Miehen eka kerta

Vierailija

Moro!
Minul tuli mieleen tällainen probleema, jota ei oikeastaan vielä läheskään ole, mutta jos joskus on niin sitten en olisi ihan pihalla.

Eli jos pääsee viemään jonkun miehen poikuuden (näin rumasti sanottuna :D ) niin kuinka minä naisena ja petikumppanina voisin tehdä siitä hänelle taatusti mukavan ja ikimuistoisen kokemuksen? Entä jos hän on ujo eikä kerro ettei ole kokenut, millaisista merkeistä voisin hänen kokemattomuuden parhaiten huomata tai ennen kaikkea miten voisin sitä häneltä kysyä ilman että siitä tulee kiusallista tai että aliarvioin hänet "NIIN sinähän olet vielä kokematon?" heh

Olen 19 vuotias ja tämä mies on 20 ja olen itsekin vielä aika aloittelija.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse kysyin poikakaverilta, että miten sinä haluat sen tapahtuvan ja annoin hänen muutenkin tehdä asiat niin kuin hän itse halusi. En halunnut antaa hänelle liikaa stressiä siitä, että hänen pitäis kosketella myös minua samalla lailla, sen koulutuksen aika oli myöhemmin. Hänelle jäi kuulemma hyvät muistot siitä päivästä.

Kokemattomuuden huomaa monestakin eri asiasta. Eksällä ei esim seissyt kun sitä jännitti niin paljon, eikä se kyllä osannu pukea kumiakaan päälleen(sitten jos sillä seisoikin siis). Se oli muutenkin pihalla koko touhusta jotenkin:D Myös oman alastomuuden ujosteleminen vois olla yks merkki.

En tiedä kannattaako pojan kokemattomuudesta kysellä ennen sessiota ollenkaan jos hän ei ite ota sitä puheeksi. Jos kaikki meni hyvin, voi asiaa tiedustella jälkikäteen että sulla on varmaan ollu paljon naisia? Ja jos ei menny niin sitten ei ehkä kannata kysyä, koska poika saattaa pahoittaa mielensä:D

Vierailija

Morganin neuvot kuulostavat mun mielestä tosi hyviltä. :) Itse oon ehkä törmännyt tällaiseen tilanteisiin (tosin en ole ollenkaan varma).