Parhain hajuvesi?

Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Siinä se kysymys tulikin. Mikä on paras hajuvesi ja mitä ei missään nimessä kannata ostaa?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Mä sain pari viikkoa sitten ulkomaan tuliaisena ton Be Deliciousin ja täytyy kyllä sanoa että ihana ja raikas tuoksu on. Itse tykkään nimenomaan arkikäytössä, viikonloppuisin sitten jotain makeampaa. Yllättävän kivoja tuoksuja löytyy esim. Paris Hiltonilta ja Britney Spearsilta. Tollasten "ällömakeiden" vastapainoksi tykkään myös raikkista, puhtaista tuoksuista esim. Estee Lauderin Pure White Linen. Kyllä itse tuoksuttelemalla parhaiten mieleiset löytää.

Vierailija

Mulla ollu jo useamman vuoden käytössä Moschinon I Love Love, ostin ihanan mainoksen perusteella ja oon tykännyt!

Toi vihree DKNY be delicious on kans tosi hyvä.

Vierailija

Itse olen käyttänyt pääosin Lacosten Inspirationia jo pitkän aikaa. Välillä käytin myös Britneyn Fantasya (pinkki pullo), mutta siihen kyllästyy aika nopeasti koska se on niin makea ja muuttuu jotenkin varsinkin kesällä tunkkaiseksi. Mutta menee se välillä ulos lähtiessä.
Toinen, mutta aika hento ja häviävä on Yves Rocherin L'amour, jota tuli käytettyä joskus pari vuotta sitten.
En ole ikinä tykännyt mistään ns. mummo- ja pappatuoksuista, jotka valtaa koko huoneen tunkkaisuudellaan ja tummuudellaan. Varmaan parhaat esimerkit tästä on Old Spice ja Chanel #5.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat