erot joissa lapsi yhdistää

Vierailija

Olin kolme vuotta yhdessä elämäni miehen kanssa, totta kai meillä oli ongelmia. Eniten minua ärsytti miehen äidin puuttuminen meidän perheen asioihin. Mies ei ymmärtänyt vaikka koitin selittää mitä hänen äitinsä tekee. Loppujen lopuksi en edes mennyt käymään hänen äitinsä luona enään. Oli tottakai muitakin ongelmia ja sen takia jätin hänet viime joulukuussa.

Minulla oli mies puolinen ystävä tukemassa minua eron jälkeen ja exäni tottakai kuvitteli heti että meillä oli suhde. Ja kun exäni muutti vielä suoraan vastapäätä niin jopa näki minun asuntooni kokoajan.

Ero on ollut minulle todella raskas koska viikko eron jälkeen olisin ollut valmis ottamaan exäni ja lapseni isän takas.
Mutta mitä vielä exälläni oli jo toinen nainen.
Silloin kyllä kelpasi että kävin hänen luonaan kun hänen nainen ei ollut siellä.
Pidettiin leffailtoja ja oltiin lähekkäin.
Kunnes hän sitten päätti mennä samana jouluaattona jo kihloihin.

silloin päätin että muutan siltä paikkakunnalta pois, muutin turkuun missä minulla ei ole ketään, mutta sitten pyysin mies puolista ystävääni muuttamaan kanssani ja siitä alkoi meidän juttumme, vakavaa se on hänen mielestään mutta minä en uskalla rakastaa enään kunnolla.

exäni sitten vielä ennen muuttoani kertoi kuinka minua rakastaa ja olisi siltä seisomalta voinut muuttaa minun kanssani turkuun. Ja ehdotteli että olisin "salarakas" (naurettavaa)

Loppujen lopuksi sain sitten tietää että hänen naisensa on raskaana, ja raskaus on alkanut jo helmikuussa.
Olin todella vihainen exälleni koska oli samalla hetkellä tunnustanut mulle rakkautta ja pannu toisen naisen paksuksi.

Niin juu... sitten viellä siskoni käänsi minulle selkänsä, ennen olimme kovin läheisiä nyt hän puhuu exäni ja sen naisen kanssa vain paskaa musta. ja menee heidän lapsen kummiksi. Ja kaikki muutkin sukulaiset ovat heidän kanssa tekemisissä niin eipä ole sukulaisistakaan minulle tässä asia apua. yhteyttäkään en heihin enään oikeastaan pidä, ei vaan jaksa enään.

No kun se asia oli jo jäänyt vähän unholaan niin kroppani ei enään kestänyt stressiä ja ikävää... nyt sitten olen ollut puol vuotta sairaslomalla kun tulee paniikkikohtauksia, sydämentykytystä enimmäkseen ja huonoaoloa, huimausta, tärinää, masennusta. Mutta pakko vaan yrittää lapsen takia joka on joka toinen vklp isällään.

No nyt exäni on mennyt sitten jo naimisiin joka satutti minua aivan älyttömästi kun erosta ei ole edes vuotta.

Minä kun en ole voinut vielä lakata rakastamasta häntä vaikka olen yrittänyt mutta sydämestä hän ei näytä lähtevän ikinä pois. Ja kun lapsi on vielä muistuttamassa tästä kaikesta, niin ei ole edes mahdollista unohtaa.. kaikki on ja pysyy päässä.

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta... haluaisin puhua jollekkin jolla on ollut. Kun ei psykiaattoreista ole minulle apua, ainoastaan lääkitys auttaa ja kun lääkkeitä en taas haluaisi syödä.

Kiitos jo etukäteen niille jotka haluavat jutella.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat