miehet, HUOH..ota niistä sitten selvää

Vierailija

Ensinnäkin pahoittelut, jos tälläinen keskustelu jo aikaisemmin täällä on.. Mutta tämä uusi (no siis uusi ja uusi..) keskustelupalsta on aika paljon erilainen kuin entinen ja kuitenkin olen myös uusi käyttäjä, niin että saattaa olla että en ole tarpeeks kunnolla ettiny. Mutta siis asiaan!

Ehkä noin 2 viikkoa sitten erottiin poikaystävän kanssa. Oltiin ehitty seurustella reilu vuosi ja kaikki meni mainiosti. Mutta sitten en tiedä, jotain vain tapahtui ja molemmat osapuolet alkoi ehkä vähän laiminlyödä suhdetta ja se sitten johti eroon. Oikeastaan olen aika tyytyväinen, että ero tuli, sillä iso kivi putosi sydämeltä. Tässä ehkä kuukausi sitten nimittäin törmäsin baarissa erääseen mieheen, johon olin tutustunut yksissä juhlissa alkutalvella! :) ja no siinähän sitten kävikin niin, että menin tämän miehen luo yöksi, ja suukoteltiin ehkä muutaman kerran..

Poikaystävän kanssa meni siihen aikaan jo huonosti, ja muutenkaan en hänelle uskaltanut sanoa mitään koko asiasta! Tämä mies baarista sitten alkoi pitää yhteyttä ja olin kyllä varsin otettu, sillä hän on äärettömän komea, huh huijaa! ;) Laitteli melkein päivittäin mukavia viestejä ja soitteli myös ja kyseli, että milloin taas nähdään. Mutta nyt sitten kun erosin poikaystäväni kanssa, niin samassa katosi tämä toinenkin mies kuin tuhka tuuleen! Siis kyllä nykyäänkin kuulen hänestä, mutta melko harvoin.. ja eipä ole aikoihin kysellyt että "millon tavataan taas?"

Voihan se olla, että mies on kiireinen, mutta kyllä aikasemmin löyty aina aikaa vähä jutella mun kanssa.. Harmittaa kyllä kovasti. Oottelenkin tässä, että jos satutaan samaan aikaan samaan paikkaan iltaa istumaan, niin kyllä sitten lepertelen muitten miesten kanssa.. :D lapsellista ehkä joo, mutta en ala olla se, joka vaan kiltisti oottaa sitä, kun toisella on aikaa tulla juttelemaan.

Onko kellään muulla vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija

Tiesikö tämä komistus sun olevan varattu, kun tutustuitte vai kuvitteliko hän sun olevan sinkku? Jos hän tiesi sun olevan varattu, niin voi olla, että hän kiinnostui susta osaks myös sen takia. Voipi olla, että mies on sitoutumiskammoinen, eikä halua olla itse parisuhteessa. Varatun naisen kanssa voi pelehtiä täysin ilman sitoutumista... kunnes hän eroaa miehestään. Tiedetään, jotkut miehet on sikoja!

Jos asia on niin, että mies on tosiaankin menettänyt kiinnostuksensa suhun, niin älä huoli. Olet nyt sinkku ja sulla on mahiksia vaikka mihin muihin komeisiin miehiin :).

Vierailija

Kyllä kerroin joo tälle miehelle että oon varattu.. Ja itseasiassa hänen reaktionsa oli sellainen vähän harmitteleva. Tai siis että huomasin, että hän oli aina vähän mustasukkainen, kun kerroin meneväni käymään poikaystävän luona tms. :D Mutta pahoin pelkään, että tosiaan osaks mies oli kiinnostunut minusta vain koska olin varattu.. Vaan enpä minäkään mitään kovin vakavia suhdesoppia nyt kaipaa vähään aikaan.. katotaan nyt mihin tie vie! Siltikin toivon, että satuttaisiin nyt lauantaina samaan illanviettopaikkaan, heh. Katotaan vaan, niin silloin mies on taas tosi mukava ja flirtti!! Toivottavasti en lankee sen silmiin..

Ja tosiaankin ihanaa olla välillä sinkku, saanpahan tehdä mitä huvittaa. Vaikka ei sillä etteikö seurustelukin olisi ihanaa...mutta nyt vaan kaipaan vapauden tunnetta :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat