ryysyrannan johanna

Vierailija

Miten kummassa ihmisillä on varaa shoppailla ja käydä baareissa jokainen viikonloppu ja mä sentään käyn töissä säännöllisesti ja kaikki rahani menevät laskuihin. Ei puhettakaan että saisin itselleni ostettua aina jotain kivaa,en edes muista milloin viimeksi ostin jotain vaatteita itselleni ja silloinkin pitää miettiä tarkkaan mitä ostan.

Minua vituttaa kuljeskella monta vuotta vanhoissa farkuissa ja paidoissa kun muut menevät vimpan päälle laitettuna,menisin minäkin jos olisi varaa. Mistä te revitte rahat shoppailuun,rikkaat vanhemmat vai mikä??

Kommentit (5)

Vierailija

Töistä minäkin rahani saan, vanhemmilta en halua tai saa euroakaan. Ulkona syömiseen menee ihan hulluna rahaa, siksi en sitä itse harrasta. Eli jos syöt paljon ulkona niin siihen menee heti yli 200€ kuussa. Sillä rahalla saa esim. Ginasta vaikka mitä :D

Vierailija

Kyllä se varmaan on niin, että varsinkin opiskeluaikoina moni saa vanhemmilta rahaa. Itse en saanut, niin piti aina päättää ostaako ruokaa vai onko syömättä ja menee baariin... :D

Vierailija

Eipä tule harrastettua mitään ylimääräistä,siksi ihmetyttääkin miten muille jää rahaa kaikkeen muuhun,kun itselle pakollisten laskujen jälkeen jää vain luu käteen..

Vierailija

Itse elelen parhaillaan opintotuella, joten rahaa on vähän, mutta kyllä sekin silti riittää pakollisiin menoihin ja jää jopa rahaa yli kun vain on tarkkana.

Asun solukämpässä, joten vuokra on halpa, en käy ulkona syömässä vaan laitan pääasiassa itse ruuat ja pyrin ostamaan edullista ja yksinkertaista perusruokaa. Lisäksi kännykkäliittymäni on halpa enkä soittele/viestittele ihan turhista asioista (mieluummin käytän nettiä, kun se sisältyy vuokraan). Itsellä menee eniten sitten rahaa junalippuihin, kun poikaystävä asuu kauempana, mutta aina sitä jotenkin selviää ja jostain pihistää.

Mitäs vielä... Niin siitä shoppailusta. Ei vaatteita tarvitse aina ostaa kaupasta. Itse olen ostanut lähes kaikki vaatteeni samoin kuin huonekaluni sun muut kierrätyksestä, kirpputoreilta ja second hand -liikkeistä. Sieltä löytyy niin kulunutta kuin aivan uudenveroistakin vaatetta ja tavaraa kun vain jaksaa käydä, eikä rahakaan useimmiten ole esteenä - edes minulle, vaikka opiskelijabudjetilla elänkin. Ja jää sitä rahaa välillä muutamaan olueenkin, kun vain osaa sumplia! :)

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009
kaisa_pieni

Mitäs vielä... Niin siitä shoppailusta. Ei vaatteita tarvitse aina ostaa kaupasta. Itse olen ostanut lähes kaikki vaatteeni samoin kuin huonekaluni sun muut kierrätyksestä, kirpputoreilta ja second hand -liikkeistä. Sieltä löytyy niin kulunutta kuin aivan uudenveroistakin vaatetta ja tavaraa kun vain jaksaa käydä, eikä rahakaan useimmiten ole esteenä - edes minulle, vaikka opiskelijabudjetilla elänkin. Ja jää sitä rahaa välillä muutamaan olueenkin, kun vain osaa sumplia! :)

Tää on ihan totta! Mä olen jo pitkään käynyt kirpparilla ja melkein aina löytyy jotain. Monet pöydät pursuaa ihan uusia perus vaatteita ja monesti lähtee todella halvalla, monesti farkutkin on maksanut sen 4 euroa ja ollut sellasia mitä löytyy vero modasta ja ei aina tarvitse mennä edes vaatteiden perässä vaan siellä voi tehdä vaikka mitä löytöjä. Mä ainakin aina menen ihan innolla kun tietää ettei tarvitse maksaa esim. yhdestä paidasta mitään 20euroa vaan voi saada sen jopa eurolla. :) Mutta tietenkin riippuu missä päin asuu, ei kaikkialla ole hyviä kirppareita tietenkään, mutta nää missä mä käyn on pääkaupunkiseudulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat