thaimaa (hua hin)

Vierailija

Onkos cosmonaiset käyneet Thaimaassa? Itse olen luultavasti lähdössä tammikuussa thaimaaseen, Hua Hiniin töihin pariksi kuukaudeksi. Haluaisin nyt tietää millanen paikka on? Itse odotan paikalta vain rantaa jossa ottaa aurinkoa ja lämpöä sekä shoppailumestoja. Matkatoimistojen kuvissa rannat ovat upeita mutta todellisuudessa ne ei kai ole ihan niin hienoja. Entä jos olet ollut vaikkapa HuaHinissa niin otitko aurinkoa rannalla? Ovatko ne rannat edes hyviä siihen hommaan ja ottavatko siellä ihmiset aurinkoa? Ja missä siellä kannattaa käydä? Kertokaa kaikkea mitä paikasta mieleen tulee.

Kommentit (3)

Vierailija

Saanko kysyä kuinka vanha olet? Tunnut kirjoituksesi perusteella melko nuorelta!:)
Mutta itse olen käynyt Hua Hinissä ja muuallakin Thaimaassa. Hua Hin on ollut huonoin paikka missä olen käynyt. Vesi ei ole siellä turkoosia (ainakaan silloin kun olin siellä) vaan sameampaa kuin Suomessa, eli ei ainakaan snorklaukseen ollut hyvä paikka. Aika paljon turisteja oli mutta nykyään varmaan vielä enemmän. Tietenkin siellä on halpaa ja saa ostettua hyviä feikki tavaroita/vaatteita halvalla!
Kyllä siellä ihmiset ottavat aurinkoa niin kuin muuallakin Thaimaassa. Enimmäkseen auringonpalvojat ovat turisteja, mutta rannalla näkyi myös paikallisia ihmisiä pelailemassa jalkapalloa ja uimassa, mitä ei muualla Thaimaassa ole näkynyt!! Ihan kiva paikka oli mutta en menisi toista kertaa!!
Tässäpä minun mielipiteeni paikasta!
P.S. Kannattaa varmaan vältellä turisti paikkoja. Niissä hinnat ovat yleensä korkeammat kuin "normaaleilla" alueilla!

Vierailija

Onneks kahdessa kuukaudessa ehtii käydä kyllä katsomassa sitä turkoosia vettäkin. Onko kenelläkään vinkkejä missä siellä kannattaa ehdottomasti käydä? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat