mitä on vielä tehtävissä, vai onko enää mitään ?

Vierailija

kaikki, ketkä on nyt tääl paikal ni laittakaa jotai tähän alkuun :) haluisin kertoo oman tarinani musta ja mun poikaystävästä, koska ollaan nyt niin pattitilanteessa jo et suhde voi jopa purkautua kokonaan :( tarvitsisin siis apuja ja neuvoja et mitä ois viel tehtävissä vai onko enää mitään :) ois kiva jutella nyt heti <:

Kommentit (4)

Vierailija

Asia numero yksi, jonka jokaisen kannattaa tehdä, kun tuntuu siltä, että kaikki kaatuu päälle: rauhoittua. Ota asiaan etäisyyttä, nuku yön yli ja jutelkaa sitten. Saat uutta näkökulmaa asioihin.

Vierailija

Itelllä monesti samanlainen tilanne.. Ei oikein teidä mitä kannatais tehdä. Järjellä ajateltuna suhteessa ei ole mitään järkeä, mutta tunteet taas sanoo ihan eriä. Vielä ollaan yhdessä :) Itse ajattelen että katotaan nyt, koska niitä tunteita on toista kohtaan vielä paljon.

Gitanalle
Tämä kyllä toimii, rauhoitutaan ja jutellaan.. Tai itsellä toimi edellisessä suhteessa.
Nykyisessä ei todellakaan kovin hyvin.. Poikaystäväni ei osaa puhua, olen kyllä monesti yrittänyt mutta turhaan.
Ajattelen että kyllä se oppii sen, ajan kans..

Vierailija

Tiitu86, sama homma tässäkin huushollissa.. Ei minunkaan miekkonen oikeen hallitse sitä puhumisen jaloa taitoa. Yleensä hän vaan haluaa ottaa sen kuuntelijan roolin, mutta miten se keskustelu onnistuu jos toinen vaan mössöttää hissuksiin? :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat