Valintojen edessä

Vierailija

Olen itselleni todella suuren ongelman edessä. Minulla on ihana mies, johon luotan 100%:sti ja olemme seurustelleet noin vuoden verran. Hän oli ensimmäinen varsinainen yhdyntäkumppanini. Eka kerta ei varsinaisesti mikään riemuisa kokemus ollut, sillä sain vertailuja hänen edellisiin seksikumppaneihin (vaikkakin positiivisia) ja hän lähti saman tien homman hoidettuaan kavereidensa kanssa kaupungille. Asia on selvitetty, eikä hän enää tee niin, mutta kokemus loukkasi minua valtavasti.

Nyt itsevarmuuteni kasvaessa ja seksin himoon päästessäni olen alkanut harmittelemaan, etten ole muita miehiä pannut, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut ennen nykyistä miestäni. Haluaisin tietää, miltä se tuntuu muiden kanssa, vaikka nautin suunnattomasti mieheni kanssa rakastelusta. En voisi ikinä satuttaa miestäni, mutta haluaisin, että olisimme molemmat kokeneet yhtä paljon. Hän on minua 7v. vanhempi ja valmis jo asettumaan aloilleen, minä taas hamuan uusia kokemuksia. Kaatuuko meidän suhde kuitenkin ikäeroon ja minun kokemattomuuteeni, vai pitäisikö vain antaa asian olla? Olen siis 20v. ja mieheni 27v. Kaikki muu on täydellistä, mutta tämä asia vaivaa minua. Pelkään myös loukkaavani miestäni, jos hänelle asiasta kerron.

Kommentit (1)

Vierailija

Mä joskus entiseni kanssa mietin ihan samaa että oonko mä nyt loppuelämäni vain ja ainoastaan hänen kanssaan. No ero tuli ja seksi nykyisen kanssa on aivan loistavaa mutta luulen että se seksi olisi ollut täydellistä myös eksän kanssa jos olisimme tai jos olisin tuntenut häntä kohtaan samanlailla kuin nykyistä. Äh, tää on tosi vaikee juttu mutta en mä usko että se seksi toisten kanssa olis sen ihanampaa. Eksän kanssa mulla oli yhessä vaiheessa lupa ja tilaisuus kokeilla toista miestä, en sitten kuitenkaa pystynyt sitä tekemään.

Itse olen 20v ja nykyinen mies 27v ja uskon että tulemme olemaan loppuelämän yhdessä. Nykyinen on toinen seksikumppanini ja se riittää. Toisaalta se että palat halusta tietää miltä se toisten kanssa tuntuu, voi hajottaa suhteen. Ihmiset ovat uteliaita ja haluavat kokeilla vaikka tietäisi että se ei tule olemaan sen kummalisempaa kenenkään toisenkaan kanssa.Sinuna jos oikeasti miehestäsi välität ja näin, antaisin asian olla. Pelkän seksin takia en kannusta miestäsi jättämään. Mitä sitten vaikka hän on kokeneempi? Niin on minunkin mieheni eikä se vaivaa minua pätkääkään. Olen ylpeä siittä että en ole antanut kaikille halukkaille, vain harvoille ja valituille. Ja uskon että miehesikin pitää siitä että hän on ensimmäisesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat