Epävarmuus omasta vartalosta

Vierailija

Olen seurustellut nykyisen miehekkeeni kanssa reilun vuoden. Olemme harrastaneet säännöllisesti seksiä, mutta yhä minua hävettää näyttäytyä hänelle alastomana. En häpeä alastomuutta tai en nolostu alastomien ihmisten seurassa, vaan ongelmana on inho omaa vartaloani kohtaan joka luo minulle käsittämättömät suorituspaineet sängyssä.

Eniten minua häiritsevät rintani. Ne ovat erittäin pienet ja sen lisäksi niitä vaivaa suvussa periytyvä "kasvuhäiriö" niin, että ne eivät ole lainkaan pyöreät, vaan suipot, nännit ovat epänormaalit ja oksettavat. Inhoan rintojani niin että tekee pahaa katsoa itseäni peilistä.

Pelkään että asia häiritsee miesystävääni, mutta hän ei uskalla sanoa sitä suoraan. Hän väittää että pitää rinnoistani, mutta sisimmässäni tiedän, ettei se voi olla totta.

Olen puhunut miesystävälleni asiasta useasti. Tahtoisin epätoivoisesti päästä leikkaukseen, jossa rintani korjattaisiin. Minulla ei olisi mitään ongelmaa pienten KAUNIIDEN rintojen kanssa, ongelma on niiden muodossa.

Onko kellään muulla ollut samankaltaista ongelmaa? Miten tällaisesta voi päästä yli? Haluaisin vain tehdä itseni ja mieheni onnellisemmaksi.

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni myös sama ongelma rintojen kanssa: erikokoiset ja katsovat vieläpä eri suuntiin. Nännit ovat isot ja rumat ellei juosta äkkiä sisältä pakkaseen, silloin rinnat ovat kauniit.
Koskaan kukaan ei ole niitä haukkunut mutta minun on ollut vaikea olla sinut niiden kanssa.

Mutta sellaisen salaisuuden sain kuulla, että itsevarmuus on seksikästä.
Kukaan ei ole täydellinen, me kaikki synnyimme rumiksi ankanpoikasiksi.

Toisaalta katsottuna nämä ovat melko hauskat rinnat. Ei ne kauniit ole mutta ne on minun omat oikukkaat rinnat ja ne on hiton hyvän näköiset kun ne yhdistää minuun kokonaisuutena. Sehän minä olen, ja sinäkin olet, kokonaisuus, et rumat rinnat tai pottu nenä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat