Olen kyllästynyt mieheni hajuun

Vierailija

Olen tässä huomannut, että mieheni haisee todella pahalta. Hän ei käytä peseytyessään vartalosaippuaa vaan pesee vain hiuksensa. Joskus jos käymme yhdessä suihkussa hän laittaa minun mielekseni shampoota rintakehälleen, eli ei siis pese ala kroppaa tai varpaiden välejä. Mieheni käy suihkussa silloin tällöin, yleensä hän ilmottaa, että ei jaksa käydä suihkussa vaikka olisi juuri tullut kuntosalilta. Suihkuvälejä saattaa olla kolmekin päivää. Hänen hengityksensä haisee karmealta, koska hän polttaa tupakkaa. Itse kun en ole moiseen sortunut. Hampaatkin hän pesee vain silloin tällöin kuin huvittaa, pari kertaa viikossa. Hän vielä syö suklaata, lihapiiroikta yms. jotka saa hengityksen haisemaan vielä pahemmalta. Sukat ovat myös ongelma, en pysty edes koskemaan sukkiin. Vihaan hänen sukkiaan, koska ne ovat paksut urheilusukat jotka hikoavat kengissä oikein mukavasti. En pysty koskemaan hänen sukkiinsa, ellei ole pakko, yleensä ne lojuavat keskellä lattiaa. Olen ostanut hänelle ohkaset sukat, mutta niitä hän käyttää harvoin. Mieheni ei myöskään käytä deudoranttia, paitsi jos illalla on jotain menoa. Hän on oikea komistus jos lähdemme iltaa viettämään, laittaa hiukset, laittaa deudoranttia seka hajuvettä ja puhtaat sukat jalkaansa.

Emme ole harrastaneet seksiä 2 kuukauteen ja suutelemme harvoin. Ihan kuvottaa suudella miestäni, maistan aina tupakan tai sitten jonkun kuvottavan ruoan hajun. Suutelemme kunnolla vain jos olen humalassa ja silloin myös harrastamme seksiä. En ymmärrä miksi minua ei enään haluta, johtuuko se hajusta vai hänen peniksen koosta. Alkuhuumassa en huomannut tälläisiä ongelmia, mutta nyt kun asumme yhdessä olen keskittynyt pieniin ongelmiin. Seurustelua takana 1.5 vuotta. Rakastan häntä ja hänen luonnettaan, mutta ärsyttää kun seksi ei enään toimi niinkuin ennen.

Kertokaa mitä tässä tilanteessa voi enään tehdä? Onko tupakoiville olemassa jotain omaa purkkaa joka poistaa pahanhajuisen hengityksen? Miten saisin mieheni tuoksumaan yhtä hyvältä kuin ensitreffeillä? Olen kehunnut miten komealta hän näyttää kun laittautuu, mutta laittautuu silti vain kun hän on lähdössä juomaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Miten olisi jos kertoisit miehellesi puhtaan totuuden? Itse en varmaan pystyisi elämään ko. ihmisen kanssa jos toinen haisee lähes aina, jos suutelukin on jo noin vaikeaa eli toisin sanoen jotain mitä harrastetaan vain kännissä. Oletko sanonut miehellesi suoraan että ko. epähygieenisyys haittaa sinua? Hän ei välttämättä itse ymmärrä koko asiaa. Normaalisti ihmiset käyvät lähes päivittäin suihkussa ja pesevät hampaansa, en voisi kuvitellakkaan pussailevani sellaista joka ei pese hampaitaan ja polttaa vielä kaiken lisäksi.
En tarkoita että sun täytyisi nalkuttaa tms mutta voisithan vaikka suihkussa tarjoutua pesemään poikaystäväsi selän ja jotain muitakin osia ja ehdottaa vaikka iltaisin että mennäänkö pesemään yhdessä hampaat..
Itse varmaan en pystyisi pidättelemään tuntojani vaan sanoisin karusti että haiset ihan paskalta aina, voisit peseytyä niinkuin normaalit ihmiset :D Luulis että miehekettäs kiinnostais edes seksi sen verran että jaksais peseytyä kunnolla.

Vierailija

Itse sain mieheni pesemään päivittäin hampaansa juuri pyytämällä häntä kanssani iltahammaspesulle yhdessä, sen jälkeen aamuhammaspesulle. Nyt hän tekee niin automaattisesti, vaikken häntä mukaani pyytäisikään :)

Olen samaa mieltä NONAn kanssa, että kannattaisi keskustella asiasta miehen kanssa suoraan. Epähygienisyys on varmaan jokaisen mielestä inhottavaa ja epäkiihottavaa. Pyydä miestäsi ajattelemaan asiaa sinun kannaltasi.

Tupakanmakua ei kokonaan saa millään poistettua, mutta erilaiset pastillit (vaikkapa perus Sisut ja Tervaleijonat) ja purkat lieventää hieman käryä.

Vierailija

Kuulostaa siltä että ongelmat ei oikeasti rajoitu vain miehen hajuun ja hygieniantajuun, mutta ehkä siitä on hyvä aloittaa. Minustakin olisi syytä sanoa asiasta suoraan. Perusaromilleenhan ihminen ei voi mitään, mutta tietoinen epähygienisyys on helposti korjattavissa. Jos mies ei millään hienovaraisemmalla vihjeellä itse tajua niin jonkunhan se on hänelle kerrottava että hän haisee. Siitä tupakoinnistakin voisi puhua, ei lopettaminen ole mitenkään mahdoton asia ja siitä nalkuttaminen ei ole varsinaisesti nalkuttamista kun se on miehen omaksi parhaaksi... Varsinkin jos mies polttaa kotona, silloin kun kyse on myös omasta parhaastasi.

Mutta niitä hienovaraisiakin lähestymistapoja voi tietty koittaa, juuri tuo että kehut aina kun hän tekee jotain oikein kannattaa pitää yllä (älä lannistu vaikka se ei välttämättä tuo näkyviä tuloksia heti, ihan varmasti positiiviset kommentit jättää paremman ja pysyvämmän jäljen kuin negatiiviset), samoin tuo että kutsut/vaadit mukaan suihkuihisi ja hammaspesuihisi on hyvä tapa kannustaa miestä oikealle tielle... Kun itsekin harjaat hampaasi, ojennat vaan valmiiksi ladatun hammasharjan käteen miehellekin, ja suihkussa vaikka sitten kädestä pitäen näytät mitkä alueet pitää pestä, ja suihkun jälkeen kuivata. Saippuan, deodoranttien ja hajusteiden käyttö on toissijaista, tärkeintä olisi saada mies tottumaan siihen puhtaampaan olotilaan (kaikenlaiset jälkikäteen lisättävät hajusteet vain helpottaa asioiden todellisen tilan piilottamista, ja usein vain tekee sen hajun pahemmaksi, niihin on turha kannustaa jos perushygienia ontuu), on ihan totta että se motivoi pitämään sitä itsekin yllä.

Ai niin, ja villasukat. Ne hengittää ja eliminoi hajuja, paljon parempi vaihtoehto kuin urheilusukat, tai edes ohuemmat sukat, ja jos mies on tottunut paksumpiin sukkiin joka tapauksessa, muutoksen ei edes pitäisi olla vaikeaa. Ja älä missään nimessä siivoile hänen jälkiään, aikuinen ihminen osaa kyllä itse laittaa likaiset sukkansa pyykkiin jos kerran osaa ne jalastaankin ottaa ja lattialle asetella.

Vierailija

Aika inhottavan kuuloista, ei ihmekään ettei tee mieli suudella tai harrastaa seksiä. Sano vaan suoraan miehellesi miten asiat on. Hygieniesta huolehtiminen on todella tärkeää, muidenkin ihmisten kannalta! Jos mies ei usko, niin ei kai auta muu, kuin antaa sille hammasharja suoraan käteen (ja ehkä harjatakin hampaat hänen puolesta), pistää sille puhtaat sukat jalkaan kuin lapselle, raahata joka päivä mukaan suihkuun ja pestä päästä varpaisiin saippualla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat