Miten pitää onnistuneet juhlat?

Vierailija

Hei, cosmottaret!

Tässä omia juhlia puuhatessani tulin ajatelleeksi, mistä kaikesta onnistuneet juhlat (tuparit, synttärit, polttarit jne.) ovat kiinni. Itse olen melkoinen stressikärpänen, ja näin omien pirskeiden kynnyksellä pelkään kuollakseni sitä, että juhlissani käy niin kuin aina silloin tällöin käy: ihmiset istuvat ringissä ja pitävät ikävää.

Minkälaisia kokemuksia teillä on onnistuneista ja ei-niin-onnistuneista juhlista? Mikä on teidän mielestänne vaikuttanut siihen, ettei vierasväki olekaan viihtynyt odotetulla tavalla? Mitä olette itse tehnyt joko emäntänä tai vieraana, jos olette huomanneet olevanne tunnelmaltaan lässähtäneissä pippaloissa?

Entä onko mielestänne omien kokemustenne pohjalta perusteltua sanoa, että kuvailemani ongelma on yleisempi Suomessa kuin ulkomailla? Nimittäin itse aika tavalla matkustelleena voin sanoa, etten koskaan ole ulkomailla ollut nihkeätunnelmaisissa juhlissa - vaikka ei saisikaan yleistää.

Hyi olkoon, kun jännittää. Pitäkää peukkuja, että meitsin pirskeet onnistuisivat!

Kommentit (1)

Vierailija

Hei
Olen itse pitänyt yhdet kotibileet jotka onnistuivat todella hyvin ja porukkaa oli noin 40 henkilöä. Bileissä porukka oli rentoa ja tarkoin valittua, kaikilla oli juomaa riittävästi, musiikki oli nykyajan bailu musiikkia josta kaikki pitivät, pojat pelasivat välillä pokeria ja välillä bailasitvat tyttöjen kanssa, kannattaa pitää myös muutamia huoneita tyhjänä porukasta, että illan kuluessa syntyy kuitenkin " yhden illan " pareja niin he varmasti haluavat jossain vaiheessa omaa rauhaa muilta. Hyvä musiikki, rento porukka, rento ilmapiiri siinä kolme avain sanaa. ps älä mainosta kylillä bileistä ettei sinne saavu odottomattomia vieraita aiheutten tappelua ja kaaosta ja muista ottaa kaikki mahdollisesti särkyvä, sotkeutua tai muuten hajoavan esineet pois. Arvoesineen, matot lattiasta, porukoiden arvotavarat, kukat ikkunanlaudoilta yms. Toivottavasti bileesi onnistuu ja ovat mahtavat ja mukavat:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat