Suklaata aina vaan seksistä ei tietoakaan!

Vierailija

Mulla on ongelma:
Tähän asti(olen 21 vuotias) ei ole miehet tai seurustelu kiinnostanut pätkän vertaa, mutta viime aikoina olen huomannut etta kroppa alkaa olla jo aika moisessa puutteessa ja himottaisi iskea melkein jokaiseen vastaan tulevaan kaksilahkeiseen:D
Olen neitsyt ja aina pitänyt itseäni sellaisena henkilona, joka joskus sen ihanan poikaystävän etsii ja sitten vasta harrastetaan ties millaisia ihanuuksia ihan rauhassa, mutta nyt alkaa olla jo semmoinen olo, etta en jaksa odottaa sita herra oikeaa.
Suklaankin kulutus alkaa olla vaarallisen suurta.. miten tässä tilanteessa pitäisi toimia? Hypätä yhdenillanjuttuun? Lihoa kymmenen kiloa suklaan korvatessa läheisyyden? Apua! :)

Kommentit (4)

Vierailija

Must tuntuu, ettei kukaan muu voi oikein vastata tähän sun puolestas. Sen voin kuitenkin sanoo, ettei ehkä oo järkevin ratkasu jäädä kotisohvalle suklaata mussuttamaan :) Vaikket hyppäisikään heti suoraa baarista pokatun jätkän kanssa sänkyyn, kannattaa tutustua uusiin ihmisiin.

Mutta kannattaa miettiä, joillekin yhden illan jutut sopii. Eikä se eka kerta loppujen lopuks niin kummonen oo, on vaan turvallisempi olo lähteä uuteen asiaan tutun itselle läheisen (oman kullan) kanssa.

Vierailija

Itsellä loppui hermot odotteluun vuosi sitten (olin 18v.), mutta tästä mistä piti tulla yhden illan juttu tulikin nyt jo ainakin vuoden pituinen sessio :D

Itse haluaisin silti harrastaa elämäni aikana useamman miehen kanssa seksiä kuin yhden, eikä se eka kertakaan tosiaan mikään ihmeellisyys ollut. Käytännössä vain vaihtui oma käsi munaan, that`s it :D Joillekin silti voi olla tärkeää tehdä se eka kerta jonkun tutun ja turvallisen kanssa, itse näin jälkeenpäin ajateltuna se on täysin yhdentekevää.

Vierailija

SEKSI ON IHANAA usko pois!

Itse aloitin seksielämän 15-vuotiaana(mitä en ole katunut) mutta löysin ns. "oikean miehen" vasta parikymppisenä.
Seksi on mielestäni suhteessa parampaa ja sitä saa aina kun vaan haluaa (ja jos itse valitsen suklaan ja seksin välillä VALITSEN AINA SEKSIN) :D
En kuitenkaan kadu yhdenillanjuttuja sillä niistä oppii aina jotain niin henkisesti kuin seksuaalisestikkin.

Masturbointi on hyvä tapa kokeilla hieman omia "paikkoja" mitä olet varmaan tehnytkin. Ole vain itsevarma itsestäsi ja sitten kun jossain tuntuu olevan mukavanlainen mies niin käy kimppuun.
Onnea! P.s Seksi kuluttaa kaloreita mutta suklaa vain tuo valtavasti niitä ;)

Vierailija

Toisin kuin Kleopatra, mä en kyllä ole yhdenyönjutuista oppinut mitään muuta kuin että seksi on PALJON parempaa tunteilla ja että seksi mun pitkäaikaisimman partnerin kanssa on tosi hyvää (hän siis oli mun eka ja on myös tällä hetkellä viimeisin, muttei ainoa - ja täytyy kyllä sanoa, että mun kaikkien aikojen eka kerta hänen kanssaan oli parempaa seksiä kuin mikään muu kerta minkään toisen miehen kanssa.)

Aika hankala juttu. Toisaalta neitsyys on vaan yks helkkarin limakalvosuikale, mut toisaalta taas huonot kokemukset voi johtaa myöhemmin ongelmiin seksissä :/ Mut ehdottomasti jos tapaat miehen jonka kanssa haluaisit seksiä, niin go for it äläkä jää odottelemaan sitä täydellistä unelmien prinssiä! Itse en olis minkään random häntäheikin kanssa halunnut olla ensimmäistä kertaa, mutta en kyllä vielä neitsyydenmenettämisen aikaan ollut edes hirveän rakastunut siihen mieheen kenen kanssa olin, eli en kuitenkaan halunnut odottaakaan mitään täydellistä miestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat