Mitä tehdä,olen ihan hukassa

Vierailija

Hei. Elämäni muuttui kokonaan kesänlopussa..Sain selville että avomiehelläni oli ollut säpinää muiden naisten kanssa,jätin sen.
Minulle tuli hirveä pelko että jään yksin..aloin tavallaan etsiä korviketta ja siivutin kokonaan että pitkä seurustelusuhde oli päättynyt. Olin yhdissä juhlissa joissa join hieman liikaa ja tanssin todella paljon erityisesti yhen kundin kanssa jonka kanssa olemme olleet hyvää pataa kesän ajan.Päädyimme sänkyyn ja kun jälkeenpäin muistelee ei ollut ehkäisyä.Eli se oli sellanen yhden illan juttu. ja nyt sitten olen raskaana.
En tiedä yhtään että mitä pitäisi tehdä =/

ps.olen 17v,asun yksin.

Kommentit (3)

Vierailija

Mä suosittelen juttelemaan jonkun kanssa. Joku läheinen tai ystävä tai joku jonka kanssa voit käydä läpi asiaa. Tai sit ota yhteyttä ehkäisyneuvolaan ja sovi aika. Ei tarvi siis mitään päättää valmiiksi, vaan kerrot mikä on tilanne ja ettet tiedä mitä tekisit. Saat kuulla ainakin vaihtoehdot ja faktatietoa pohjaksi omalle ratkaisullesi. Tuo on vähän liian raskas asia yksin miettiä :/

Vierailija

Kuten Bamsekin, kehotan varaamaan ajan ehkäisyneuvolaan tai lasten ja nuorten poliklinikalle tai mikä nyt kaupungissasi onkaan se paikka jossa seksuaaliterveys- ja ehkäisyasioita hoidetaan. Itse kun olen tällainen sukupuolitautifoobikko, neuvon myös testaamaan tautien varalta, ihan vain varmuuden vuoksi. Itse en sinun asemassasi pitäisi jonkun yhdenyönjutun lasta, mutta sehän on täysin sinun päätöksesi. En tiedä miten suhtaudut aborttiin ja se on asia josta on paha mennä toista neuvomaan suuntaan tai toiseen, mutta jos olisin joku läheisesi, olisin varmaan enemmän sen kuin lapsen pitämisen kannalla.

Sitten tuohon entiseen suhteeseesi... Olen tosi pahoillani puolestasi ja itse olisin varmaan ihan yhtä tolaltani :/ Mutta ylipääsemiseen ei taida olla mitään oikotietä, vaan aika auttaa tehokkaimmin vaikka etenkin alussa se saattaa tuntua raskaimmalta tavalta päästä eteenpäin. Toivottavasti sulla on ystäviä joille voit puhua noista asioista. Paljon tsemppiä ja toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin! Eksäsi oli petturi eikä sen arvoinen että hänen takiaan kannattaisi käyttäytyä vastuuttomasti tai alkaa pelätä yksinjäämistä. Toivottavasti ette enää ole kämppiksiä.

Vierailija

Emme ole kämppiksiä,mies muutti pois.
En ajatellut pitää lasta koska mun taloudellinen tilanne ei anna myöten enkä jaksaisi yksin hoitaa kaikkea ja olen aina haaveillut oikeasta perheestä.
En ole uskaltanut sanoa ystävälleni koska kaikki olettavat että olen aina se kiltti tyttö mikä ei tee mitään tuollaista. mutta tosiassa en kyllä enää tunne itseäni..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat