Mustasukkaisuus- Ongelma?

Vierailija

Minulla on häiritsevä ongelma, poikaystäväni on äärettömän mustasukkainen enkä tiedä mitä tehdä!? Olen yrittänyt puhua hänelle muttei hän päästä minua puhumaan muille pojille, paitsi jos hän on mukana, mutta silloinkin huomaan hänen ilmeestään että hän on mustasukkainen. En haluaisi hänen olevan mustasukkainen.. Hän ei luota edes parhaaseen kaveriinsa!? Hän ei päästä minua parhaan kaverinsa lähelle.
Olen yrittänyt kaikkeni ettei hän saisi mustasukkaisuuskohtauksia. En puhu pojille, en ole liian lähellä poikia enkä koske heihin. Mutta aina jonkin syy saa hänet mustasukkaisuuden valtaan. En pysty kertomaan hänelle edes vitsiä mikä liittyy johonkin toiseen poikaan? Onko tämä mustasukkaisuus, mitä lajia?? Yleisin riidanaiheemme on pojat... Itsekkin olen mustasukkainen mutten niin paljoa.
Olen tottunut elämään tämän mustasukkasuuden kanssa, mutten pidä siitä... Miten saisin hänet ymmärtämään ettei hänen tarvitse olla liian mustasukkainen? Hän kertoi olevansa peloissaan että hän menettää minut ja että ihastun hänen bestikseensä... Onko tämä tyhmä syy??

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat