Olenko vanhin täällä?

Vierailija

Olenko vanhin täällä kun olen 33v. Kun lukaisin tuota keskustelua "kuinka vanhoja täällä on" tunsin itseni niin kauhean vanhaksi...

Kommentit (10)

Vierailija

Hei! Minun mielestäni kukaan ei ole liian vanha keskustelemaan sehän on paras tapa saada purkaa paineita ja saada mieli keveäksi. Olen itse vielä paljon vanhempi kuin sinä. Olen leski ja minulla on kolme lasta. Asun etelä-pohjanmaalla.

Vierailija

Juu no just ite tänne liityin ja pian tulee mittariin 31v, kattelin myös et tulinko nyt väärään palstaan,mutta ei yrittänyttä laiteta...olen juuri muuttanut uuteen paikkakuntaan...josta en tunne ketään joten jotain juttuseuraa vailla nyt..... 4 lapsen kanssa kun täällä päivät on niin tulee joskus itsekin alaasteikäiseksi.....

Vierailija

Nimenomaan!
Itsekin koen olevani vanhimmasta päästä vaikka sinua 10 vuotta nuorempi olenkin. Mutta sehän se rikkaus onkin, lukea monen ikäisten ajatuksia ja mielipiteitä.

Vierailija

Olen ehdottomasti samaa mieltä, mukavaa kun on kaiken ikäistä keskustelijaa. Vanhalla palstalla oli porukkaa enemmänkin vanhemmasta päästä. Tä uus palsta on aikalailla nuorentunut, mikä on harmi sinänsä, koska oman ikäisiä ja vanhempia täältä ei niin paljon tunnu löytyvän.

Vierailija

Ollaan melkeen yhtä vanhoja, mä oon 32 ja vanhaksi tunnen minäkin itseni tässä porukassa, kun kaikki tuntuvat olevan jotain parikymppisiä. Vaikka eihän meistä kukaan enää vanhene täytettyään kerran 25 v. ;)

Vierailija

Mä olen kohta 36-v, enkä tunne itseäni vanhaksi, tietty pieni vakavuus pitää jo olla ja tulevaisuutta sitä erilailla suunnittelee kuin kaksikymppisenä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat