huonoa seksiä

Vierailija

Elikkäs monenlaisia ongelmia:
-poitsullani on pieni, joten en tunne häntä :( asia häiritsee todella paljon ja rakastan poikaystävääni, joten en haluaisi että tämä asia muodostuisi ongelmaksi :( (olemme siis melko tuore pari)
-hän kiihottuu ja laukeaa niin nopeasti, ettemme ikinä harrasta pidempiä "sessioita". Itse en pysy tahdissa mukana ja jään aina ilman
-olemme puhuneet esileikistä paljonkin mutta kun itse tilanne tulee, mieheni ei millään malta kuluttaa aikaa tai ajatuksia esileikkiin

asia vaivaa todella paljon ja suhteemme muuten toimii hyvin. Tulemme erittäin hyvin toimeen ja rakastamme toisiamme, mutta antaminen on rankkaa jos ei saa...
Samanlaisia kokemuksia :(? Tai neuvoja millä saisin tilanteesta jotenkin kohtuullisen?

Kommentit (4)

Vierailija

kirjotin sulle äsken hirveen pitkän viestin ja se katos..
joten en nyt jaksa yhtä pitkää kirjottaa uudestaan, mut se oli mun pointti että mulla ainakin ajan myötä asiat alko sujumaan kun fyys kemiat alko toimimaan ja oppi enemmän toisistaan :D

Vierailija

Samoilla linjoilla olen muuten oman tilanteeni kanssa, paitsi nyt seksi on jäänyt kokonaan pois. Taukoa on laskujeni mukaan ollut kohta 2 kuukautta... Että näin.

Ehdotan keskustelemista asiasta! Käytät minä-viestejä (Minä haluaisin, minusta olisi kivaa..) syyttävien sijaan.

Vierailija

Mielestäni kannattaa ryhtyä jonkinlaiseen muutokseen eikä turhautumista kannata pitkittää. :/

Ehkä voisitte ottaa tavaksi esim. antaa toisillenne useammin suuseksiä ennen varsinaista yhdyntää? Ehkä malttamattomampikin mies jaksaa tämänlaista esileikkiä. En tiedä millaisia asentoja harjoitatte, mutta takaapäinasennot lyhentävät emätintä & jalat yhdessä- asennot tekevät olon hiukan ahtaammaksi. Kannattaa kokeilla asentoja, joissa työnnöt suuntautuvat emättimen etuosaan. ;)
Laukeamisen pitkittämisestä en valitettavasti osaa sanoa mitään, mutta ehkä voisitte ottaa aluksi hitaammin mikäli se hillitsisi laukeamista?

Kannattaa pikkuhiljaa lisäillä esileikkiä ja ole itse aloitteentekijänä lisäämässä hellittelyä, kenties hän alkaa pitämään sitä osana seksiä itsekin. ;3

Vierailija

Laukaisemisen pitkittämiseen auttaa penisrengas, sen pitäisi myös hieman suurentaa penistä muttei kannata odottaa huimia tuloksia. Kesto varmasti pitenee ajankin myötä.
Kyllä tuollaiset asiat saa aika hyvin toimimaan jos vaan uskaltaa olla avoin ja kokeilla uusia juttuja. Menkää vaikka yhdessä hakemaan kirjastosta (tai jostain muualta) kirjoja tai välineitä.
Ja älkää unohtako tunnepuolia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat