Inttinaiset

Vierailija

Eli onkos joukossamme intin jo käyneitä/inttiin meneviä naisia?Missä joukko-osastossa olitte/olette/pyritte? Kauan viivyitte? : D Itse aion heinäkuussa varmaankin uttiin. Kirjoitelkaa tänne kokemuksianne. Mitä tykkäsitte? Mikä oli syynne inttiin menemiselle, kenties poliisikoulu vai?
Entäs miten pärjäsitte kunnon puolesta, oliko rankkaa, kuntoilitko ennen inttiä miten paljon ja miten... ;D Vastasiko armeija odotuksiasi? Enempää en nyt keksi kysyttävää.. :D

Kommentit (2)

Vierailija

Terve vaan. Itse olen jo käynyt intin ja tykkäsin, vaikka henkisesti oli välillä aika rankkaa. Ei niinkään itse intin takia vaan oman luonteeni; en jaksaisi olla ihan jatkuvasti sosiaalinen ja jokainenhan tietää että juuri sitä siellä melkein joutuu olemaan. Samoin taipumus ottaa kovasti stressiä asioista oli vähän haitallinen. Mutta kyllä kannatti mennä, tiedän että olisin katunut jos en olisi palvelusta suorittanut. :)

Motiiveina oli lähinnä maanpuolustustahto ja yleinen kiinnostus sotilaskoulutukseen. Fyysisesti palvelus ei ollut mitenkään sietämättömän rankkaa, mutta kyllä parempi kunto olisi välillä helpottanut. Olin kaiketi aika keskinkertaisessa kunnossa, eli harrastin liikuntaa ennen inttiä mutta en ollut mikään kovakuntoinen tai himoliikkuja.

Haluaisin antaa lähdössä oleville vinkin: miettikää etukäteen ennakkoluulottomasti mihin aselajiin/tehtäviin haluaisitte. Älkää siis takertuko siihen ensimmäisenä päähän tulevaan vaihtoehtoon tai niihin mitä kaverit suosittelevat, vaan ottakaa selvää ihan kaikista vaihtoehdosita ja miettikää niiden sopivuutta ja kiinnostavuutta omalla kohdallanne. Ja kannattaa mieluummin valita sen mukaan joukko-osasto johon pyrkii, ei niin päin että päättää ensin paikan ja katsoo mitä siellä olisi tarjolla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat