Miehen ajatukset = arvoitus

Vierailija

Mulla on täl hetkel sellanen tilanne, että viime keväänä kun seurustelin eksäni kaa, yksi poika kiinnostui musta ja mä hieman siitä. meidän välille synty säpinää ja se kerto tykkäävänsä musta ja haluavansa olla mun kaa. Noh meillä oli siinä jonkun aikaa säpinää ja koska mulla meni eksän kanssa heikosti silloin, niin päätin laittaa poikki.

Kun olin laittanut edellisen kaa poikki tää poika ilmoitti ettei ollut varma enään meidän suhteen onnistumisesta tai siitä halusko olla mun kanssa. ja mä olin kerennyt jo kiintyä siihe pirulaiseen. se kerto asiansa ja ei osannut selittää siitä muuta paitsi sen että sitä pelotti se että se mokaa meidän suhteen tai et olisin liian tempperamenttinen sille.
No meni pariviikkoa ja kuulin et tää jätkä seurustelee taas eksänsä kaa jonka kaa oli ollut 3 krt aikasemminkin. eihän se kauhean kauaa kestänyt kuten ei aikasemminkaan.
Mulle tuli aika pahana loukkauksena se ku kuulin et ne olivat alkaneet melkein heti seurustelemaan kun poika oli mulle tehny selväks ettei tule mitään.
ja kaikki tapahtu ku salama kirkkaalta taivaalta. poika oli päivää aikasemmin sanonut haluavansa olla mun kanssa ja seuraavana päivänä ei nähnyt meidän suhteel mitää tulevaisuutta.

No Nyt olen löytänyt uuden ihanan miehen itselleni ja oon ihan suht tyytyväinen elämääni sen kanssa.
Mutta nyt samainen poika jonka kanssa oli viime keväänä oli säpinää on alkanut ottaa taas yhteyttä. Tääkin juttu alko ihan yhtäkkiä sillä et se pyys mua tupakille, ja ku en päässy ni se pyys ajelemaan sen kanssa illemmalla. no lähdin ajelemaan ku aattelin et ois kiva nähdä vanhaa kaveria (olin jo tottunut ajatukseen että ollaan vain kavereita), ja sitten tää poika aloittaa saman flirttailun ja leikkisän kiusaamisensa jota harrasti sillon viime keväänä. No en jaksanut noteerata sitä sillä olen itse ihminen joka flirttailee ja leikkii kaveriensa kanssa todella avoimesti ja leikkimielisesti. nii kauan pystyin olemaan noteeraamatta kunnes poika tarrasi muhun kiinni ja suutteli mua. siinä vaiheessa menin hämilleni ja sopersin et taitaa olla jo nii myöhä et mun tarvii lähteä kotiin. niimpä poika vei mut kotiin ja siinä sitten vaihettiin hyvät yöt ja sovittiin soittelevamme. laitoin viestiä tiedustellakseni mitä ihmettä tapahtui, seuraavana päivänä poika totesi että annetaanko asian vain olla ja vastasin helpottuneesti että annetaan vain. nyt mietin että mikä ketun häntä sillä ihmisellä on kainalossa... osaisko joku selventää mulle sen pojan ajatusmaailmaa tai mitä se tollasella käyttäytymisellä hakee :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat