Vaikeasti tavoiteltava?

Vierailija

Moi.

Olen lukiossa toisella luokalla ja kun syksyllä tulin kouluun huomasin heti ensimmäisenä päivänä vanhan ihastukseni, joka oli juuri tullut takaisin Suomeen oltuaan vaihdossa viime vuoden. Olen oikeastaan aina ollut kiinnostunut hänestä, mutta olemme olleet melko vähän tekemisissä vaikka toisemme tunnemmekin joten kuten.

Jakson edetessä huomasin, että tytöllä on lähes kaikissa aineissa sama ryhmä kuin minulla ja olin hyvissäni saatuani hieman naiskauneutta luokkaan. :D En kuitenkaan vielä tässä vaiheessa ajatellut asiaa sen pidemmälle. Nyt jakson loppuvaiheilla olemme jutelleet jonkin verran ja välillä tunnilla katseemme kohtaavat ja saan vähän hymyäkin ja siinä sitten hymyilen takaisin. Ylipäätään olen saanut käsityksen, että siellä saattaisi kyteä jonkin asteinen kiinnostus minua kohtaan, mutta en halua hätiköidä koska en tiedä haluaako hän vain luoda jonkinlaista kaverisuhdetta vai mitä.

Mielestäni tyttö ei ole mitenkään ujo tai sellainen, ettei uskaltaisi ottaa kontaktia. Olenkin alkanut miettimään, onko hän kiinnostunut minusta ja yrittääkö hän esittää jotenkin vaikeasti tavoiteltavaa.

Toivoinkin täältä tyttöjen tyyssijasta saavani hieman erilaisen näkökulman tähän naisten maailmaan, jota en itse ilmeisesti niin hyvin ymmärrä. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Hmm.. Näin samanikäisenä tyttönä voin yrittää tulkita kyseisen tytön käytöstä, mutta koska me ollaan aika monimutkaisia otuksia, ei pidä liikaa yleistää :) Eli tää on aika pitkälti arvailua vain.

Kyseessä ei välttämättä ole se, että tyttö leikkisi vaikeasti tavoiteltavaa, vaan että hänellä ei ole tarpeeksi rohkeutta ilmaista kiinnostustaan selkeästi. Vaikka hän ei olekaan ujo tai vastaava, se ei silti tarkoita että kontaktin ottaminen olisi helppoa. Itse osaan olla hyvin sosiaalinen ihminen, mutta kyseisessä tilanteessa ihme ujous iskee. Eli ehdottaisin vain että juttelet tytölle ja jossain vaiheessa voisit kysäistä häntä ulos, loppujen lopuksi, eihän siinä mitään hävittävää oikeasti ole. :)

Vierailija

Voi hyvinkin olla että tyttö on kiinnostunut, mutta ehkäpä hän jättäytyy "perinteiseen naisen rooliin" ja odottaa siksi sinun tekevän aloitteen (ajattelee siis, että "miespuolisena Hurjimus337 kyllä kysyisi minua ulos, jos olisi kiinnostunut"). Luulenpa että melko harva oikeasti leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, etenkään tietoisesti :) Kannattaa vaan kysyä tyttöä ulos!

Vierailija

Itse mietin samaa: jos tyttö on kiinnostunut, hän saattaa odottaa sun aloitteentekoa. Itse olen semisosiaalinen tutussa ympäristössä, mutten silti uskaltais pyytää ihastusta ulos, vaikka oltais juteltuki monta kertaa. Tahdon miehen tekevän aloitteen ehdottomasti. Joten siitä vaan neitiä kahville pyytämään:). Jos tyttö tahtoo olla pelkkiä kavereita, niin voit sanoa, että pyysit häntä kaffelle kaverimielessä. Ei mitään hävittävää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat