rintojen kasvu

Vierailija

eli mitenkäs saisin rintojani suuremmiksi ihan 'kotikonstein' ?

Kommentit (8)

Vierailija

Jos olet murrosikäinen, paras keino on odottaa (ja syödä tarpeeksi). Muuten rinnat kasvanevat vain lihoessa sekä raskauden aikana.
Optisia keinoja ovat esim. vaatetus joka on rintojen kohdalta valkoinen ja vyötäröltä tumma/musta, myös poolokaulus voi saada rinnat näyttämään suuremmilta.

Vierailija

Hieman outoa lukea tälläisiä juttuja kun omat rinnat tuntuvat olevan liian isot vaikka on muitten mielestä ihan sopivat. Ne on vaan joka paikassa tiellä. Mutta kuuleman rintojen hierominen saattaa kasvattaa jos on murrosiässä :)

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Kyllä ne rinnat ajan kanssa kasvaa. Itsekin muistan ne ajat kun odotin, että rinnat kasvaisi, mutta kyllähän siinä aikaa kuluu. Mulla on tällä hetkellä aika isot rinnat, vaikka olenkin laiha, mutta varmaan suurimmaksi osaksi sitten jostain geeneistä johtuu. Mutta mä olen ihan ylpeä, poikaystävä vaan sanonut, ettei halua että kasvaa enää enempää. Mutta omasta mielestä nää on just sopivat. Ärsyttää vaan vähän kokoero, kun eihän rinnat tietenkään kai voi ihan samankokoisia olla.. Mutta kai tääkin tästä ajan kanssa tasoittuu.. :)

Vierailija

Niinkuin muut ovat jo sanoneet, niin ajan kanssa. Itse muistan
olleeni jotenkin häpeissäni, kun rinnat alkoivat kasvamaan... satuin
olemaan ensimmäisiä luokallani, jolla alkoi rinnat kasvamaan.

Off topicina kauhistelin, kun kävin vähän aikaa sitten oikeassa
rintaliiviliikkeessä ja sain tietää sen oikean kokoni. Ilme oli
kyllä näkemisen arvoinen, kun suusta pääsi:" eihän nää nyt NOIN isot
voi olla" :D Kannattaa mittauttaa ammattilaisella, jos ei ole varma,
että mikä se kuppikoko nyt tarkalleen olisi.

Vierailija

e-pillerit saattavat turvottaa rintoja, mutta mielestäni olisi ihan järjetöntä hankkia pillerit rintojen kasvattamista varten. Tuo kun ei ole ensinkään varmaa ja pillereillä usein on myös muita vaikutuksia. Hyvällä tuurilla päätyy kärsimään pahoinvoinnista, päänsärystä ja turpoamisesta muualtakin kuin vain rinnoista. Tai jotain vielä epämukavampaa.

Jos tissit ovat kasvaakseen, ne kyllä kasvavat itsestään. Jos eivät kasva, ei senkään pitäisi olla maailmanloppu. Kaikille tisseille löytyy kyllä ihailija.

pikkukarhu

Itselläni todella pienet rinnat, olen kuullut että rintojen hierominen voisi auttaa. Valitettavasti itselläni ei ole toiminut :(. Haluaisin itsekkin isommat mutta ne eivät enää kasva ( olen 25v).

Vierailija

Moi!

Mitään vippaskonsteja rintojen suurentamiseen en tiedä (jos jokin luomukeino tähän löytyisi, käyttäisin varmasti itsekin!), mutta sen verran sanon, että älä aloita e-pillereitä vain suurempien rintojen toivossa. Eivät ne niin paljoa kasva. Edes itselle sopivien pillereiden sivuvaikutukset eivät ole aina mitään herkkua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat