Seksiä, ei vielä?

Vierailija

Olen 14 ja ekakertani koin 13 vuotiaana. Käytän aina ehkäsyä, eikä minua kaduta ollenkaan. Oliko väärin mennä sänkyyn niin nuorena? Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä 9kk, olemme hyvin rakastuneita ja onnellisia yhdessä :) Luotan häneen ja pidän seksistä hänen kanssaan :) Mutta oliko se TEIDÄN mielestä väärin mennä näin nuorena?

Minkäikäisinä itse menitte sänkyyn ekan kerran??
Kaduttiko? :)

Kommentit (5)

Vierailija

No mun mielestä seksielämän aloittaminen on ihan omasta kysyydestään ja valmiudestaan kiinni, mutta kun mietin itseäni 13 vuotiaana, tuntuu ajatus seksistä jotenkin kaukaiselta ajatukselta, enkä todellakaan olisi ollut valmis siihen.

Itse menetin neitsyyteni 17 vuotiaana, olimme silloin olleet poikaystäväni kanssa 1,5kk yhessä ja hetki oli sopiva, eikä oo kaduttanu, oon vieläkin yhdessä tämän saman kullan kanssa.

En tuomitse sinua, mutta itse pidän ikäisiäsi aika lapsina.

Vierailija

Ite olin 18, ja mun mielestä hyvä että odotin ja annoin sen oikean tyypin tulla elämääni. en ois halunnu että se ois tapahtunu kenenkään muun kanssa, edelleen saman pojan kanssa yhdessä.

Samaa mieltä olen kuin littleguy, ihan jokaisen oma asia loppujenlopuks koska seksielämän aloittaa, mutta onhan 13v kyllä kieltämättä aika nuori. Mutta jos koit olevasi siihen valmis niin ei sitten mitään :)

Vierailija

Jos itse olet tyytyväinen, niin onko sillä niin merkitystä mitä mieltä muut ovat? ;)
Onhan se 13v aika nuori, mutta niin kuin muutkin jo ovat sanoneet, ihmiset kypsyvät eri tahtia. Itse olin 15.

Vierailija

Kyllä tuo 13v on vielä aika nuori suoraan sanottuna, mutta tunnen henkilöitä, jotka ovat menettäneet neitsyytensä nuorempanakin. Itse olin 15- vuotias, kun neitsyyteni menetin. Seurustelin sen aikaisen poikaystäväni kanssa kaksi vuotta ennen meidän ensimmäistä kertaamme. Hieman kaduttaa, koska poika painosti minua hyvin paljon ja oli muutenkin hieman päästään vialla, jonka takia suhteemme sitten onneksi päättyikin muutama vuosi sitten.
"Ekaan kertaan" ei ole sopivaa ikää, mutta mun mielestä tarpeeksi "kypsä" sellaiseen hommaan olisi n.17-vuotiaana, kun murrosikä on melkein ohi ja tajuaa seksin kantaman vastuun. Riski sukupuolitaudeista ja myös raskaudesta on muistettava aina.

Vierailija

Mun pari kaveria menetti neitsyytensä just 13 vuotiaina ja nyt ne katuu sitä. Ollaa nyt siis 18-20 vuotiaita nuoria naisia.. Perusteluiks ne on sanonu ainaki, että lapsuus kannattaa elää kunnolla. Myöhemminkin kerkee säätää. Kaikki tosin saa päättää ite millon hetki on oikee.
Mun eka kerta on vasta edessä eikä mua hävetä. Päätin odottaa kliseisesti "sitä oikeeta".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat