Miehen eka kerta

Vierailija

Moro!
Minul tuli mieleen tällainen probleema, jota ei oikeastaan vielä läheskään ole, mutta jos joskus on niin sitten en olisi ihan pihalla.

Eli jos pääsee viemään jonkun miehen poikuuden (näin rumasti sanottuna :D ) niin kuinka minä naisena ja petikumppanina voisin tehdä siitä hänelle taatusti mukavan ja ikimuistoisen kokemuksen? Entä jos hän on ujo eikä kerro ettei ole kokenut, millaisista merkeistä voisin hänen kokemattomuuden parhaiten huomata tai ennen kaikkea miten voisin sitä häneltä kysyä ilman että siitä tulee kiusallista tai että aliarvioin hänet "NIIN sinähän olet vielä kokematon?" heh

Olen 19 vuotias ja tämä mies on 20 ja olen itsekin vielä aika aloittelija.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse kysyin poikakaverilta, että miten sinä haluat sen tapahtuvan ja annoin hänen muutenkin tehdä asiat niin kuin hän itse halusi. En halunnut antaa hänelle liikaa stressiä siitä, että hänen pitäis kosketella myös minua samalla lailla, sen koulutuksen aika oli myöhemmin. Hänelle jäi kuulemma hyvät muistot siitä päivästä.

Kokemattomuuden huomaa monestakin eri asiasta. Eksällä ei esim seissyt kun sitä jännitti niin paljon, eikä se kyllä osannu pukea kumiakaan päälleen(sitten jos sillä seisoikin siis). Se oli muutenkin pihalla koko touhusta jotenkin:D Myös oman alastomuuden ujosteleminen vois olla yks merkki.

En tiedä kannattaako pojan kokemattomuudesta kysellä ennen sessiota ollenkaan jos hän ei ite ota sitä puheeksi. Jos kaikki meni hyvin, voi asiaa tiedustella jälkikäteen että sulla on varmaan ollu paljon naisia? Ja jos ei menny niin sitten ei ehkä kannata kysyä, koska poika saattaa pahoittaa mielensä:D

Vierailija

Morganin neuvot kuulostavat mun mielestä tosi hyviltä. :) Itse oon ehkä törmännyt tällaiseen tilanteisiin (tosin en ole ollenkaan varma).

Kerran olin tapaillut erästä poikaa kuukauden verran ja menin sitten hänen kotiinsa ekaa kertaa yöksi. Me ei oltu koskaan puhuttu seksistä kunnolla, ainoastaan heitetty jotain vähän kaksimielistä läppää. Alettiin sitten pojan sängyllä pusutella ja tilanne eteni siihen, että otin pojalta suihin, jolloin tämän seisokissa ei todellakaan ollut mitään valittamista ja tämä tuntui muutenkin tykkäävän kovasti. Tosin ensimmäinen kokemattomuuteen viittava merkki oli mielestäni se, että poika vaikutti jotenkin aluksi hämmentyvän pahasti, kun ehdotin, että ottaisin häneltä suihin, mutta innostui kyllä nopeasti ajatuksesta. :D Pian sen jälkeen poika sitten ehdotti, että mentäisiin ihan loppuun asti, mutta kun hän oli laittamassa kortsua, hänellä yhtäkkiä lopahti. Hän nolostui asiasta suunnattomasti ja tuntui kuvittelevan, että mä pidän tapahtunutta ihan kauheana, vaikka olin ainakin omasta mielestäni tosi mukava, vakuuttelin, ettei se todellakaan haittaa ja että me voitaisiin yrittää uudestaan koska tahansa, kun tulisi semmoinen fiilis. Itse asiassa saattaa olla, että koko suhteenalku kariutui tuohon nimenomaiseen tapahtumaan, sillä jotenkin tuntui, ettei hänellä ollut tuon kerran jälkeen enää yhtään hyvä olo mun seurassa eikä siis koskaan päädytty edes yrittämään uudestaan. :( Paha sitä tietysti on sanoa, oliko kyseinen poika neitsyt, mutta tuskinpa hän kovin kokenut ainakaan oli...

Oon samaa mieltä Morganin kanssa, että ehkei kokemattomuudesta kannata suoraan kysyä ennen seksin harrastamista, mutta kokemusteni pohjalta oon sitä mieltä, että kyllä seksistä kannattaa puhua etukäteen varsinkin, jos tuntuu, että mies saattaa olla kokematon. Sitten saa edes vähän käsitystä siitä, millaisia odotuksia toisella on ja toivon mukaan miehen ei tarvitse jännittää tilannetta niin paljon. Voihan hyvällä tuurilla olla, että mies itse kertoo kokemattomuudestaan, jos seksistä ruvetaan puhumaan. Jos on itsekin suht aloittelija, niin ehkä senkin voi miehelle mainita, niin luultavasti se vähentää tämän mahdollisia suorituspaineita. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat