oppilaskampaamot

Vierailija

Onko kellään kokemusta pääkaupunkiseudun oppilaskampaamoista? Minkä hintaisia palveluita ja minkätasoisia? Onko kannattavaa käydä esim. värjäämässä hiuksia?

Kommentit (7)

Vierailija

itse olen niitä oppilaita

ja esim leikkaus 10 euroa meillä..ja värjääminenkin onnistuu ei mitään ongelmia...Aina opettaja seuraamassa ja neuvomassa

koulu on great cut academy

isoroobertinkatu 4-6 tai
kalevankatu 30

Vierailija
Nyan

itse olen niitä oppilaita

ja esim leikkaus 10 euroa meillä..ja värjääminenkin onnistuu ei mitään ongelmia...Aina opettaja seuraamassa ja neuvomassa

koulu on great cut academy

isoroobertinkatu 4-6 tai
kalevankatu 30

Paljonko on jonoa yleensä? Tai jos nyt tilaa niin meneekö yleensä kuukauden vaiko viikon päähän aika? Tehdäänkö normaalit jutut, et vaikka värinpoistoo ja tällasia?

Vierailija

Muute iha jees, tosi halpa, mutta siellä saa istua melkee koko päivän, ku ite otin monisävyvärjäyksen ja leikkauksen nii kesti ainaki 3 tuntia, en muista ku siitä on nii kauan :D

Vierailija

Mä olin kerran oppilaskampaamossa asiakkaana vaalentamassa tyvikasvua ja tulos oli JÄRKYTTÄVÄ! Oppilaalla oli väärä aine ja levittää hän ei osannut yhtään. Hän potki tuoliani ja repi hiuksiani, itse luotan täst edes ammattilaiseen!

Vierailija

Aikaa kannattaa tosiaan varata vähän enemmän, ja olla sillä asenteella että siellä ollaan OPPIMASSA ja oppilaita, ei mitään ammattilaisia vielä.

Mutta hyvä vaihtoehto kyllä :)

Vierailija

Ite myös opiskelen parturi-kampaajaksi.

Tottahan se on, että siellä voi joutua istua paljon kauemmin kuin oikealla kampaajalla. Asiakkaiden pitäs osata suhtautua siihen, että me ei olla vielä ammattilaisia, vaan vasta opiskellaan, joten aikaa menee ja mokiakin saattaa sattua, ei kyllä kovin usein, kun opettajat ovat kuitenkin neuvomassa ja mokat tietenkin pyritään korjaamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat