Seksielämän aloittaminen?

Vierailija

Olen poikaystäväni kanssa seurustellut jo yli puoli vuotta. Olemme yittäneet jo kaksi kertaa harrastaa seksiä, mutta ne ovat kaatuneet siihen kun hänellä seiso tai sitten ei seiso riittävästi hän kyllä yritti mutta ei auttanut. Luulisin että se johtuu paineista olemme kumpikin neitsyeitä. Harrastamme kaikkea muuta esim sormettamista jne mutta suihin en ole vielä saanut ottaa häneltä hän ei ole ollut kanssani vielä kertaakaan nakuna :D Onko mitään keinoa saada ujoa poikaa pois kuorestaan? Hänellä ei ole mitään syytä olla nolo lihaksikas ja hyvänkokoinen kalu olen kokeillut :D

Kommentit (8)

Vierailija

yksi mikä tuli mieleen mikä voisi auttaa on, että kehuisit poikaystävääsi seksin yhteydessä ja mikseipä muulloinkin jotta hänen itsetuntonsa kohoaisi :) ja ehkä sinä voisit tehdä aloitteen sen suhteen mitä tuohon toisen edessä nakuna olemiseen tulee. Pyydät häntä vaikka suihkuun sinun kanssasi ja yritätte olla mahdollisimman normaalisti. Ja voitte ensin opetella olemaan toistenne edessä nakuna luontevasti jos sitten kumpikaan ei ainakaan miettisi että mitä toinen ajattelee ja ainahan voi puhua kaikesta :) Kannattaa myös kertoa aina kun ei onnistu että se ei haittaa sillä poika taatusti ajattelee ja "stressaa" että onnistuuko taaskaan ja jos ei onnistu se on hirveän noloa jne jne..joten pikkuhiljaa hän ehkä huomaa ettei kannata stressata :)harjoitus tekee mestarin ;)

Vierailija

Olen myös seurustellut poikaystäväni kanssa reilut puoli vuotta ja kertomasi on kuin suoraan minun suustani- tosin meillä noita yrittämiskertoja on ollut hiukan enemmän. Pikku hiljaa alkaa mietityttään että missä mättää, ja kieltämättä itsensähän siinä tuntee melko ei-haluttavaksi. Miehellä kyllä seisoo, mutta ei riittävästi ja tarpeeksi kauan. Mies ei tee/ei ole koskaan oikein tehnyt aloitetta. Millä saan miehen olemaan aktiivisempi? On hyvin epäseksikäs ja haluton olo.

Vierailija

Poikaystäväni oli minun ensimmäinen ja minä hänen. Yritimme joitakin kertoja ja into loppui siihen, ettei pojalla seisonut. KUitenkin Joidenkin kertojen jälkeen onnisti ja pojalla seisoi tarpeeksi, se ei kestänyt kauaa, mutta koska se oli minunkin ensimmäinen kertani, niin lyhyt aika oli ehkä parempi.

Ajan kanssa pojalla on seisonut paljon pidempään ja nykyään poika kestää pitkään, ajan kanssa sessioiden pituudet on aina vaan pidentyneet.

Yritä saada jätkälles mukava ja turvallinen olo, ettei hänen tarvitse hävetä. Kyllä se sieltä tulee, kun tarpeeks monta kertaa yrittää. :D

Vierailija

Puhuin poikaystäväni kanssa ja hän sanoi ettei halua vielä tässä vaiheessa seksiä en tiedä mistä johtuu mutta kai pitää tässä odotella :D Hän on kyllä ujo koska hänellä on selässäänkin iho-ongelmia luultavasti haluaa saada sen pois ja tuntea ittensä haluttaksi ennen kuin tulee seksiä :D

Vierailija

Oottekste sit kovin nuoria? Voi olla, että poikaystäväs ei oo viel valmis.
Onneks läheisyyden muotoja on muitaki ku pelkkä yhdyntä. (;

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat