Hoidoista :)

Vierailija

Moi!
Käyn säännöisesti kosmetologilla perus ihonpuhdistuksessa, mutta ajattelin että ois aika alkaa kokeilemaan kaikke uuttakin.

Listoilta löytyy vaikka mitä kaikkea suklaahoidoista, kemikaalisiinpuhdistuksiin tms.

Millaisissa erilaisissa hoidoissa te ootte käynyt ja mitkä on ollut kivoja?

Huomenna on oon menossa ensimmäistä kertaa Helsingin Elegia Day Spahan 90min kasvohoitoon ja pedikyyriin.

Onko kenelläkään kokemusta vartalohoidoista? Tietenkin mua kiinnostaa kiinteyttävät ja hoikentavat versiot ;)
Entä vitamiinihoidot? Apua kun näitä on ihan hirveesti. Mutta kaikkia kivoja ja huonoja kokemuksia tänne vaan.

Kommentit (2)

Vierailija

Mun on pakko kertoa että kävin joku vuosisitten Christinas Klinikalla ruoholahdessa Vela Smooth hoidossa, joka on sellainen imuhoito, joka vilkastuttaa verenkiertoa ja pitäisi näin kiinteyttää ja vähentää selluliittia. E SATTUI NIIN PALJON! Mun kipukynnys on aika korkealla ja joskus nautinkin kosmetologin masokistisista otteista! Mutta se imutti niin kovaa että mulla oli aivn järkyttävän kokoisia mustelmia pakaroissa. Kaverini oli aivan järkyttynyt ja luulin mun olleen jossain onnettomuudessa. Mitään tuloksia en ainakaan osannut sanoa nähneeni, mutta sitä ei paljoa istuttu. Helpomalla ja halvemmalla vaan tulis jos jättäis muutaman karkin pois. Ja sitä hoitoa olisi pitänyt jatkaa useammalla käyntikerralla, mutta se hinta oli aivan järkkyttävä. Joten se on sellainen hoito jota en suosittele! ei tehoa, ei hemmottele ja vähensi mun kukkaroa.

Vierailija

Kävin joskus pari vuotta sitten kosmetologilla kasvohoidossa ja toimiihan se paljon paremmin kun omat kotikonstit.. Oli vaan aika hintavaa touhua, mutta onneksi sain sen lahjaksi.
Itseäni kiinnostaisi myös tietää noista vartalohoidoista ja muista, jos jollakin on kokemusta? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat