Rakennekynnet

Vierailija

Mielipiteitä, omia kokemuksia (paikoista, kynsistä, tekijöistä)ihan mistä vain. Kertokaa :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

rakennekynnet on ihanat, tosin niitten hankkiminen ja ylläpitänen tulee melkoisen kalliiksi (liian kalliiksi jos on mun tapainen köyhä opiskelija) jos tahtoo pitää kynsiä nätteinä edellyttää se ainakin kolmen viikon välein huollatamista, paikasta riippuen hinta on jonku 20-70 euroo. itse otin rakennekynnet toissa kesänä virossa, maksoivat 35 euroa ja kestivät hyvännäköisiä pari viikkoa jonka jälkeen jouduin viilaamaan ja repimään kynnet irti, kun ei ollut varaa huoltaa niitä.
Kallis lysti mutta onhan ne ihanat :)

Vierailija

Joo mä tykkään kans íhan älyttömästi niistä, ne on kauniit ja niin siistin näköiset. :) mut joo rahaa palaa, mut mä löysin paikan jossa maksaa uudet kynnet maksaa 60-70€ ja huollot oli 40-50€ :) se on mun mielest jo ihan ok hinta piiri :) vai mitä mieltä te?

Vierailija

Itse otin juurikin rakennekynnet, ja maksoin niistä 0€! Olin mallina harjoittelijalla (sattui olemaan tuttu). Myös seuraava huolto on ilmainen. Mutta pointtini oli että luin netistä, että kuka tahansa voi päästä malliksi jos onnistaa (eli ei tarvitse olla tuttua joka niitä tekee)!

Lukekaa vaikkapa täältä:
http://www.koulutuscenter.com/rakennekynnet.html

Varmaan löytyy muitakin paikkoja...
Kannattaa netistä googlettaa yms. jos saisi halvalla rakennekynnet! ;)

Vierailija

mä löysin paikan vantaalta missä huollot on luonnollinen 42€ ja ranskalainen 52€ koristelut oli jotain 17€ kaikkiin kynsiin ja uudet oli 66€ ja ranskalainen 76€ mun mielestä aika edullinen muihin liikkeisiin nähden?! vai? :)

Vierailija

Kuulemani mukaan akryylit on paremmat ku geelit ja ne kummatki on nätit! Mulla on luonnostaan pitkät kynnet et viikottain vaan teen uuden ja erilaisen lakkausen. Itse aattelin käydä koulutuksessa jos on sit rahaa ku koulutus ja vehkeet on jotain 400-700e :O

Vierailija

ite sain joululahjaks lahjakortin et voin mennä laitattaan itelleni rakennekynnet. arvo on 80e ja huollot 30-50e, tosin huollot pitää mun maksaa ite. ja ne pitäis huollattaa n. 4 viikon välein. ja se kuka ne laittaa on ihan täysin kokenu ammattilainen, ettei opiskelija, et ei kyllä hirveen paha hinta siihen nähden. kyllä ootan niitä innolla, varmasti tosi nätit ku on tottunu kattelee näitä omia kynsiä mitkä on erittäin rumat ja lyhyet:D

Vierailija

Mun isosisko tekee rakennekynsiä, ja mun mielestä tosi hienoja ja kestäviä. Itelläni on ollu jo muutaman kerran kynnet ja oon tykänny tosi paljon :) hintaa niillä on 80-95, riippuen toki tuleeko ranskalainen vai normaali malli. Huolto on tapahtunut n. 3-4 viikon välein :P

Vierailija

Mulla on kans ollut ja tykkäsin niistä kovasti!
Mulla vaan omat kynnet kasvaa niin nopeasti, et mun on pakko niitä huollattaa 3 vkon välein vähintään, kun muuten rupeevat irtoamaan.

Vierailija

Eiks niitä myydä sellasia settejä että voi tehdä rakennekynnet kotona? Taisin ainakin nähdä anttilassa :O Onko kellään kokemusta sellasesta?:) Tulis se varmaan hiukan edullisemmaks..

Vierailija

Noi kaupan rakennekynnet on kyllä suhteellisen huonosti pysyviä, ainakin itse sain koko ajan olla liimaamassa niitä uudelleen. Halpoja toki ovat, mutta mulla ei itsellä hermot kestä kiinnittää niitä jatkuvasti takaisin. :D Tekis mieli käydä laitattamassa kunnon rakennekynnet, maksaa vain niin mielettömästi... Huoh

Vierailija

Monet väittävät, että rakennekynsien laittoa ei voisi opetella itse, tai jos opettelee niin ei osaa mitään. Pari tuttuani ovat opetelleet tekemään kynsiä itse ja tilasin juuri viime viikolla itsekin tarvikkeet Saksasta. Toi peruspaketti missä on kaikki mitä tarvitset maksaa 60e+ postikulut 13e. Eli jos vain aikaa ja motivaatiota riittää niin kannattaa opetella tekemään itse :) Tulee paljon halvemmaksikin!
http://www.naildesigneurodiscountsuomi.com/Nail-Art-Design-Sets:k1.html

Vierailija

LCN: koulutus on jopa 1500 e paikkeilla..itse kävin millenium nails ja sekin oli 750 + koristelut olen "opetellut" käytännössä. :o en usko että 400 e saa mistään niin halpaa koulutusta.

Akryllit ja geelit riippuu niin paljon tekijän omista taidoista, merkeissä ja tavoissa tekijöiden eron on huomattava joka tietty näkyy kynsien pysyvyydessäkin :) Itse tykkään tehdä geelillä, miedomman tuoksun vuoksi.

Vierailija

naildesigneurodiscount on huipppu kauppa. Halpoja ja hyviä tuotteita.
Ainoana miinuksena hidas toimitus, ja joitain tuotteita puuttui..Glitterit n 4e halvempia kuin Suomessa =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat