Mitä tehdä kun olen aina kuiva?

Vierailija

Tämä on alkanut rasittaa meidän suhdetta, kun en ikinä pysty kostumaan kunnolla vaikka haluttaiskin :s Liukasteenkaan kanssa ei jaksaisi aina sählätä. Onko muita joilla sama ongelma? Ja mikä auttais? Oon miettinyt gynekologille menemistä, mutta onko siitäkään mitään apua?

Kommentit (11)

Vierailija

Joillekin e-pillerit aiheuttava sivuvaikutuksena kuivuutta, voisiko tästä olla kyse? Jos niin on niin gynekologin kanssa jutteleminen ja pillerimerkin vaihtaminen voisi auttaa.

Vierailija

Hei!
Minulla ollut sama ongelma jo monta kuukautta!
Ongelma tuntui ilmestyvän kuin tyhjästä, enkä ole siihen mitään selitystä keksinyt... Kun ei ole mitään henkisiä ongelmiakaan ja haluan kyllä kovasti miestäni, mutta kun ei vaan kostu... Kamalaa!
Minäkään en käytä e-pillereitä.
Pian täytyy mennä gynelle, jos sieltä apu löytyisi

Vierailija

Itse kun kävin gynekologilla hän sanoi että nuoren naisen ei kuulu harrastaa niin paljon seksiä kuin mitä teen(harrastan mieheni kanssa seksiä joka päivä).
Ihmettelin lääkärin vastausta koska kyllä helvetissä minulla on oikeus harrastaa seksiä niin paljon kuin haluan!
Ainut vaihtoehto minkä hän minulle sanoi oli että käyttäkkää liukuvoidetta.
Nykyisin kostun hieman paremmin mutta se tarvitsee usein kiimaisen esileikin.
Pyydä kumppaniasi antamaan sinulle suuseksiä niin kauan kuin olet kostea.
Hauskoja seksileikkejä!!!

Vierailija

Onko teillä esileikkiä ollenkaan? Onko se liian lyhyt, ettet ehdi kostua?

Itse kostun helposti jo ennen seksiä esim. fantasioiden hetken jostain, tai sitten voi hiukan itse hyväillä itseään kosteaksi..

Vierailija
Kleopatra

Itse kun kävin gynekologilla hän sanoi että nuoren naisen ei kuulu harrastaa niin paljon seksiä kuin mitä teen(harrastan mieheni kanssa seksiä joka päivä).
Ihmettelin lääkärin vastausta koska kyllä helvetissä minulla on oikeus harrastaa seksiä niin paljon kuin haluan!

Siis mitä ihmettä? Gynen tehtävä ei ole valistaa ihmisiä siinä, miten paljon ketäkin harrastaa seksiä, missä ja kenen kanssa! Kun ahkeralla seksin harrastamisella ei ole teitääkseni todettu mitään haittavaikutuksiakaan. Sori, meni vähän OT.

Ja yhtäkkinen kuipu (jos ei ennen ole ollut kuivuutta) voi johtua jostain tulehduksestakin. Itselläni oli josain vaiheessa tollaista kuivuutta, mutta siihen liittyi yhdyntäkipujakin. Gynellä käynti auttoi.

Vierailija

tämä on hyvin yleistä naisilla, että heillä voi "liukastuminen" kestää kovin pitkäänkin, sillä usein naisella tulee liukastetta runsaasti vasta orgasmin jälkeen, jota on myös kutsuttu (ja erehdytty luulemaan) naisen siemensyöksyksi, eli nainen saisi samanlaisen sisäisen siemensyöksyn kuin mies. mutta usein naisella voi kestää pitkäänkin kunnes emätin alkaa kostumaan. tämän takia esileikki on hyvin tärkeässä osassa, ja tähän kannattaa kuluttaa aikaa. liukuvoiteet ova myös hyvä keino, mutta suosittelen että käytät öljypohjaisia, eikä vesipohjaisia liukastusvoiteita, sillä vesiliukoiset "kuivuvat" inhottavasti ja voivat lisätä epämiellyttävyyttä. ja suuseksi täällä jo mainittiinkin ;) eli poikaystävä vain tekemään töitä sen eteen että myös sinä voit nauttia.

Vierailija
Garnett

liukuvoiteet ova myös hyvä keino, mutta suosittelen että käytät öljypohjaisia, eikä vesipohjaisia liukastusvoiteita, sillä vesiliukoiset "kuivuvat" inhottavasti ja voivat lisätä epämiellyttävyyttä.

Kunhan muistatte, ettei öljypohjaisia liukkareita saa käyttää kortsujen kanssa, kortsu voi hajota. Lisäksi on silokonipohjaisia liukkareita, mutta niistä mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta.

Vierailija

Kun mietit tätä asiaa (esim) esileikin alkana, et ainakaan kostu! Itselläni oli sama ongelma.. Tartu kunnolla hetkeen mukaan! ;)

Tietenkin liukkaria kannattaa käyttää jos mikään ei auta. Niitäkin on monenlaisia, jotka saavat seksin tuntumaan vielä mahtavammalta! Kokemusta on.

Hormoonia sisältävät ehkäisymenetelmätkin aiheuttavat sivuvaikutuksena tätä kuivuutta. Niinkuin aikaisemmissa viesteissä kerrottiinkin.

Vierailija

Mulla oli kans sama ongelma, söin e-pilsuja mut ei ne kyl ollu syy siihen. Jotenkin ajattelin koko ajan sitä ja teki kamalasti mieli muttei vaan kostunu, mut kyllä aika, ja tehtiin jätkän kanssa et kun nähdään tällä hetkellä vaan vkl nii härättiin toisiamme koko viikon ja sitten viikonloppuna oli aika tätinät. Joo ja pyydä jätkääs nuolemaan, se auttaa... ajan kanssa ajan kanssa.

Vierailija

Kannattaa kyllä ehdottomasti käydä gynellä, itselläni oli myös ongelmia tuon kuivuuden ja yhdyntäkipujen kanssa, minulla se kyllä johtui vääränlaisista e-pillereistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat