hiukset paksummiksi?

Vierailija

Hiukseni ovat ohentuneet hurjasti viimeaikoina, ja nyt sitten ajattelin kysellä teiltä vinkkejä kuinka ne saisi paksummiksi?

Kommentit (3)

Vierailija

Jotain tuuheuttavia shampoita, hoitoaineita ja muotoilutuotteita on olemassa, mutta en välttämättä uskoisi niiden toimivuuteen. Tupeeraus tietenkin feikkaa hiuksia vähän paksummaksi. Terveelliset elämäntavat vähentää hiuksien irtoilua ja vahvistaa hiuksia. Suurta muutosta näillä ei kuitenkaan saa aikaan, vaan jos haluaa huomattavan muutoksen niin kokeile hiuslisäkkeitä.

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Mulla on aina ollut ohuet hiukset. -09 tammikuussa sitten päätin ottaa lisäkkeet ja sain unelmieni hiukset ja vieläkin on vähän päässä lisäkkeitä, mutta huomenna kampaaja aika ja täytyy varmaan ottaa pois. Noh, onneksi oma tukka alla kasvanut, mutta silti tuntuu varmaan hetken aika orvolta kun oma tukka on niin ohut. Pituutta ei lisäkkeillä tullut edes niin paljon vaan enemmän just tuuheutta/paksuutta ja se muutti paljon.

Mutta ei lisäkkeet nyt ole se ratkaisu tähän.. : D
Terveet elämäntavat auttaa jonkun verran.

Olen kyllä niin kateellinen kun joillain kasvaa luonnostaan tuuheat hiukset, mutta toiset joutuu kärsimään vaikka mitä tekisi. : /

Mä olen jostain lukenut, että jos syö e-pillereitä niin hiustenkasvu voi hidastua muutenkin? ;o

Vierailija

Tupeerausta ei kannata käyttää, kyllähän se saa hiukset näyttämään paksummilta, mutta voi vaan ohentaa lisää hiuksia, koska tupeeraaminen vaurioittaa hiusta... Oikeanlaisilla muotoilutuotteilla ja föönaamalla saa turvallisemmin hiuksista tuuheammannäköiset.

Edellisessä mainittiinkin hiuslisäkkeet. Ne ovat oikein oiva tapa saada hiusmassaa lisää. :) Sinun tapauksessa todennäköisesti tuuhennus olisi riittävä, jos vaan haluat paksuutta. Sitten jos haluat myös pidemmät (tai oikeastaan pidemmännäköiset) hiukset niin tottakai ihan pidennys on suositeltavampi. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat