mukava tyttöporukka kasaan?

Vierailija

Moikka!
Onko muita vailla uusia kavereita? Leffaan, bilettää, kahville, rannalle, lenkille, shoppailemaan? Eihän noita kavereita voi koskaan olla liikaa! Oon 19 vuotta ja pääkaupunkiseudulta. Harrastan tanssia ja rakastan matkustamista. On ihanaa viettää aikaa kissojen kanssa, kuunnella musiikkia ja kokkailla vähän,pidän myös treenaamisesta ja muodista. Samanhenkiset ja mukavaa kaveriporukkaa vailla olevat ottakaahan yhteyttä!: )

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Joo kuullostais kyl tosi mahtavalta, mutta muutin just pääkaupunkiseudulta pois! ):

Täältä päin kyllä sitten etsisin samaa kuin sinäkin. (:

Vierailija

Mustakin kuulostais kyllä tosi kivalta! :) Ainut vaan, et seurustelen kyllä, etten poikia lähtis valloittamaan ja lisäks inhoon ylikaiken tanssimista :D Lumilautailua en oo kokeillu, mutta lasketellu oon joskus. Ja kissoja rakastan ylikaiken! <3

Vierailija

Kuulostaa kivalta. Jotenkin on tullut vietettyä aikaa enemmän toisen sukupuolen kanssa niin on vain pari tyttökaveria, joten olisi hauskaa tutustua uusiin ihmisiin. Itse olen myös 18-vuotias ja rakastan käydä clubeilla tanssimassa, kun sinne pääsee niin yleensä koko ilta menee tanssiessa. :D Hmm, olen kyllä energinen, iloinen ja pulisemaankin opin sitten kun olen tutustunut ihmisiin paremmin. :)

Vierailija

täällä olis kans yks :D oon 18v pk-seudulla asuva ja aika samoilta kuulostaa kiinnostuksenkohteet. moni kaveri on muuttanut/muuttamassa muille paikkakunnille asumaan ja erosin vähän aikaa sit pitkästä suhteesta joten nyt olo on vähä yksinäinen. eli kiva seura kelpais! :)

Vierailija

Samat sanat!

Ainoastaan että löytyiskö täältä LAHTELAISIA uusia kavereita? Olen 21- v. ja just aloittanut opiskelut siis täällä Lahdessa, en siis tunne täältä ennestään ketään, tietysti on noi uudet koulukaverit, mutta olen melko sosiaalinen joten kavereita ei koskaan ole liikaa!

Vierailija

Täällä on kans yks 21 vuotias shoppailua ja tanssimista rakastava pääkaupunkiseudulla asuva :D Muutin poikaystäväni kanssa lähelle keskustaa, enkä ole vielä saanut uusia ystäviä :/ Lähtisin mielelläni juhlimaan tai muuten vaan ulos tuulettumaan :D

Vierailija

Täällä myös yksi nuori nainen tahtoisi päästä tapaamaan uusia ihmisiä. Espoossa asustelen miehen kanssa ja sosiaalinen elämä on jääny aika vähiin joten olisi mukavaa päästä tekemään kaikenlaista yhdessä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat