. Ujona tyttönä meille saattaa tulla niitä "kiusallisia" hiljaisia hetkiä, varsinkin jos mieskin on ujo. Jälkeenpäin sitä on vaan suloista muistella:).

Koskaan en ole ollut ensitreffeillä ravintolassa, vaan miehet on vieny mut syömään vasta myöhemmin. Ekoilla treffeillä ollaan yleensä menty kaffelle tai drinksulle. Toisten kanssa treffit on venyny useampaan tuntiin, kun on niin mukava jutella ja paljon sanottavaa. Tositen kanssa olen vilkuillut kelloa ja miettinyt milloin oikein pääsen pois. Mukavan treffikokemuksen jälkeen lähden miehen kanssa ulos toistekin.

Vierailija

mulla on kanssa edessä ekat treffit ens viikolla :)jännittää nyt jo:D mutta eiköhän ne hyvin mene:) ja itse oon sen verran puhelias, että uskon ettei mitään sen kummempia kiusallisuuksia pääse syntymään :)

Vierailija

Kauniit ja kivat vaatteet päälle ja rento asenne mukaan.
Jännittäminenkin on hyvä juttu koska sillon tietää että miehen kanssa kipinöi ainakin omalta suunnalta.
Ja muutamien treffiejen jälkeen muistakaa myös siistiä bikinin rajanne jos sattuukin että päädytte seksileikkeihin asti. ;)

Vierailija

Nykyisen miehen kanssa nuo ns. "ensitreffit" oli ihan miehen luona.
Ensin oli tarkoitus olla perjantaista sunnuntaihin, mutta olinkin
keskiviikosta sunnuntaihin. :D

Tulin toiselta puolelta Suomea junalla. Olin ensin mennyt toisesta
kaupungista pitkän matkan junalla kotikaupunkiin ja kävin vaihtamassa
vaatteet ja taas sitä mentiin. Olin aika väsynyt ja todella
jännittynyt. Olimme tunteneet netin kautta jo jonkin aikaa ja olin
päässyt ihastumaan tuohon mieheen. Mieskin oli kuulemma ihastunut
minuun, muttei halunnut myöntää sitä itselleen; kunnes koitti reissuni
miehen tykö.

Olin kuulemma lumonnut miehen, kun hän näki minut juna-asemalla odottamassa. Lopullinen ihastuminen oli kuulemma tapahtunut
toisena päivänä, kun tiskasin astioita ja mies teki ruokaa. Juttelimme
samalla ja olin kääntynyt katsomaan miestä jotenkin jännästi. Mies kertoi, että oli ajatellut:" Voi hyvänen aika, kun tuo nainen on niin söpö. Saisinpa hänet itselleni" :)

Katselimme ekana iltana Star trekkiä, mutta eihän siitä tullut
oikein mitään, kun molempia jännitti niin kovasti ja molemmat
halusi pussata toista. Sitä tunsi olevansa 13-vuotias. :D Nykyisin
asunkin täällä miehen luona onnellisesti. :)

Vierailija

Meiän ekoilla treffeillä mentiin ihan perinteisesti kahville. Oli tosi mukavaa jutella rauhassa ihan kaikista perusjutuista. Sitkulta ehotti, että mentäiskö kävelemään. Oli tosi ihanaa, paitsi että mulla oli kylmä. Se oli kullan mielestä vaan söpöä, ja ainakin saatiin tekosyy olla tosi lähekkäin<3 Oli todella ihmeellistä, miten luontevasti pysytin olemaan sen kanssa ja puhumaan kaikesta! Tää mies osottautu todellakin paljon ihanemmaks kun mitä olin kuvitellu. Pussailtiin me myös, parikin kertaa, ja lopussa oli itsestäänselvää, että uudestaan nähään niin pian kun mahollista. Kaikenkaikkiaan täydelliset ensitreffit<3

Onnea teille kaikille joilla ensitreffit tulossa! Kertokaa vaikka sit täällä, että miten meni, ois kiva tietää;) Treffit on ihania! <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat