Kuinka usein saatte orgasmin?

Vierailija

Minulla oli aikoinaan useampiakin miehiä, joiden kanssa en saanut orgasmia itse yhdynnässä kertaakaan, vaikka jyystäminen olisi jatkunut tuntikausia, mutta esileikeissä kyllä sain.

Nyt olen seurustellut puolisen vuotta miehen kanssa, jonka kanssa seksielämäni on muuttunut totaalisesti. Vähimmillään olen saanut sen yhden orgasmin per sessio, ja aikaa tähän kuluu "huimat" viisi minuuttia. Suurin määräni on 16 kertaa, ja tähänkin kului aikaa vain tunti.

Onko tämä ihan normaalia? Onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia kokemuksia? Mistä tämä voisi johtua? :D

Kommentit (10)

Vierailija

Hahahhaha on ihan normaalia :D itsellänikin oli tuollainen suhde ja kertamäärä saattoi lähennellä 20 x) Tosin suhde lässähti ja miehestä tuli aika itsekeskeinen sängyssä enkä pian enää tullut ollenkaan itse yhdynnässä (muuten kyllä) ja siirryin feikkaamaan kun en halunnut musertaa toisen egoa.
Usein uuden tuttavuuden kanssa on vaikea tulla seksin aikana, mutta kyllä siinäkin on onnistuttu. ;)
Ihmettelit mistä tuo johtuu; omalla kohdallani oli ennen kaikkea se että oma seksuaalisuuteni kehittyi tosi paljon, minulla synkkasi (aluksi) kyseisen pojan kanssa hyvin ja meillä oli tosi iso halu kokeilla kaikkea.
Nauti ihmeessä suhteesta jossa sinut tyydytetään noin hyvin! Tosin älä ikinä ajattele ettet saisi muualta läheskään yhtä hyvää. Itselläni oli noin puoli vuotta sitten kyseinen pelko, mutta se on kyllä todistettu turhaksi :D

Vierailija

Kiva kuulla etten oo ainakaa mikää kummajainen :D Useammin saa kuulla/lukea siitä, kuinka joku ei saa ollenkaan tai saa vain yhden kovalla työllä.
Ensin ajattelin, että asia johtuisi siitä, tunteet tätä nykyistä kohtaan isommat kuin niihin edellisiin (ei kuitenkaan kaikkiin). Kai siinä on kyse öö täydellisestä rentoutumisesta etc etc :D

Itseki aloin feikkaan ku en tullut ja en halunnu loukata miesten käsityksiä itsestään kunnon panona, siis tarkoittaen näitä edellisiä.

Nyt olen totta tosiaan tyytyväinen ;)

Vierailija

Kyllä se sieltä tulee; sen jälkeen kun neitsyys meni niin kesti 3 vuotta ennen kuin sain orgasmin yhdynnässä. Mun mielestä asiaa helpottaa oman seksuaalisuuden tunteminen, oikean tyyppinen partneri ja samanlainen halu käyttää seksiin aikaa ja vaivaa. Lisäksi ei kannata ottaa paineita, seksistä kannattaa nauttia muutenkin kuin vain orgasmijahtina :)

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Joo tuota noin. Itsellä tuntunut välillä vähän vaikeammalta orgasmin saaminen seksin aikana, mutta kun mies nuolee saa aina mahtavan orgasmin. No kuitenkin yhdessä vaiheessa sitten tajusi, että voi kuitenkin itse samalla hieroa itseään ja niinpä nyt sitten saa melkeinpä aina orgasmin. Joskus harmittaa kun päässä liikkuu niin paljon asioita, vaikka pitäisi olla vaan rentona ja antaa mennä. Monesti ollut mielessä, että mies ei kuitenkaan jaksa niin pitkään, mutta nyt jätkäni on opetellut kestämään pitempään ja nautin joka kerta seksistä kunnolla, ah. :p
Mutta toivon, että jonain päivänä mullakin voisi alkaa vähän helpommin kuitenkin onnistumaan. :)

Vierailija

Itse olen saanut orgasmeja yhdynnässä vain uusimman miehen kanssa. Enkä läheskään joka kerta. Mutta olen oppimassa miten juttu toimii (miten saan orgasmin parhaiten). Ja voi olla, että joku kerta opin saamaan useampia :).

Vierailija

Mä en oo saanu ikinä mitenkään, en ees yksin. Eikä se missään nimessä voi johtua mun poikaystävästä, koska vaikka se onkin mun ensimmäinen, se on silti aivan täydellinen ja ihana sängyssä, ja voin olla sen kanssa täysin rentona. Ja mä rakastan sitä ihan sairaasti. Silti en vaan saa, vaikka monesti oonkin varmasti lähellä. Ehkä vielä joskus..

Vierailija

Mulla on kans sillain, etten oo saanu orgasmia kertaakaan yhdynnässä. Lähellä on käyty ja se tuo paljon toivoa tulevaisuuteen. Jätkä kuitenkin tajuu aina yhdynnän jälkeen antaa mulle käsin ja sillon tulee, aika nopeesti ja aika isosti.. Nautin ite yhdynnästä, vaikken vielä loppuun asti oo päässykkään, joten tästä on hyvä jatkaa... :D

Vierailija

Ite en tuu läheskään joka kerta seksin aikana. Oikeastaan saan orgasmin vaan tietyissä asennoissa, etenkin yhdessä, jossa on "parhaimmillani" tullut 5 kertaa. Pari kertaa oon tullut ihan sattumalta sellasissa asennoissa, missä en osannut odottaa tulevani :D

Mutta ei se silti tarkoita, etteikö seksi olis hyvää ;)

Vierailija

itse en ole kertaakaan saanut jätkän kanssa, ainoastaan omin keinoin :D muutaman kerran on ollut lähellä mut aina se on sit jääny saamatta.. kurjaa :ss

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat