tyhmä kysymys :D

Vierailija

Joo en nyt keksinyt parempaa otsikkoa aiheeseen liittyen ja kuulostan muutenkin varmaan naurettavalta :D mulla on nyt hiivatulehdus ja yritin laittaa sellaisella "puikolla" pilleri emättimeen että se poistaisi tulehduksen. En kuitenkaan saanut tätä puikkoa kuin 2cm työnnettyä emättimeen, koska en uskaltanut työntää sitä syvemmälle. Tuntui että se alkoi sattumaan. Rupesin sitten miettimään että miten mä pystyn ikinä edes seksiä harrastamaan jos en tollastakaan saa emättimeen : D Oonko mä nyt ihan tyhmä? :-D

Kommentit (5)

Vierailija

älä huoli kyllä se seksin harrastaminen sulta onnistuu. musta tuntu joskus että en saa työnnettyy tamppoonii ja silti onnistu seksin harrastaminen. :) ei toi tyhmyyttä oo vaikka kysyy.. :)

Vierailija

Voi olla että sulla(kin) on tiukka immenkalvo. Itse en vielä neitsyenä saanut edes tamppoomia työnnettyä sisään, en edes pientä. Ei vaan mennyt! Eka yhdyntä olikin sitten helvetillisen kivun sietämistä :S. Tarkoitus ei ole pelotella, enkä toivo sulle samaa.

Vierailija

Eipäs mennyt itsellänikään ennen neitsyyden menettämistä tamponit sisälle, sattui tosi paljon ja alkoi pelottamaan kun tuntui että olisi pitänyt väkivalloin tunkea se sisälle. :/

Mutta se seksin harrastaminen onnistuu kyllä! :D Eka kerta sattui kyllä itsellä, ja vähän tuli vertakin, mutta kai se oli sen arvoista.. Hih.

Vierailija

Mirille vinkku ekankerran varalle: rentoudu kunnolla! Olen varma, ettei munkaan eka kerta olis sattunut ihan yhtä paljon, jos olisin osannut rentoutua. Kaiken lisäks ex nosti mun jalat olkapäittensä päälle, tehdäkseen siit näyttävämpää (mikä mäntti).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat