suomalaiset vastaan ulkolaiset miehet

Vierailija

kertokaa omia kokemuksianne, kummista parempia, suomalaisista vai ulkomaisista miehistä ?mulla on tähänmennessä ollut vain suomalaisia miehiä mutta nyt olen toivottaman rakastunut virolaiseen. suomalaisia miehiä paljon kohteliaampi, seksikkäämpi ja aparemman näköinenkin. rakastajan taidot 10++. mutta ovatko noi virolaiset vaikeampi sitoutumaan kuin suomalaiset? nämä virolaiset mitä tunnen (tämän herran miespuoliset kaverit)nimittäin ottavat naisia aina kun saavat, hirveitä flirttejä ovat.onko hän samanlainen? hän on hiukan vakavamman oloinen kuin kaverinsa, hyvällä tavalla ja luulen että häneen pystyisi luottamaan. mutta hän kertoi kun ensi kerran nähtiin että hänellä on virossa vaimo ja 2 lasta. silti oli minusta kiinostunut, lähetti rakkausviestejä oli tosi kiinnostunut ja rupesi suutelemaan heti kun ensi kerran treffeillä oltiin. mitä teen ? olen rakastunut ja tämä on paras (muussakin kuin seksimielressä) mies mitä minulla on koskaan ollut.

Kommentit (11)

Vierailija

Parhaalla miehellä, joka sulla on koskaan ollut, on vaimo ja kaksi lasta? Kysytkö ihan tosissas että onko sellainen mies luotettava, joka jättää perheen Viroon ja käy Suomessa naiskentelemassa? :S

Vierailija

Heh, ei minustakaan kuulosta siltä että kyseisen miehen luotettavuutta kannattaa lähteä analysoimaan sen kansalaisuuden pohjalta... Ihan kiva tietty että kertoi että vaimo ja lapsia löytyy, helppohan tuo olisi ollut jättää kertomatta - mutta se ei silti kyllä sano paljon miehen luotettavuudesta tai tunteiden syvyydestä sinua kohtaan.

Muutenkin tuntuu aika turhalta miettiä asioita tuosta näkökulmasta. Kansalaisuus ei määritä mitään tiettyjä luonteenpiirteitä, tai edes ulkonäköä. Tietysti se ympäristö missä me kasvetaan, ja sen ympäristön meihiin kohdistamat odotukset, muokkaa meitä, mutta yksilön lopullisen luonteen ja käytöksen ratkaisee moni muukin seikka - ja suhteessa on mukana kaksi, ja se mikä on täydellinen kumppani yhdelle ei ole sitä toiselle. Kansalaisuudesta riippumatta. Mitään yleispätevää totuutta suomalaisen tai ulkomaalaisen miehen paremmuudesta (tai edes erilaisuudesta) ei ole olemassa.

Vierailija

Tietystihän oman maan mörrikät ovat kuitenkin parempia, kuin mitkään muut. Olen tosin ollut joskus bulgarialaisen kanssa muussakin mielessä kun seksi ja aivan ihana hänkin oli. Ei mielestäni asia katso kansalaisuuden mukaan. Mutta tämä sinun ko. virolais miehesi ei kuitenkaan tunnu kovin fiksulta..

Vierailija

Kyllä tähän asti parhaat kokemukset on saatu suomalaisesta miehestä. Monesti ulkomailla miehet ovat avoimempia flirttailun ja kiinnostuksen osoittamisen suhteen, mutta se ei kyllä pitkällä tähtäimellä mielestäni välttämättä ole positiivinen asia. Mutta ehkä kannattaa ennemminkin tutustua mieheen itseensä kuin muiden samasta kansallisuudesta saamiin kokemuksiin.

nämä virolaiset mitä tunnen (tämän herran miespuoliset kaverit)nimittäin ottavat naisia aina kun saavat, hirveitä flirttejä ovat.onko hän samanlainen?

Kertomasi perusteella heittäisin vastaukseksi - kyllä!
Luulet, että pystyisit luottamaan mieheen, joka matkustaa naapuriin pettämään vaimoaan? Jostain syystä itse en kyllä ihan heti tälläiseen kaveriin luottaisi. Sekin, että mies on heti ollut todella kiinnostunut ja aika päällekäyvän oloinen, kielii mielestäni, ettei sinusta haeta oikein muuta kuin helposti salassa pidettävää panoa, hauskanpitoa niille ajoille kun oma vaimo kyllästyttää.

Vierailija

Virolaismiehestä olen samaa mieltä kuin edelliset. Voihan olla, että hänellä on muitakin panoja, ei sitä koskaan tiedä. Jos hän valehtelee vaimolleen, niin kykenee kyllä valehtelemaan sullekin. Sitäpaitsi joissain kulttuureissa rakkausviestien lähettäminen ei merkitse mitään, vaan "mä rakastan sua"-lausteita huudellaan jokaiselle vastaantulevalle kauniillee naiselle. Rehellisyyteen tottuneet suomalaiset menevät sitten ottamaan sen vakavasti ja loukkaantuvat kun miehellä on muitakin ihastuksia.

Mutta itse otsikkoon: mielestäni kaikki on niin tapauskohtaista. Jos persoonallisuudet matchaa eikä kulttuurierot haittaa paljoa, niin miksei seurustelis ulkomaalaisen kanssa. Kuitenkin olen ollut suomalaismiehiin erittäin tyytyväinen, löytyyhän täältäkin persoonaltaan, kasvatukseltaan ja tavoiltaan hyvin paljon vaihtelevia miehiä. Ennemmin kerron millaisen persoonan omaavista miehistä tykkään:). Voinhan vielä rakastua syvälliseen, ujoon ja älykkääseen latinoon taikka intialaiseen.

Vierailija

Itse seurustelen tällä hetkellä afrikkalaissyntyisen miehen kanssa ja hän ainakin on yksilönä sen verran mielenkiintoinen ihminen että viihdyn hänen kanssaan. Moni ajattelee afrikkalaisista miehistä paskaa mutta myös suomalaiset miehet osaavat olla varsinaisia sikoja kuten myös varmasti kiinalaiset, sveitsiläiset tai kolumbialaisetkin. Ei kansallisuudella ole merkitystä siinä vaiheessa, jos oikeasti kolahtaa. Tämä nykyinen poikaystäväni nyt vain sattui hurmaamaan minut oikeaan aikaan, kun olin sinkkuna ollut jo jonkun aikaa ja tunsin olevani valmis aloittamaan suhteen. Kyseessä olisi voinut olla myös suomalainen mies jos vaan tarpeeksi kiinnostava olisi osunut kohdalle. Nykyiseni kuitenkin "ehti ensin" valloittamaan sydämeni. :)

Vierailija

Ihan vaan vinkkinä, että oli mikä hyvänsä kansalaisuus, niin se, että mies kertoo olevansa naimisissa jossa on vielä lapsiakin, niin pitäis maalaisjärjenkin sanoa että pysyy erossa ja kunnioittaa toisen parisuhdetta, lapsia ja ennen kaikkea itseään. Siitäkin huolimatta että mies ei itse sitä omaansa kunnioittais. Rehellisyys ei tässä tilanteessa paljoa pelasta, naimisissa on silti ja pettää vaimoaan. Ei missään tapauksessa voi olla paras mahdollinen mies, ihan naurettava ajatuskin!

Vierailija

Ulkomaalaiset kiinnostaa enemmän. Tapaillut sekä suomalaisia, että ulkomaalaisia ja parhaimmat kokemukset ehdottomasti ulkomaalaisten kanssa. Avoimempia, kohteliaampia, aivan erilaisia kuin suomalaiset miehet! Tokihan riippuu aina miehestä. Suomalaiset miehet eivät vaan jaksa kiinnostaa... :s

Vierailija

Tällä hetkellä mua kiinnostaa enemmän ulkolaiset miehet, ja erityisesti kiinnostanut " se yksi" jo parin vuoden ajan siellä ulkomailla. Omat kokemukset suomalaisten miesten kanssa olleet valitettavasti vaan niin huonoja, että sellaisiin miesten kauhukuviin en kenenkään naisen kyllä toivoisi törmäävän, että siksikin olen ajatellut nyt kokeilla ulkolaista/ ulkolaisia. Matkustelen aika paljon muutenkin ulkomailla, ja nautin siitä aivan suunnattomasti, niin ajattelisin, että se sopisi ihan hyvin senkin puolesta. Saan aina ulkomailla miehiltä paljon enemmän huomiota, ja pidän siitä. Tiedän, että siellä se on yleisesti ottaen tyypillisempää käytöstä miehiltä, mutta voihan sitä olla vähän hauskaakin.....ei kaiken tarvitse olla aina niin vakavaa, varsinkaan enää tässä iässä. Sitä ei ajattele kaikesta enää niin vakavasti, kun on jo nähnyt elämää sen verran, ja saanut kokea monenlaisia asioita. Toki ihmiset ovat aina yksilöitä, mutta saattaahan sitä vähän kulttuurierojakin olla. Ulkonäköasiat eivät koskaan ole niitä tärkeimpiä, mutta nyt mun huomio kiinnittyy erityisesti niihin tosi tummiin miehiin, ei tummaihoisiin. En missään nimessä halua hehkuttaa tällä kaikkien ulkolaisten miesten paremmuutta, eihän se tietenkään niin ole. Mutta mulla on tähän omat syyt, ja tunnen saavani enemmän tarvitsemaani ulkolaiselta.

Vierailija

Mun oma kiinnostus ulkolaisiin miehiin, ja nimenomaan näihin itämaista tuleviin, alko oikeestaan niihin aikoihin kun 2,5 vuotta kestänyt suhde suomalaisen miehen kanssa rupes hajoon. Olin lopen kyllästynyt alkoholiinmenevään, tupakoivaan ja ulkonäöstään piittaamattomaan reppanaan, joka roikku mussa epätoivosesti ja yritti roikkua vielä puolikin vuotta eron jälkeen. Alko tummat ja tuliset pistään silmään hyvässä mielessä kun käymässäni amiksessa oli paljon mamuja opiskelemassa. Ne välittää siitä miltä ne näyttää: Hiukset kuosissa, hyvännäköset vaatteet ym. ja eihän nää muslimikomistukset juo alkoholia tai tupakoi. Tämä siis yleiskuva mikä mulla on, eli en sano että kaikki ulkomaalaiset on tämmösiä tai kaikki suomalaiset on tuommosia, tiedän myös suomalaisia absolutistimiehiä ja ulkomaalaisia tupakoivia miehiä ym.
Nyt oon seurustellu 10kk afganistanista kotoisin olevan muslimipoitsun kanssa joka on komee, kohtelias, ei juo eikä tupakoi (ja tämä on mulle tärkeää koska itse en juo pisaraakaan ja tupakkaa en ole edes kokeillut)...se on lähimpänä tähän mennessä sitä kaikkea mitä mä loppuelämääni kuuluvalta kumppanilta toivon. Aiemmat miehet on ollu pettymyksiä, joukossa värikäs joukko ulkolaisia ja suomalaisia. Eli näin yhteenvetona niin mun mielestä se, mistä sä oot kotoisin, mitä uskontoo edustat tms. ei välttämättä tee susta huonoa tai hyvää verrattuna johonkin toiseen. Siis en voi sanoa että kaikki afganistanilaiset miehet on parempia kuin suomalaiset, tää mun kultani nyt sattuu olemaan ihana ihminen, ei se sen ihonväri tai kotimaa siitä sellaista ole tehnyt vaan se henkilö itsessään. Tulinkohan ymmärretyksi..? :D
Tästä mun mielipiteestäni huolimatta niin en tiedä osaisinko enään seurustella suomalaisen miehen kanssa jos tämän nykyisen tyypin kanssa tiet eroais. Oon niin tottunut olemaan muslimin tyttöystävä, se on aika erilaista kuin jos seukkaisin esimerkiksi sen exäni kanssa edelleen. Jokainen joka on samankaltaisessa tilanteessa ollut niin ymmärtää mitä tarkoitan. Hyviä ja huonoja puolia on/oli molemmissa suhteissa, mut koen nyt olevani onnellisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat