Suuseksistä...

Vierailija

Mulla on aika iso ongelma, siis omasta mielestäni. En pysty antamaan poikaystävälleni suuseksiä, vaikka olemme seurustelleet huikeat puoli vuotta. Itse en pidä siitä, itse asiassa ajatuskin siitä inhottaa (en tiedä oikein miksi), ja lisäksi takana on muutamia epämiellyttäviä kokemuksia. Esim. kerran kun otin exältä suihin, niin olin yrjöämisen partaalla, vaikka en edes syvälle sitä työntänyt, ja joskus sellaisen session jälkeen olen oikeasti mennytkin oksentamaan koska oli vain niin paha olo. Kun en ole sitä oma-aloitteisesti tehnyt, niin sitten on muutama jätkä sitten ihan väkisin pakottanut ottamaan- ei se niin kamalaa voi olla-tyylillä. Tästä on tullut enemmän traumoja asian suhteen.
Muuten minulla ei ole juuri ongelmia seksin suhteen, joskus vaan ehkä se oma kroppa ei tunnu niin kauhean seksikkäältä jne, mutta ne on ohimeneviä. Poikaystäväkin on pyytänyt joskus aikoinaan "jospa menisit alas", mutta olen kertonut miksen voi, hän on ymmärtänyt ja on ollut pyytämättä sitä, eikä ole painostanut ikinä. Hän sanoo, että ei halua minun tekevän mitään mistä en nauti,koska hänkään ei silloin nauti. Tämä asia tuli silloinin esille, kun hän vitsillä ehdotti rintojen väliin öö panemista, ja sanoin siihen, että kun en ole koskaan kokeillut niin en voi tietää että kiihottaisiko se, mutta ajatuksena ei mikään maailman kiihottavin, mutta jos SINÄ siitä tykkäisit niin mikä ettei. Tähän poikaystävä sanoi, ettei halua tehdä mitään mistä en nauti, hänen mielestään naisen nautinto menee kaiken edelle, kuulemma.

Joskus vaan mietin, että ärsyttääkö kuitenkin poikaystävääni tää asia. Jos se vain vaikka teeskentelis ettei asia haittaa, mutta silti sitä ottais päähän.
Tää on johtanu siihenkin, etten edes kehtaa pyytää itselleni suuseksiä, koska koen etten ansaitse sitä, koska en ikään kuin anna takaisin.

Muuten meidän seksielämä on ihan täydellistä, ja hänenkin mielestään (kuulemma) on. Tää juttu vaan kalvaa aina toisinaan.

Miten ehkä pääsisin pelostani yli vai voiko olla että on miehiä joita suuseksittömyys suhteessa ei haittaa, ainakaan paljoa..?

Kiitos jo etukäteen :)

Olen 19-vuotias.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun mielestä sun ei kannata ruveta mihinkään semmoseen, johon ite et halua. Mä uskon, et sun poikaystäväs on oikeesti sitä mieltä, ettei sitä haittaa jos et ota siltä suihin.

Mä ite oon ihan vapaasta tahdosta antanu mun poikaystävälle suuseksiä, mut ihan silleen kaikessa omassa rauhassa. Alkuun ajatus ällötti mua, mutta sitte ei se ollu yhtään kauheeta, ainakaan mun tapauksessa. Se on vaan, et mistä ite tykkää.

Mä kyl huomaan, et mun poikaystävä nauttii kaikista eniten sillon, kun se huomaa, et mä nautin.

Vierailija

Voisiko tuo ällötyksen tunne johtua siitä, etteivät aiemmat miehet
ole pesseet niitä elimiään?

Itselläni on sellainen periaate, että suuseksiä saa vasta sitten,
kun on vehkeet pesty. Silloin on itselläkin paljon mukavampi olo
ja tottakai tuo toimii molemminpuolin.

Ja ei tosiaankaan kannata ruveta sellaiseen, mitä ei halua. Juttele
poikaystäväsi kanssa. :)

Vierailija

Mä luulen, että ajan kuluessa sä voit pystyäkin siihen. Me oltiin seurusteltu varmaan melkein vuosi ennen kuin uskaltauduin. Silloinkin olin pienessä huppelissa ja pyysin laittamaan kaikki valot pois. Jotenkin mulle oli helpompaa kun en nähnyt mitään. Kuten Eltzuah sanoi, on tärkeää, että vehje on puhdas. Muuten se ällöttää todella paljon ainaki mua. Minuakin yököttää hyvin herkästi, tai siis saan oksennusrefleksin herkästi, mutta vähittelen oppii sen rajan huomaamaan koska tulee paha olo. Siksi haluan aina pitää suihinottamisen omissa käsissäni ja omalla tahdillani.
Mutta älä pidä kiirettä äläkä stressaa ittees tällä asialla. Hienoa, että sulla on noin mahtava poikaystävä!

Vierailija

Minäkin uskon että poikaystäväsi ymmärtää sinua aivan oikeasti. Ja jos ei ymmärrä niin hän ei ole sinulle silloin se oikea. Kukaan ei saa koskaan sinua pakottaa mihinkään varsinkaan seksin suhteen!Poikaystävälläni ja minulla on hyvä periaate:Kaikkea voi kokeilla kerran. Sen jälkeen tietää tykkääkö siitä vai ei ja voi kokeilla uudelleen tai jättää siihen.

Itseänikin jännitti todella paljon suuseksin antaminen ja joskus vain uskaltauduin sitä sitten kokeilemaan.Aluksi olin ihan hukassa,mutta poikaystäväni vain kehui kuinka mukavalta se tuntuu.Sain lisää varmuutta hänen sanoistaan ja siitä että hän ei minua pakottanut mihinkään.Nykyisin nautin suuseksin antamisesta ja tiedän että poikaystävänikin nauttii siitä.

Neuvoisin sinua kokeilemaan ensi alkuun ihan vartalon pussailemista ja nuolemista. Aloita vaikkapa kaulasta ja niskasta ja siitä sitten etene alaspäin. Sitten pikku hiljaa rohkaistut tekemään enemmän ja pussailemaan lähempää poikaystäväsi elintä.Ehkä joku päivä jos siltä tuntuu voit yrittää suuseksiä.Aloita ensin vaikka ihan pienestä pususta ja sitten vähän isommasta. Voit myös pyytää poikaystävääsi antamaan suuseksiä sormellesi.Tiedän,kuulostaa oudolle,mutta huulet tuntuvat taivaallisella ja saat pienen kokemuksen siitä miltä suuseksi voi tuntua.

Varmasti on olemassa miehiä jotka eivät yksinkertaisesti pidä suuseksistä. Ja ei se kaikille niin tärkeää ole.Plussaa se voi olla,mutta ei seksi ole pelkkää suuseksiä. Minunkaan poikaystäväni ei halua että teemme mitään mistä minä en pidä tai mitään mitä minä en halua tehdä.Hänen mielestään seksin paras asia ei ole laukeaminen vaan se että näkee kuinka minä nautin.

Neuvoni siis on että älä tee mitään mitä et itse halua.Ainahan voit kokeilla, mutta jos tuntuu pahalta niin jätä siihen.Poikaystäväsi ymmärtää kyllä jos sinua tosissaan rakastaa. Ja uskaltaudu pyytämään suuseksiä.Miehesi voi pitää suuseksin antamisesta ja siitä että sinä nautit.Jos hän suostuu älä tunne velvollisuutta antaa hänelle suuseksiä.Jos haluat korvata sen jotenkin varmasti keksit muunkin keinon kuin suuseksin. ;)

Vierailija

Sellaiseen ei ole pakko suostua mikä itseä inhottaa/kuvottaa/tuntuu vastemieliseltä. Seksi on parhainta silloin kuin molemmat osapuolet siitä oikeasti nauttii :)
Tekstisi perusteella kuulostaa siltä, että poikaystäväsi arvostaa sinua ja mielipiteitäsi ja haluaa, että sinäkin todella nautit.

Itse tosin täytyy myöntää, että minulla on vastaavasti anaaliseksi, josta itse en välitä, mutta mieheni rakastaa "kakkosleikkejä" ja silloin tällöin annan panna sinnekin, juurikin siksi, koska hän niistä niin kovasti tykkää, vaikka tiedän, ettei suhde kaatuisi vaikken anaaliseksiin suostuisikaan.

Vierailija

Ihanaa, että on olemassa miehiä, jolle naisen nautinto on oikeasti noin tärkeää. Voit olla onnellinen että miehesi välittää susta niin paljon, ettei painosta eikä pakota sua mihinkään.

Mun ex oli niitä miehiä, jotka ei voi elää ilman suuseksiä. Jos muija ei suostunut imemään kyrpää, niin ei suhde pidemmän päälle kestänyt. Meillä meni poikki eri syiden takia.

Mutta, en itsekään haluais miehen tekevän mulle mitään mistä hän ei nauti. Jo mies ei tykkäs nuolla pilluu, niin ei missään nipmes tartteis ees totutella.

Vierailija

Okei täytyy nostaa hattua poikaystävällesi; oikea herrasmies! Ilmeisesti hänellä on tosi syvälle iskostetut perjaatteet siitä mikä on sängyssä oikein ja mikä ei (ja on muuten ihan oikeassa) ja siksi luulen ettei asia oikeasti haittaa. Tosin jos joskus innostut kokeilemaan (vaikka vain ihan elimen pään ympäryksen nuolemisella) niin hän mitä todennäköisemmin räjähtää innosta. Lisäksi jos haluat rauhassa totutella, niin kerro se hänelle, silloin saat edetä ihan rauhassa ja lopettaa just siihen kuin itse haluat. Suuseksin antamisesta voi nauttia, ja omalla kohdallasi on sen verran isot traumat että riippuu ihan itsestäsi, haluatko oppia nauttimaan. Muista että sinun täytyy tehdä valinta! Ei kenenkään muun. Jos et halua et ota. PISTE.

Vierailija

1. etene hitaasti mutta varmasti tuosta pelosta. se vaatii aikansa mutta eiköhän poikaystäväsi jaksa odottaa tuota nautintoa!

2. tuo vartalon suuteleminen on hyvä edistysaskel myös. käytä vaikka suklaata extrana tähän hommaan ja nuole se hänen iholtaan pois.

3. en ole itse kokeillut tätä vinkkiä mutta jotta lähestysit poikaystäväsi kalua hieman niin kokeile laittaa donitsi hänen peniksensä ympärille ja nauti ruoastasi :D (tiedän että kuulostaa ehkä hieman friikiltä mutta kaikkea kannattaa kokeilla)

4. jotta sinulle ei tulisi tuota oksennus refleksiä samalla ku otat suihin niin käytä kättäsi "suun jatkona" jolloin et joudu ottamaan kalua niin syvälle kurkkuusi.

5. ja jos yhtäkkiä tulee se huono olo ja silti haluat jatkaa niin pidää pieni tauko ja vaikka nuole poikaystäväsi kalua kuin tikkaria sillä aikaa ja jos haluat vielä jatkaa niin kuin paha olo on mennyt niin ei muuta kuin uudestaan. :)

Vierailija

Itselläni on sama ongelma vaikka olen seurustellut samaisen miehen kanssa jo 3 vuotta. Minulla ei ole ollut aikaisempia suhteita joten niistä ei ole tullut traumoja. Mutta olen kerran ottanut suihin ihan loppuun asti ja sen jälkeen en kertaakaan enään.

Poikaystävääni tämä jo hieman harmittaa, ja puhuimme tästä asiasta monet kerrat. Mutta ajan mittaan hän ei ole enään painostanut minua siihen, paitsi välillä mainitsee että jos ottaisin suihin muttei ala vänkkäämään asiasta :)

Keskustele poikaystäväsi kanssa aiheesta :) Se kannattaa :)

Vierailija

Tulipa vaan mieleen, et ootko kokeillu kondomin (esim. mansikanmakuisen) kanssa suuseksiä? Itse aloitin tolla, mut henkilökohtainen mielipide on, et onhan se ilman paljon parempaa :P Kannattaa kuitenkin kokeilla :)

Vierailija

Itsekään en pitänyt suuseksin antamisesta ollenkaan alussa, mutta pikkuhiljaa olen oppinut nauttimaan siitä. Kertaakaan en kyllä ole jatkanut miehen tulemiseen asti, ajatus siitä tuntuu vielä tympeältä.

Vierailija

En oikein osaa ottaa kantaa koska itse olen suuseksimyönteinen ja otan mieheltäni suihin, ja muutenkin kaikki reikäni ovat hänen peniksensä vapaassa käytössä.

Mutta joo, kortonki peniksen päällä ja suihinotto voisi olla matala kynnys totutella peniksen imemiseen ja kiihottamiseen.

Vierailija

Itse olin kerran ottanut suihin miehen toivomana. Tuli kyllä sellanen never again -fiilis, tuntu että tukehtuu koko touhuun tai yökkää. Tästä on nyt yli puoli vuotta enkä ollut edes ajatellut uusintaa.

Nykyinen poikaystäväni on mitä herttaisin: haluaa aina tuottaa minulle nautintoa suuseksillä eikä ole koskaan vaatinut itselleen samaa. Sanoin jo alkuaikoina ettei suihin ottaminen ole mieleeni eikä kuulu tapoihini. Käsipelillä olen mennyt..

Viimeksi hirveessä kiimassa poikaystäväni ensin nuoli minua ja pyysin vaihtamaan paikkoja. Ajattelin että mikä ettei, suukottelin ja nuoleskelin ensin huulilta kaulan kautta alemmas ja alemmas. Hitaasti ja varovasti lipoin penistä kuin tikkaria ja otin poskeen. Ja nimen omaan poskeen, enkä kurkkuun, helpotti huomattavasti. Koko leikki ei kestänyt kuin muutaman minuutin, mutta voin sanoa että poikaystävä oli ihan onnessaan ;) Tuli hyvää palautetta jälkeenpäin ja voittaja olo!

Hitaasti hyvä tulee! :)

Vierailija

Aloittaessani seurustelun nykyisen poikaystäväni kanssa sanoinkin aloittaessamme yhteisen seksielämämme, etten halua ottaa suihin ja poikaystäväni sanoi sen olevan ok, koska hänellä oli huonoja kokemuksia menneisyydestä.

Noh, kuitenkin kun etenimme yhdessä, tuli erään kerran puheeksi suihinotto. Siitähän se sitten lähti, ensin hieman kakoen ja paniikissa, mutta nykyään olen jo ainakin oman kultani mielestä huikean hyvä ja hän nauttii todella paljon joka kerrasta.
Ongelmani on kuitenkin, että tavallaan haluaisin kokeilla sitä ilman kumia, mutta tavallaan minua jännittää.. Kultanikin on kovin innoissaan asiasta. Poikaystävälläni ei ole tauteja eikä minullakaan, joten se olisi turvallista. Olisiko kenelläkään vinkkejä siirtymisestä 'kumilta paljaalle iholle?' Minua pelottaa että satutan häntä tai jotakin muuta... Kiitoksia! =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat