Ongelmia poikaystävän kanssa

Vierailija

Poikkikseni jäi vähän aikaa sitten kiinni seksiviesteistään joita oli lähetelly jonkun tytön kanssa. Katu sitä ja lupasi ettei jatka sitä enää. Nyt kuitenkin epäilyttää kun aktit poikaystävän kanssa ovat vähentyneet todella paljon. Suuseksiä hän rakastaa vain kun mä annan sitä sille (joskus jopa 4 kertaa viikossa laukeemiseen asti), poikkis ei ikinä ole antanut suuseksiä mulle. Poikkis ei muutenkaa helli mua enää paljoo vaa aika menee boxilla pelaamiseen.. En tiiä mitä tekisin ku mullakin on tiettyjä tarpeita joit odotan sen täyttävän, just tollast hellimist jne. Ollaan seurusteltu poikkiksen kaa 10 kuukautta.

Jos jollaki on samanlaisii kokemuksii, nii neuvoja kaipaisin, en tiiä oikeesti mitä teen, surettaa vaa kokoajan ku en enää tiiä rakastaaks se mua, pelejänsä vai ketä muuta..

Kommentit (12)

Vierailija

Kannattaa nyt ainaki ensin puhua asiat halki. Kerro sille sun toiveistas ja haluistas. Epätietoisuus vaan lisää ongelmia. Ja viimeistään keskustelun jälkeen näät millainen kundin arvomaailma on, jos et ole sitä ennen nähny. Ja mitä seksiin tulee,täs ois muutama vinkki:
1.Yllätä. Kun poikkiksesi on vaikka laittamassa aamiaista, osoita että olet halukas makkaritoimintaan.
2. Osoita, että suostut antamaan suuseksiä, mut sillä ehdolla, että säkin saat jotain vastineeks, esim kunnon aktin, suuseksiä jne.
3. Kannattaa kokeilla jotain uutta, esim. uusia asentoja kuten sä päällä. (sä istut kundin päällä, ja pyörittelet lantiota hitaasti, näin yhdynnästä tulee syvä ja intensiivinen, ja sä saat olla se dominoiva osapuoli. Kannattaa kokeilla, toimii!)
4. Ääntele. Tutkitusti seksin aikana ääntely rentouttaa genitaalialueet, ja sä voit osoittaa kumppanilles, että hän tuottaa sulle nautintoa, ja tutkitusti nainen saa orgasmin helpommin ääntelemällä. (en nyt tarkota mitään karjumista, vaan syvältä kumpuavia hyvänolon huokaisuja.Tääkin toimii!)
eli tässä olis nyt vähän ohjeistusta, mut rakkaus on tärkeintä!! T: Sonja :)

Vierailija

Joo siis niink. Sonjakin mainitsi kannattaa todellakin mainita sun halut hänelle! Ei hän sitä voi mistään tietää, jollet sinä kerro hänelle! Onnea:)

Vierailija
Love Story

Kannattaa nyt ainaki ensin puhua asiat halki. Kerro sille sun toiveistas ja haluistas. Epätietoisuus vaan lisää ongelmia. Ja viimeistään keskustelun jälkeen näät millainen kundin arvomaailma on, jos et ole sitä ennen nähny. Ja mitä seksiin tulee,täs ois muutama vinkki:
1.Yllätä. Kun poikkiksesi on vaikka laittamassa aamiaista, osoita että olet halukas makkaritoimintaan.
2. Osoita, että suostut antamaan suuseksiä, mut sillä ehdolla, että säkin saat jotain vastineeks, esim kunnon aktin, suuseksiä jne.
3. Kannattaa kokeilla jotain uutta, esim. uusia asentoja kuten sä päällä. (sä istut kundin päällä, ja pyörittelet lantiota hitaasti, näin yhdynnästä tulee syvä ja intensiivinen, ja sä saat olla se dominoiva osapuoli. Kannattaa kokeilla, toimii!)
4. Ääntele. Tutkitusti seksin aikana ääntely rentouttaa genitaalialueet, ja sä voit osoittaa kumppanilles, että hän tuottaa sulle nautintoa, ja tutkitusti nainen saa orgasmin helpommin ääntelemällä. (en nyt tarkota mitään karjumista, vaan syvältä kumpuavia hyvänolon huokaisuja.Tääkin toimii!)
eli tässä olis nyt vähän ohjeistusta, mut rakkaus on tärkeintä!! T: Sonja :)

Pitää testaa:) Ollaan kyllä puhuttu jo tosta suuseksistä aikasemmin ja se sano et se kerran antanu jollekki toiselle muijalle suuseksii ja (kuulemma) karvat häiritsi sitä. Itse ajan aina posliiniksi, joten missä ongelma piilee..

Vierailija
o21

Joo siis niink. Sonjakin mainitsi kannattaa todellakin mainita sun halut hänelle! Ei hän sitä voi mistään tietää, jollet sinä kerro hänelle! Onnea:)

Poikaystäväni luulee että pieni "tissi"hieronta vie mukamas mun halut mennessään. Juttelua siis tiedossa..

Vierailija

Juttelemaan minäkin teitä kannustan. Jossain vaiheessa mulla oli exän kanssa samantapainen ongelma. Mutta meillä kumpikin sai suuseksiä, ex vaan sai monin verroin enemmän. Kerroin, ettei se musta ole tasapuolista ja että ex käyttäytyy itsekkäästi. Asiaan tuli heti korjaus. Neuvoin myös paljon millaisesta kosketuksesta ja nuolemisesta pidän. Koulutin siitä miehestä mestarin:D.

Vierailija

Ei sen kaa jutella pysty.. Yritin kääntää puheenaihetta meijä ongelmii mut se suuttu. En tiiä mitä teen. Poikkiksellani on peliriippuvuus ja kaikki aika kuluu melkein pelaamiseen. Se tekee raskasta työtä ja väittää et vapaa-ajalla se haluu rentoutuu ja olla vaa himassa. Mä taas haluisin käydä jossakin, pyöriä kaupungilla jne. Se alkaa olla jo liian itsekästä et mä joudun kattoo lauantaina 6-10 tuntii sen pelaamista ja yhteisen seksin sijaan mun pitää ottaa siltä suihin, eikä se tee mulle mitää. Mun mielipiteellä ei oo mitään merkitystä.

Vierailija

Olet oikeassa että poikaystäväsi käytös on itsekästä, ei tuota voi varsinaiseksi laatuajaksi sanoa... :/
Veljeni on kärsinyt peliriippuvuudesta jo noin kymmenen vuotta ja on kurjaa katsella miten toisen elämä tuhlautuu peleihin. 6-10 tuntia on jo selvä riippuvuus, varsinkin jos pelimaailma kiinnostaa enemmän kuin aika tyttöystävän kanssa.
Pistä poikaystäväsi kylmästi valinnan eteen, muuten tilanne ei muutu miksikään. Älä syyttele vaan totea ettet aio jatkaa suhdetta jossa kolmantena pyöränä on kone. Mikäli hän ei lopultakaan näe syytä muutokselle, en usko että juuri mitään on tehtävissä.
(tiesitkö että peliriippuvuus on hillitsemishäiriö kuten pyromaniakin? Ammattiapu olisi hyödyksi, joten mikäli poikaystävällesi tarjoutuu mahdollisuus siihen, kannattaa sitä hänelle ehdottaa.)

Vierailija

Pyh ne mihinkään muutu!

Itselläni on iha henk. koht kokemusta.
Kaveri alkoi yht'äkkiä lähetellä kaikkia viestejä mulle. Ensin oli vain, että hän on kiinnostunut minusta ja haluaisi tutustua enemmän ja pyysi kahville yms. Aika kauan olin sitä mieltä, että ei, en lähde, mutta sitten lopulta suostuin. Kunnes sain sitten kuulla pojan seurustelevan. En lähtenyt tuolloin. Kun pari oli eronnut, lähdin sitten kahville.
Suhteesta ei mitään menestystä tullut. Jätkä alkoi uudestaan seurustella uuden tytön ja silti sain "dirty messages"... Ja tiedän, että samaan aikaan näillä viesti kierroksilla kävi useampikin tyttö. :(

Vierailija

Lopeta se suihin otto siltä. Jos sitä ei kiinnosta yhteinen seksi, eikä sun tyydyttäminen, niin ei sunkaan tarvitse sitä tyydyttää. Ei sun ole ollenkaan pakko elää suhteessa, jossa mies seurustelee enemmän pelikoneen kuin sun kanssa. Pistä piste koko touhulle. Ellei se hyvällä suostu uskomaan, niin sitten pahalla. Sano että lähdet, ellei tilanne muutu.

Maailma on täpötäynnä miehiä ja sullekin sopivampia varmasti löytyy. Ethän halua jäädä loppuelämäkses taistelemaan huomiosta pelikonsolin kanssa.

Vierailija

itselläni on kanssa kokemusta asiasta. poikaystäväni jutteli rivoja tytöille netissä ja näytti kalunsa kuvia näille vaikka olimme seurustelleet yli vuoden ajan. kun sain selville tämän hänen tekonsa erosimme. mutta syvällä sisimmässäni tiesin että tämä poika on se oikea joten saimme asiat puhuttua ja palasimme yhteen.

kumminkin asia häiritsi minua todella useasti ja hyvä kun uskalsin päästää häntä edes näkemään kavereitansa. aloin epäilemään asioita joita minulla kyllä oli varaa epäillä mutta halusin silti luottaa poikaystävääni. kerran sitten huomasin etten ollut vielä antanut anteeksi hänelle hänen tekojaan ja erosimme taas, olimme erossa n kuukauden ja sain selvitettyä omia ajatuksiani. pidimme kyllä yhteyttä tuonakin kuukautena ja harrastimme seksiä (jokin magneetti vain veti meitä aina yhteen).

loppuen lopuksi annoin hänelle anteeksi ja aloimme taas seurustelemaan. olemme olleet nyt lähes 3vuotta yhdessä ja elämäni on ihanaa hänen kanssaan. hän saa tuntemaan minut erityiseksi ja antaa minulle huomiota jota arvostan suuresti. vaikka nuo kamalat ajatukset vieläkin välillä pyörivät päässäni, olen kyllä päässyt niistä suurimmaksi osaksi yli.

kiitos meidän päättäväisyyden ja optimistisuuden, olemme yhdessä ja vietän elämäni parasta aikaa! vaikkei se luottamus olekkaan vielä sitä 100% niin kyllä se jo läheltä liippaa. joten jos vain jaksatte panostaa ja olette valmiita siihen että jatkatte suhdetta niin mikäs siinä. mutta muista että minulla saattoi vain olla tuuria että olen löytänyt itselleni tälläisen miehen koska eivät kaikki miehet lopeta tuollaista. joten jos sinä itse uskot että suhteessanne olisi kirkas tulevaisuus edessä niin tee se, sillä me elämme vain kerran. mutta muista ottaa oma aikasi asiaan ja pohdi teidän suhdetta!

kaikkea hyvää sinulle ja voimia!

Vierailija

Oma kokemusta minulta löytyy, oma silloinen poikaystävä lähetteli viestejä monille muille tytöille. ( 6 tyttöä jopa samaanaikaa )
Aloin epäillä joskus yhdissä bileissä kun se oli siellä muiden tyttöjen kanssa, poikaystävä halusi ainoastaan suuseksiä, ja sitten sain tietää kaveriltani että poikaystäväni käy säännöllisesti vieraissa.

En antanut mahdollisuutta enään, vaan annoin kaiken olla, ja nyt on parempi olo, oli se vaikeeta kuvitella että itselleen tapahtuu niin.

Mutta sä voisit jutella hänen kanssaan, jutteleminen on suhteessa todella tärkeetä. Pelit sun poikaystäväs vois kyllä vähentää, mutta se ei ole helppoa saada jota kuta pois ruudun / tv:n äärestä.

Tsemppiä sulle!

Vierailija

Oon tosi iloine et jopa näi moni ihminen on vastannu :D Poikkiksen kaa ei kyl vielkää voi jutella noista asioista, tänää se tuli taas todettuu. Kysyin siit suuseksistä tai sen antamist mulle, et mikä siin on et se ei anna sitä. En saanu suoraa vastausta vaa muminaa ja muuta semmost... Toivoisin kyl et se tekis ny jtn asian etee, en voi pakottaa sitä, mut antais mulle jollai muulla taval nautintoo, mutta kun ei tosta seksistäkää oo oikee tietoo, vieläkää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat