kasvojen kuorinta...

Vierailija

Mimulla on tosi kuiva ja herkkä kasvojen iho...voisitteko kertoa minulle sellaiset kuorinta aineet jotka soveltuu tälläiselle iholle?:)

mitkä tuotteet te olette todenneet hyviksi?

Kiitos etukäteen:)

Kommentit (4)

Vierailija

Oletkos kokeillut itsetehtävää hunajanaamiota? Siihen tulee juoksevaa hunajaa ja korppujauhoja tietyssä suhteessa (en muista suhdetta... resepti oli Cosmossa vuonna x). Hunaja korjaa ihoa kivasti ja saa sen tuntumaan pehmeältä ja korppujaohot kuorii hellästi. Pidä naamio kasvoillasi 10min ja huuhdo pois.

Vierailija

Herkälle iholle suosittelen ehdottomasti rakeetonta kuorintaa! Valmistuotteista löytyy mm Lumenen Hellävarainen kuorinta joka pelittää varsin hyvin omalla herkällä ihollani. Ei rasita, ei kuori liikaa, ei raavi. Tekee ihosta heleämmän.

Myös Elisabeth Ardenilla löytyy rakeeton kuorinta, mutta se maksaa jo enemmän (n 40 e) ja omalle budjetille se on kyllä ihan liikaa. Kokeileppa tuota Lumenea siis! :)

Vierailija

Mulla itelläni on herkkä iho, ja myyjä suositteli kans tota Lumenen hellävaraista kuorintaa. Mun ihon se kuitenkin pilas ihan totaalisesti, siinä kun kuitenkin on niin paljon kaikkia vieraita kemikaaleja, että ei se mun herkälle iholleni käy ollenkaan. Käytän Vichyn rakeellista kuorintaa, mutta toisaalta ihoni ei ole kovin kuiva, joten se ei varmaan ole kuitenkaan paras vaihtoehto sulle Gitana.

Vierailija

No just se lumenen rakeeton, Malu Wilzillä on kans rakeeton eikä kovin kallis kuorinta oisko ollu vähä alle 20 €. Sitte Phytomerilla n 30€ ja Clarinssilla ehkä 35€.
Niin kaikki noista on rakeettomia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat