Miksi vain inhoan tätä ihmistä?

Vierailija

En oikeastaan tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta ihmissuhteesta tässäkin on kysymys... Miten voi oppia pitämään sellaisesta ihmisestä, josta ei vaan jostain syystä ole ikinä pitänyt? Kyse on mun miekkosen veljen tyttöystävästä. Näen häntä aika useinkin miekkosen vanhempien kotona. Siksi varmaan ois mukavaa jos tulisin hänen kanssaan toimeen, mutta yrityksestä huolimatta suorastaan inhoan häntä. Olen yrittänyt jutella hänen kanssaan ja tutustua häneen, mutta hän on vastannut mulle hieman töykeästi.

En vaan tajua, miksi inhoan tätä tyttöä niin kovasti. Toki hän on kovin erilainen kuin minä, mutta eihän se ole mikään syy. Olen myös huomannut että hän ei tule toimeen poikakaverinsa ystävien kanssa, eikä mun oma miekkosenikaan hänestä oikein välitä.

Miekkoseni pikkuveli on mulle kuin oma pikkuveli ja siksi haluaisin pitää tai ainakin olla inhoamatta hänen tyttöystäväänsä. Onko kellään hyviä vinkkejä miten voisin kääntää tunteeni positiivisemmaksi?

Kommentit (6)

Vierailija

Itselläni ollut hieman samankaltainen tilanne jokunen vuosi sitten, tosin tunsin sen "inhoamani" tytön pidemmältä aikaa, ja tämä tyttö petti poikaystäväänsä, joka oli minun exäni isoveli. :/

Millä tavalla se tyttö on sitten niin kovin erilainen, kuin sinä?

Vierailija

Parhaiten tuollaisten (vähemmän kivojen) tyyppien kanssa tulee toimeen, kun on mahdollisimman vähän tekemisissä. Tuossa tilanteessa tietty hankalaa, mutta ei sun tarvitse välittää siitä tytöstä. Jos hän on töykeä, niin se ei ole sun vika, olet ainakin yrittänyt olla ystävällinen.
Mä oon huomannut myös, että vaikka joku ihminen vaikuttaisi alkuun ärsyttävältä ja erilaiselta, kuin itse on, niin kyllä silti aina jotain yhteistä löytyy ja sen kautta tulee taas paremmin toimeen.

Vierailija

Tämä tyttö on aika varakkaasta perheestä ja melkoisen hemmoteltu lapsi (minä en ole). Hän on myös aikamoinen pirttihirmu, ite taas kannatan sellasta parisuhdetta jossa molemmat osapuolet saavat päättää asioista eikä vain toinen:D Tyttö käyttää käsittääkseni aika holtittomasti rahaa ja oon huomannu että tämä vika on tarttumassa myös miekkoseni pikkuveljeen.

Musiikki-, tv- ja elokuvamieltymykset poikkeavat meillä myös paljon ja meillä on ikäeroakin kolme vuotta. Mutta ne eivät oo mun mielestä sellasia eroja, jotka vaikuttais niin paljon. Ehkä enemmän on kyse juuri tuosta, että mun lapsuudessa ei ollu liikaa rahaa, eikä myöskään miekkosen kotona, mutta tällä tyttösellä sitä tuntuu riittävän. Ehkä myös se vaikuttaa, että olen alunperin maalta ja hän kaupungista?

Vierailija

Itselläni on aika sama tilanne myöskin, kyseessä on vain mieheni hyvän kaverin tyttöystävä. Vietämme paljon illanistujaisia isossa porukassa, jossa on aina myös tämä nainen. Molemmat tietää varsin hyvin, etteivät pidä toisistaan, mutta miesten kunniaksi aina esitetään tulevamme toimeen ja jutellaan, mutta todellisuudessa ei kyllä haluta olla missään tekemisissä muuten toistemme kanssa :D

Vierailija

Minulla oli luokallani tyttö joka alkoi yhtäkkiä olemaan todella törkeä minulle ja halveksumaan minua. Jonkin aikaa kestin tätä mutta kerran hän alkoi loukata minulle tärkeitä ihmisiä minun kuulleni ja päätin, että se on nyt tässä.
Sanoin tytölle, että minä en pidä hänestä eikä hän pidä minusta ja parempi olisi jos vain unohtaisimme toistemme läsnäolon.
Kyllä vieläkin ärsyttää tuo toinen vähänväliä mutta sovimme ettemme piittaa toisistamme ja jatkamme elämäämme tyytyväisinä yrittäen olla tiedostamatta toisiamme.
Loppujen lopuksi tuollainen vain pilaa vain omaa oloa eikä ole hyödyksi mitenkään. Hyvä olisi jos löytäisi toisesta puolia joiden kautta pystyisi lähentyä eikä tarvitsisi äksyillä, mutta jos tämä tuntuu mahdottomalta, kuten Norma Jeane jo sanoikin, on ehkä parempi vain vältellä toisiaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat