Sopimattomat suhteet

Vierailija

Oletko seurustellut rutkasti vanhemman tai nuoremman kumppanin kanssa? Ehkäpä ihastuit parhaan kaverisi isään tai sisaruspuoleesi? Kerro mitä mieltä olet ns. sopimattomista suhteista tai jaa oma tarinasi muiden cosmottajien kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija

Siis itelläni ei ole mitään ns kokemust tälläsestä mutta kaipa mun tilanne voidaan jossain määrin siihen suuntaan laskea. olen meinaa ihastunut mua paljon vanhempaan ihmiseen.

Vierailija

Niin tässä tulee taas näitä "tyttöjen sääntöjä" vastaan, mutta mulla saattaa olla ehkä meneillään ns. sopimaton suhde.
Kyseinen poika sattuu olemaan mun ystäväni isoveli ja erään toisen ystäväni ex. poikaystävä. Miedän välillämme on ollut nyt peliä päälle vuoden, välillä on ollut tauko, mutta aina kun nähdään meillä kipinöi. Tämä poika seurusteli mun ystäväni kanssa kaksi vuotta sitten, ja tämä tyttö jätti sen ja jatkoi omaa elämää uusien miehien kera, jotenka en usko, että se haittaa.. Pojan siskon suhteen saattaa olla pieniä ongelmia, koska tietenkään sisko ei tahdo, että omaan veljeen sattuu. Mutta kyseinen tyttö on jo aiemmin hyväksynyt veljen ja ystävän seurustelun jotenka.. Hmm

Vierailija

Ihastuin homoystävääni. Tai varsinaisestihan olimme ensin työtuttuja, kunnes eräällä leirillä lähennyimme syvällisten keskustelujen ohessa ja ihastuin häneen, vaikka hän olikin minua hieman nuorempi. Kuulin muiden puhuvan kundin selän takana, että tämä saattaisi olla homo, mutta suljin itse korvani moisilta keskusteluilta, sillä ne olivat mielestäni asiattomia. Kieltämättä minun olisi silloin jo pitänyt kiinnittää huomiota hänen pukeutumistyyliinsä ja laittautumiseensa, mutta jotenkin näin hänet vaan ylisöpönä kundina, johon ehdin ihastua. Ystävystyimme ja joka kerta tavatessamme halusin itse näyttää nätiltä hänen silmissään ja kuvittelin millaista olisi olla hänen kanssaan, mutta en ikinä kertonut sitä hänelle. Ajan myötä minulle sitten paljastui, että hän todella on homoseksuaali, kun löysin hänen Facebook-profiilistaan tiedon, että hän on kiinnostunut miehistä ja eräässä vaiheessa hän itsekin alkoi puhua minulle kundista, josta oli kiinnostunut. Vaikka alitajuisesti tiesinkin jo, että hän varmasti on homo, tuli lopullinen tajuaminen minulle silti shokkina. Pidin häntä itselleni niin sopivana tyyppinä, mutta pelkkään ystävyyteen on tyydyttävä.

Vierailija

Kyllä, ihastuin itseäni 13 vuotta vanhempaan. Meillä oli muutaman kuukauden suhde. En usko, että ikäeroa näki päällepäin, sillä kyseinen mies oli ihan lapsenkasvoinen:) Mies näytti kyllä vanhemmalta, mutta ei noin paljoa... monet yllättyivätkin kun kerroin miehen oikean iän. Ihan samalla tavalla kuin minäkin alussa kuulin miehen iän.

Vierailija

Mä rakasuin aikanaan mua 7 vuotta nuorempaan mieheen.
Olemme olleen aviossa 25 v. Meillä on kaksi aikuista poikaa.
Ollakko tämä sopimaton suhe...:)

Vierailija

Olen ollut parikin kertaa kiinnostunut isäni ikäisestä miehestä, jokin niissä vanhemmissa miehissä viehättää, varmaankin se iän mukanaan tuoma elämänkokemus...

Vierailija

Seurustelin 7 vuotta vanhemman miehen kanssa. Luku ei tunnu varmastikaan suurelta, mutta olin silloin reilusti alaikäinen ja suhde oli täysin kaikkia kirjoitettuja ja kirjoittamattomia lakeja vastaan.
En kadu, mutta jos nyt voisin valita uudestaan, niin olisin jättänyt suhteen väliin. Pelkkää hyväksikäyttöähän se loppujen lopuksi kyseisen miehen puolelta oli.

Vierailija

Itse en ole, mutta paras ystäväni on nyt 17-vuotias, ja hän seurustelee n. 45-vuotiaan miehen kanssa.
Näin ystävän asemassa saa olla aika huolissaan :/
Mies ostamassa Macbookia tytölle, uutta puhelinta etc. Kuljettaa hotelleissa ympäri Suomea..
Pelottaa aika paljonkin..

Vierailija

Juu mä kans tunnen 19-vuotiaan tytön joka seurustelee 47-vuotiaan miehen kanssa. Mun mielestä ihan kamala ajatus, mieshän vois olla tytön isä! Oon kyllä sitä mieltä että rakkaus ei katso ikää mut mun mielestä 28 vuoden ikäero on aika paljon.. Jokaisen oma valinta mihin ryhtyy.

Vierailija

14-vuotiaana tapailin monia yli 30v miehiä, ihan omasta tahdosta, ja mukavaa oli. Koskaan en ole tullut juttuun nuorempien miesten kanssa, saati oman ikäisten.

Vierailija

Mä rakastuin 27-vuotiaana eronneena, kahden lapsen yksinhuoltajana nippa nappa 21-täyttäneeseen työkaveriini, joka sattui vielä olemaan esimieheni poika. Hänellä ei yhtäkään seurustelukokemusta takana ja asuipa vielä vanhempiensa luona.

Me itse pidettiin suhdetta niin sopimattomana, että salattiin se monta kuukautta kaikilta, myös lapsiltani ja varsinkin pomolta.
Hän tuli meille aina iltaisin kun lapset olivat nukahtaneet ja lähti aamuyöllä hyvissä ajoin ennen kuin heräisivät. Teimme myös pieniä hotellimatkoja muihin kaupunkeihin, että saimme rauhassa kävellä käsikädessä ja käydä ihan normaaleillakin treffeillä. Ilman että tarvitsi pelätä suhteen paljastumista ja siitä aiheutuvaa kysymysten tulvaa. Ja ihmisten ennakkoluuloa.

Meille suhteen jatkumisen kannalta tämä salailu oli pelkästyään hyväksi. Ehdimme rauhassa tutustua toisiimme ja miettiä onko vakavaa vai ei, ilman että muut puuttuivat ja naljailivat suhinoistamme. Olimme molemmat siis ravintola-alalla, jossa kaikki tietävät kaikesta ja kaikesta heitetään hävytöntä läppää. Me ei kuitenkaan haluttu, että tämä tulisi olemaan yksi kiusanaihe muiden joukossa. Olimme siis hyvin valmistautuneita ja sitoutuneita toisiimme kun vihdoin päätimme tulla "kaapista ulos" :D Enää emme välittäneet toisten puheista, koska olimme varmoja toistemme tunteista. Jos kaikki olisivat tienneet kaiken alusta asti, emme luultavasti olisi voineet tutustua yhtä rauhassa, vaan olisimme joutuneet heti muiden ryöpytettäväksi ja vitsailun kohteeksi. Ei sellaisessa tilanteessa ole kummankaan helppo koittaa päästä selville sekavista tuntemuksistaan.

Vierailija

Tapailen 6 vuotta vanhempaa miestä.

Tuttu tarina on että tyttö ihastuu vanhempaan mieheen ja mies vaikuttaa olevan vilpittömästi kiinnostunut, vaikka tosiasiassa käyttää tyttöä seksuaalisesti hyväkseen.

olen mä sitäkin mahdollisuutta miettinyt, mutta on tosi vaikee kuvitella, et kyseinen mies käyttäis mua hyväkseen. tällasessa tarinassa parin seksielämän luulisi alkavan tosi nopeasti, eikä monen kuukauden tiiviin tutustumisen jälkeen.
kyseinen mies luultavasti saisi pelkkää seksiä helpomminkin kuin minulta.

muuten se vaikuttaa ihan normaalilta ja tasapainoselta ihmiseltä, töissä käyvä mies, terve suhde päihteisiin jnejne.

Vaihtoehtoisestihan voisi käydä myös niin että nuori tyttö käyttää miestä rahallisesti hyväkseen. ostelisi miehen rahoilla kaikkee kivaa ittelleen jnejne.

mut mun tilanteessani kaikki mitä mies on ostanut on pullo shamppoota ja parit mäkkäriateriat :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat