Ex-mies ja paras kaveri

Vierailija

Ex-mieheni ja paras kaverini alkoivat "vehtaamaan" kesällä ja silloin tajusin kuinka paljon ex-miestäni rakastin ja vieläkin rakastan. En pysty sulattamaan tätä niiden vehtailua ja oloni muuttuu koko ajan vain pahemmaksi.
Haluaisin ex-mieheni takaisin, mutta miten se onnistuu, kun hänellä näyttää olevan tunteita tätä kaveriani kohtaan?
Mies vehtaa samaan aikaan myös minun kanssani. Tarkoittaakohan se että hänellä on vielä tunteita myös minua kohtaan vai onko hän vaan päästänsä sekaisin? Mitä minun pitäisi tehdä? Apua!
Voimat loppuu...

Kommentit (5)

Vierailija

Itse saman kokeneena, voin kertoa että elämä helpottuu huomattavasti kun jätät molemmat omaan arvoonsa. Etkö ole kuullut "kirjoittamattomasta säännöstä"; "kavereiden exiin ei kosketa."? Mielestäni exä ei tee mitään väärin, hänhän on taakse jäänyttä elämää, mutta mielestäni paras kaverisi on kyllä törkeyden huippu. Tietääkö paras kaverisi että exäsi vehtaa myös sinun kanssasi? Vaikka palaisitte exäsi kanssa yhteen, niin luuletko että hän olisi rehellinen ja luotettava poikaystävä?.. enpä usko.. Jatka elämääsi, kyllä se helpottaa ja löydät ihan 100% varmasti jonkun arvoisesi miehen, ja uuden tosi ystävän.

Vierailija

Mä olen myös sitä mieltä, että kavereiden exiin ei kosketa, mutta kaikki tietysti tyylillään... Ottaisin etäisyyttä molempiin, koska tuollainen tilanne ei käänny kaikkien parhaaksi mitenkään.

Vierailija

Jos tykkäät yhä entisestä poikaystävästäsi on varmaan aika hankalaa jättää hänet ihan kokonaan. saatikka jos samalla pitäisi jättää kaverikin. Siinä on helppo tuntea yksinäisyyttä, mutta jos sinulla on siihen tahtoa ja voimia niin on varmasti helpottava vaihtoehto.

Itseäni alkoi mietityttämään tuo: "Ex-mieheni ja paras kaverini alkoivat "vehtaamaan" kesällä ja silloin tajusin kuinka paljon ex-miestäni rakastin ja vieläkin rakastan."
Kuulostaa samalta kuin pienenä kun oli kyllästynyt johonkin leluun ja sitten siihen tuli kaveri ja kysyi saako hän sitten sen kun itse et leiki niin kas kummaa kuinka toi äsken tyhmä ja vanha lelu sitten kiinnostikaan!
Mieti siis vielä, että mitä asioita oikeastaan arvostatkaan ex-poikaystävässäsi ja kannattaa tosiaan vielä miettiä onko tuohon uuteen suhteeseen kannattavaa mennä. Luuletko, että saisitte sen onnistumaan vaikka pojalla on ollut/on vieläkin tunteita kaveriasi kohtaan? Siitä saattaa tulla vaikeampaa kuin mitä tilanne nyt on.
Kaverisi kannalta suosittelisin puhumista. Jos te todella olette kavereita ja haluaisitte säilyttää ystävyytenne on parasta vain puhua.
Jos ystävälläsikin on tunteita ex-miestäsi kohtaan on ehkä reilumpaa kummankin päästää hänestä eroon tai muuten uskon ystävyyden olevan todella hankalaa säilyttää.

Niin ja loppuun vielä lisäisin, että tsemppiä!

Vierailija

Tälle naispuoliselle kaverilleni olen kyllä kertonut miltä minusta tuntuu hänen ja ex-mieheni "vehtaaminen", mutta eipä hän sitä ottanut kuuleviin korviinsa.
Tilanne vaan yltyi siitä. Kaikki jotka tämän naisen tuntevat ovat sanoneet, ettei hänellä ole minkäänlaista tunne-elämää. Ja se on fakta. Hän on kylmin tuntemani ihminen, enkä tajua miten olen koskaan voinut hänen ystävänsä olla. Ei hän ole koskaan minustakaan välittänyt. Eikä hän osaa välittää kenestäkään. Toivottavasti ex-mieheni tulee myös tämän asian tajuamaan pian.

Vierailija

Hieman ot aloittajan tilanteesta (mutta aihepiiriin liittyen kyllä):

Mielestäni eksäänsä ei voi omistaa ja mielestäni sääntö "kaverin eksään ei saa koskea" on aika syvältä. Ei sitä aina voi valita kehenkä rakastuu. Tokihan hienotunteisuus pitää muistaa, ei siis tuoretta eksää heilastelemaan. Enkä mä nyt tuollaiseen säätämiseen alkaisi kaverin eksän kanssa mutta jos oikeasti rakastuisi niin juttu olisi eri. Suuremmalla harkinnalla siis. jnejne. Mutta ei ole syytä miksi eksät olisivat jotain "ikuista omaisuutta" ja ehdottomasti kiellettyjä... Emmää kyllä riemastuisi jos joku kaveri mun eksän kanssa pistäisi hynttyyt yhteen mutta ei minusta toisaalta olisi kieltämään toisten onnea vain sen takia ettei mulla "tärpännyt". Enkä mä sitä voisikaan kieltää.

Mutta aloittajalla tilanne toki eri, tuollainen pelailu on kaukana hienotunteisuudesta.

Aloittajalle, Jos haluat _oikeasti_ jotain vielä miehestä niin ilmoita se hänelle. Paljon helpompaa kun epämääräinen pelailu. Sinuna myös ilmottaisin miehelle suoraan ettet lähte tuollaiseen tuplapelailuun jossa mies säätää kummankin kanssa... Ihan jo itseäsi arvostaaksesi.

Se on lopulta varmat hyvästit ystävyydelle toisen katkeroituessa. Tai sitten mies vain pitää hetken hauskaa... Mikäs siinä ollessa kahden kanssa kerralla ja kumpaakaan kohtaan ei mitään velvollisuuksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat