emätinpierut!

Vierailija

jaa kai sitä sit pitää alottaa tää hauska keskustelu kun en sattunut näkeen samanlaista.. =)

Asiaan.. Onko kellään kyseistä "vaivaa"? Mitenköhän niistä pääsis eroon, tai ainakin sais ne vähentyyn, kun ne ei oo ainoastaan noloja vaan myös ärsyttäviä!! Ja mistäköhän tällaiset saattais johtua? :D

Kommentit (6)

Vierailija

Heh, hyvän puheenaiheen otit kyllä esille. Kohdallani vaiva ei ole mitenkään yleinen. Ja KYLLÄ, ne ärsyttävät ehkä enemmän kuin nolottavat. Lantiopohjalihasten treenaaminen/ niiden hallitseminen auttavat asiaa, tai niin minulle on kerrottu ja kohdallani nämä tuhahdukset ovat vähentyneet "treenin" aloitettuani. Eli supistelet lantiopohjalihaksiasi niin kauan kuin jaksat. Ja tälläine outo hallitsemis testi on että lopetat virtaamisen kesken ja jatkat.

No eikö nää "pierut" johdu siitä et kun ilmaa menee vaginaa ja sit se tulee pois sieltä kun jännität jotain lihaksia tai jossa lihakset rentoutuu. Jotku seksiasennot ainakin "edesauttavat" ilman joutumista vaginaan. Kaikki missä jalat pitää olla korkealla ainakin aiheuttavat minulle näitä noloja "pieruja"... Mut kannattaa treenailla lihaksia :D

Vierailija

Itsekin olen lantionpohjanlihaksia treenannut ja emätinpierut ovat vähentyneet. Mutten tiedä johtuuko niiden väheneminen juuri lantionpohjan lihasten treenaamisesta, koska tässä välissä mieskin on ehtinyt vaihtua (ja samoin seksirutiinit).

Mutta olen huomannut, että seksin aikana peniksen kokonaan emittimestä poisvetäminen ja takaisintyöntäminen aiheuttaa helposti emätinpieruja. Ex harrasti tätä paljon ja usein... nykyinen mies ei.

By the way, ennen mulla tuli paljon emätinpieruja alavatsalihaksia treenatessa... kumma kyllä :D.

Vierailija

Ovathan ne kiusallisia ja "noloja", itselläkin näitä tulee vain tietyissä asennoissa, eiköhän se johdu siitä, kun ilmaa pääsee työntöjen välillä emättimeen. Helpotus oli suuri, kun joskus sain vihdoin poikaystävälle tästä mainittua, ja kerrottua miten ne nolottavat, hän vaan naurahti että turhaan nolostelen, että onhan tuo normaalia. Kiusallista se on vieläkin, mutta enää ei nolota läheskään niin paljoa kuin ensimmäisillä kerroilla. Pitänee kokeilla tota treenailua, jos vaikka auttaisi vähentämään noita.

Vierailija
Gitana

Itsekin olen lantionpohjanlihaksia treenannut ja emätinpierut ovat vähentyneet. Mutten tiedä johtuuko niiden väheneminen juuri lantionpohjan lihasten treenaamisesta, koska tässä välissä mieskin on ehtinyt vaihtua (ja samoin seksirutiinit).

Mutta olen huomannut, että seksin aikana peniksen kokonaan emittimestä poisvetäminen ja takaisintyöntäminen aiheuttaa helposti emätinpieruja.

Joo, ehkä vähän hassu vertaus mut vähän niinkun ripsarissakin, aina kun laitat sen harjan sinne purkkiin takas nii sinne menee aina vähän ilmaa, loppujen lopuks se ripsari kuivuu... Naisilla vaan ne lihakset kun supistuu tai rentoutuu tietyssä asennossa nii töräyshän sieltä kuuluu :))

Vierailija

Joo mulla on kyl ollu tota samaa ongelmaa kans, et aina joskus kun mies vetäa peniksensä pois niin törähtää, mutta ei se oo mua ainakaan tähän asti haitannu, kun niitä ei oo tullu kauheen usein, eikä miestäkään haitannu, ei oo kai ees kiinnittäny ihmeemmin huomioo.
:)

Vierailija

Nolostelin itekkin kyllä noita ääniä kauan ja luulin olevani epänormaali kummajainen,kunnes sanoin siitä miekkoselle. Hän sai minut vakuutettua siitä,että kyseessä on normaali ihmiskehon ääni:D Nykyään osaamme onneksi jo nauraakin noille äänille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat