Täydellinen pohja?

Vierailija

Heippa!

Koska mun iho on vähän niin ja näin, aika epätasainen ja eloton, niin nyt mulla on menossa perfect foundation-projekti!
Mitä teidän pohameikkiin kuuluu?
Ajattelin mennä meikkiopastukseen, josta saisin kaikki kunnon tuotteet. Aikaisemmin oon käyttänyt LOrealin minerallimeikkivoidetta, mutta en jaksa sutia sitä enään, enkä saa sillä sellaista lopputulosta kuin haluaisin.
Tavoitteena siis löytää täydellinen meikkivoide (joka on kaikille eri), peitevoiteet, poskipuna, aurinkopuuteri, valokynä tms.
Löysin myös Msschiciltä kahta erilaista primeriä ja suihke, jota laitetaan meikin päälle pitämään sitä. Onko teillä kokemuksia primereistä?

Kertokaa kaikki vinkit ja virheet pohjustuksesta :)

En jaksa oottaa että pääsen istumaan siihen meikkipenkille ja kaikki kamat pussiin ja kotona sutimaan! <3

Kommentit (4)

Vierailija

Ennen kun alotat meikkipohjan teon, pitäisi aina vähintään putsata kasvot kasvovedellä, ja levittää iholle kasvovoide(omalle iholle sopiva). Sitten levitetään kevyt kerros meikkivoidetta. Jos tarvetta neutralisoida joitain ihon virheitä (tummat silmänaluset, punoitus poskilla, näppylät...yms..) ne tehdään tässä välissä. Puuteri tuputellaan kevyesti päälle. Luomet pitää pohjustaa erityisen hyvin jos laitat luomiväriä, silloin reilu kerros puuteria meikkivoiteen päälle!

Kysyttävää? :)

Vierailija

Juu siis tottakai hoidan ihoa ja viikottain teen qliniquen kuorinta+naamion :) etc.
Lähinnä tätä pakkeli osastoa ihmettelen. Onko sulla kokemuksia primereistä?

Vierailija

Joo uskon että hoidat, mutta meikkipohjan tekemiseen liittyy olennaisesti nuo mitä mainitsin :)
Primereistä ei ainakaan vielä ole kokemusta. Sun kannattaisi käydä jossain kosmetiikkaliikkeessa yms. jossa osaisivat neuvoa sun iholle oikeanlaisen meikkivoiteen ja muut meikit :)

Vierailija

Minä oon rakastunut YSL Matt Touch -pohjustajaan. Toki riippuu ihostakin, mutta mulle sopii. Siihen päälle sopiva meikkivoide niin kestää kovassakin menossa älyttömän kauan! Meikkivoiteen valintaan kannattaa käyttää aikaa. Se on ihan avainasemassa pysyvän meikin kanssa. Jokaiselle ihotyypilel ja tarpeelle oma. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat