Ripsien värjääminen

Vierailija

Tässä tarkoitan siis sitä väriä jolla saadaan ripsistä värjättyä esim mustat, en siis tarkoita ripsiväriä vaan ihan sitä väriainetta itseään. Onko omakohtaisia kokemuksia, hyviä huonoja puolia? Onnistuuko värjäys jos itse yrittää värjät ripsensä vai onko oltava apujoukkoja mukana? Kaikki vinkit olis tarpeen! (:

Kommentit (10)

Vierailija

Ripsien värjääminen on oikeastaan aika helppoa. Eikä se satu! Ja lopputulos riippuu todella paljon siitä minkälaiset omat ripsesi ovat. Ja sävynkin voi itse valita, joten hyvin helppoa! Ripset saa värjättyä kotona aivan itsekkin, mutta avustajasta ei ole ainakaan alkuun haittaa! Niin ja koita pitää väri ripsissä, silmään mennessä tekee kipeää.

Vierailija

täh? en oo ennen kuullukkaa ripsien kotivärjäyksestä, vähä kiva ! Mistä niitä saa? miten niitä käytetään? kertokaa vähä mullekki ! :)

Vierailija

Itse en kotona ole edes ajatellut kokeilla, kun välillä saa kampaajalla värjäyttämisen jälkeenkin kulkea tummat lasit silmillä päivän-pari. Tuppaavat sillä värillä luometkin mustaamaan, väkivaltaa kokeneeltahan siinä pian jo näyttää (:

Vierailija

tavarataloista ostettavissa olevat ripsi- ja kulmavärit eivät ole niin hyviä kuin kampaajien tai kosmetologien ripsi- ja kulmavärit. itse vannon ammattilaiset värien nimiin, refectociliin (en niihin tavarataloista saataviin refectocileihin). :D

ripset pystyy toki värjäämään itsekkin. jos itse värjää ripset niin kannattaa väri ripsiin levittää vanhalla ripsivärin harjalla ihan samalla lailla kun levittäisi ripsiväriä ripsiin. ja jos ei halua muistuttaa pandakarhua niin kannattaa levittää vaseliinia ylä- ja alaluomelle ihan ripsien tyveen (vaseliinia ei saa mennä ripsiin, koska silloin niihin ei tartu väriä). kunnon suojaus vaseliinilla on kaikein a ja o.

ite värjään ripset ja kulmat iha yksi ja se onnistuu aina hyvi. on se niin ihanaa kun ei tartte laittaa ripsaria tai kulmia. ite olen käyttänyt ripsissä ja kulmissa jos jonkinlaisia värejä :D olen vaalentanut ripsiä ja kulmia ja laittanut vaalennusten päälle punaisen värin. punaset ripset ja kulmat oli varmaan melkein puoli vuotta <3 ja on ollut mustaa ja sinimustaa ripsissä ja kulmissa ja ruskeeta kulmissa ym. jos väriä pääsee silmään niin se kirvelee, sillo täytyy heti silmät huuhtoo vedellä. tässäkin tulee vastaan se etta toiset on herkempiä kuin toiset eli toisilla väri ei tunnu missään ja toisilla se on tuskallisempaa. haittoja en ole ripsien ja kulmien värjäämiselle löytänyt. pelkkää plussaa vaan :D

blondii

itse kävin värjäyttämässä kampaajalla (hair storessa) ja olin tosi tyytyväinen! ripsen oli kauniit :) väriä ei mulla mennyt yhtään luomille vain ripsiin! se kosmetologi sanoi et mulla näkyy tosi hyvin se väri kun on niin pitkät ja tuuheat omat ripset :> en kyllä itse uskalla värjätä kotona :o luotan enemmän ammattilaisiin. ja kesti pitkään ja maksoi vain 10e!! menen ensi viikolla värjäämään uudelleen :D

Vierailija

Ripsien värjäys on tosi helppo ja näpsäkkä homma, onnistuu ihan kotonakin kosmetiikkaosastolta ostettavalla ripsi - ja kulmavärillä :-) Itse kävin kosmetologilla värjäyttämässä kun olin lähdössä ulkomaille, sen jälkeen tuntui että ripset eivät pysyneet taivutettuina ollenkaan, en tiedä sitten mistä johtui.. :) muuten tosi hyvä juttu ja kokeile ihmeessä! Jos päätät kotona värjätä, kannattaa värvätä joku toinen avuksi koska ei siitä oikein yksin tule mitään... :D

Popsicle

Jos oikeen hyvän lopputuloksen haluaa niin kannattaa mennä ihan vaikka kosmetologille värjäyttämään ripset, ei maksa paljoa :) Mutta jos kuitenkin kotona sen haluaa tehä ni kannattaa melkeen ottaa joku käsistään taitava ja tarkka ihminen tekemään se, yksin on vaikeeta saada ihan sinne ripsen tyveen sitä väriä, ilman että väriä menee silmään! :D

ginger

Mä värjään ripset joka kesä 2-3 viikon välein. Olen tehnyt näin ainakin jo 5 vuotta. Tai siis en itse todellakaan värjää, vaan äitini tai isoveljeni värjää mulle.

Kannattaa ostaa kaupasta sitä väriä, sama käy myös kulmille, tulee halvemmaksi ja se on helppoa! Jos äitini pystyy tehdä sen siististi niin kuka tahansa pystyy ;D

Lode

Kauan tää väri kestää ripsissä ja kuinka usein pitäis käydä kampaajalla uudestaa värjäämässä? Ja ootko huomannu et sun ripset olis heikentyny noista värjäämisistä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat