Miehen "laiskuus" sängyssä

Vierailija

Onko muilla kokemusta sellaisesta, kun mies on ns. "laiska" tai haluton pitkään esileikkiin sängyssä.
Itse tykkään antaa suuseksiä aivan tajuttomasti, mutta mieheni taas ei siihen suostu. Ei ole koskaan kokeillut, eikä ole ollut halukas kokeilemaan vaikka olen monesti ehdottanut. Nauttisin kyllä suuseksin saamisesta, mutta hän ei siihen suostu.
Aina hän ei edes halua koskea tuonne alakertaani, vaikka oon sitäkin aina vihjaillut siinä lyhyen esileikin aikana.
Esim sormilla hän ei koskaan ole minua tyydyttänyt, vähän vain tuolta päältä päin hipelöinyt, ennen kun on ruvettu tosihommiin.
Itestä tuo tuntuu tosi ahdistavalta, on sellainen olo, että onko jotenkin vasten mielinen.
Onko kellään mitään kokemuksia? Miten mieheen vois saada vähän lisää potkua? Ite haluis kumminki että seksi olis muutakin ku suorittamista. Monesti kun sitten käy niin, että ite ei edes saa, kun ei ole kunnolla edes lämmitetty..

Kommentit (6)

Vierailija

samaa mieltä! ja jos mies ei tajua/halua silti ottaa huomioon, niin onpahan itsekäs tapaus. Toivottavasti saat hänet tajuamaan!

ps. yleensä kannattaa puhua suoraan, ne ei hirveesti tajua vihjailujen päälle...

Vierailija

samaa mieltä.kannattaa ottaa asia puheeksi ja sanoa että haluaisit esileikiltä enemmän jotta voisit itsekin nauttia. varmasti miehesi haluaa sinunkin nauttivan seksistä.seksi rakkaan kanssa ei saa olla vain suorittamista vaan sen pitäisi olla molemmille nautinnollinen hetki.

Vierailija

suoraan on sanottu, vihjaillen ja tyyliin "rakastan sitä kun.." mutta kun hän vaan sanoo, että ei tykkää tehdä sellaisia asioita..
Huoh.. kai jotkut miehet sitten ei vaan suostu edes kokeilemaan suuseksiä jne..

Vierailija

tosi kurjaa :/ tai siis jos se mies ei oo koskaan kokeillut mistä se voi tietää että se ei tykkää..ehkä sä voisit sit ilmoittaa että et saa orgasmia ilman niitä... okei ymmärrän miestä silleen koska en itekkään ollut ottanut suihin, ja väitin etten vaan pitänyt siitä-- en kehdannut myöntää etten osannut. no sitten kultaopetti ja kumpikin on tyytyväisiä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat