miesten huomio

Vierailija

Pakko myöntää, että minulle on kehkeytynyt ongelma miesten huomiosta. Olin ennen se ei-niin-nätti-tyttö, ehkä saanut lainkaan huomioita. Ja nykyään saan sitä paljon. Ja se on tehnyt hyvää itsetunnolleni, mutta nyt on alkanut tuntua, että siitä on tullut tarve.
Tuntuu kamalalta, koska olen tyytyväinen elämääni kaikinpuolin, enkä tarvitsisi kuin oman kullan huomiota - tai niin sen ainakin pitäisi olla.... mutta.
Haluaisin elää tasapainoisempaa elämää ja olla tyytyväinen itseeni näin - en haluaisi pönkittää itseäni miesten huomiolla. Mikä neuvoksi?

Kommentit (10)

Vierailija

itsekin kaipaan älyttömästi miesten huomiota. mulla meni jopa välit yhteen naispuoliseen kaveriin juuri sen takia kun kaipasin niin paljon jätkien huomiota ja hylkäsin sen tuntemattomien kännisten jätkien takia

Vierailija

Rakastan itsekin miesten huomiota ja sitä että he ihailevat tai palvovat minua! poikaystäväni ei vaan ole aina yhtä innoissaan siitä, mutta pitää sitä elämässä olla! jännitystä ja pientä flirttiä! ;) en tiedä sitten sinun tilanteessasi, ehkä kannattaisi panostaa vaikka ulkonäköön josta saat itsetuntoa lisää, ostele itsellesi hienoja asusteita ja käy kampaajalla! se tekee mielen hyväksi ja tuntuu että kaikki katsovat ja ihailevat kun vähän pistää tuulemaan! ;D

Vierailija

Mulle itelle tuntuu riittävän mun oman ukon huomio. Mutta ymmärrän kyllä täysin, että pitää siitä, että myös muut miehet tai yleensäkkin miehet kiinnittävät huomiota, kehuvat jne. Siitä saa itseluottamusta, mikä ei ole koskaan pahasta.

Vierailija

Mullakin oli ennen näin, halusin pönkittää omaa itsetuntoani, ja tietysti hiveli kuulla miespuolisilta imartelivia ja flirttailevia kommentteja. Tajuan kuitenki nyt, että olisi ehkä kannattanut hillitä itseään, sillä nykyinen poikkis ei tykkää yhtään, kun on saanut jotakin kautta kuulla kaikista ihastuksistani, joita on ollut monta. Hän luulee että olen hommaillut jokaisen kanssa, vaikka näin ei ole. Tämä syö suhteen luottamusta, vaikka entinen elämä on periaatteessa taakse jäänyttä.
Minulla tuohon auttoi vaan kun rupesin ns. metsästämään vain yhtä miestä :D eli siis olin iskenyt silmäni yhteen henkilöön (nykyisin poikaystäväni) ja laitoin kaiken energiani häneen, mietin miten voisin ottaa yhteyttä, päästä lähempään kontaktiin :D jotenkin muiden miesten huomion metsästäminen alkoi jäädä taka-alalle, nykyään vain tulee vaivaantunut olo jos joku rupeaa turhan flirttailevaksi.

Vierailija

Mulla myös oli joskus tuota ongelmaan..
Nautin siitä, kun sain huomiota, ja pidin aina pientä flirttiä muiden kanssa, vaikka olinkin varattu.. :) Muutenkin ulkonäkö oli kauhea pakkomielle!
Kyllästyin kuitenkin lopulta tähän, sen jäkeen kun jäin viimeksi sinkuksi... tuntui että asiat kävivät liian monimutkaisiksi, ja kerrytin vain ongelmia ja loukkasin ystäviäni, vaikken koskaan todella edennyt flirttiä pidemmälle yhdenkään miehen kanssa.. ja kun sitten kerran kaksi miestä alkoi keskenään oikeasti tapella huomiostani baarissa, päätin että keskityn ennemmin vain yhteen mieheen, jos siihenkään.. :)
Ei sillä, etten edelleen saisi huomiota, mutta olen päättänyt, että jätän moiset suosionosoitukset huomiotta tai sanon vain tylysti ettei kiinnosta..
Mä myös seurustelen nykyään, ja nykyinen poikaystäväni tykkää huonoa kuullessaan vanhoista ihastuksistani.. - pitää niitä kai edelleen jonkinlaisena uhkana.
Toisaalta hän on kuitenkin todella tyytyväinen jos näkee mun baarissa vaikka työntävän iskijät sivummalle :) Ja on kuulema loistavaa, kun tyttöystävä on niin viehättävä, että muitakin kiinnostaa, mutta hän silti tietää olevansa ainoa, joka saa koskea! ;)
Ja oikeasti olen huomannut, että tuntuu vielä huomattavasti hienommalta, kun saa käpertyä baarissa yhden komean miehen kainaloon ja antaa kaikille random iskiöille pakit! Niitä onneksi on kuitenkin nykyään huomattavasti vähemmän, eikä se haittaa mua yhtään..

Vierailija

Mut vielä se, että oikeasti parisuhteessa pitää myös ajatella asioita sen toisen näkökulmasta.. en mä ainakaan itse haluaisi nähdä mieheni flirttaavan kaikille muille naisille tai kuulla kerskuvan saamastaan huomiosta.. tulisi aika riittämätön olo :/
Mutta jos oikeasti tuntuu, ettei vai pysty lopettamaan, tai ei halua.. niin ehkä silloin kannatta miettiä, että onko se nykyinen kuitenkaan Se Oikea tai saatko mieheltäsi riittävästi huomiota, jos tarvitset sitä myös muilta..
On poikaystäväsi velvollisuus saada sut tuntemaan itsesi kauniiksi ja ihanaksi! :D

Vierailija

Ei pienestä flirtistä ole haittaa, sehän vaan piristää päivää ja siitä kannattaa siis nauttia.:) Ja totta että kohottaa itsetuntoa. Vaarallisilla vesillä liikutaan silloin, kun siihen lähtee itse mukaan. Viattoman ja ei-niin-viattoman flirttailun rajat voi nopeasti hämärtyä ja sit sitä kärsii vaan jatkuvasta morkkiksesta. Ajattele vaik niin, että on hauska jättää jätkät nuolemaan näppejään :D Ymmärsin kuitenkin että sä seurustelet(?).

Vierailija

Minäkin pidän miesten huomioista ja vaikka yritänkin ajatella etten halua huomiota, kuitenkin aina kun sitä saan tulen onnelliseksi. Pitää vain yrittää olla vahva, ettei ihmissuhteet mene pilalle miesten huomion osoitusten vuoksi.

Vierailija

Samaa ongelmaa olen potenut. Mutta jälkeenpäin ajateltuna se on lähinnä ehkä johtunut siitä, että olen ollut epätyydyttävässä suhteessa, jolloin muiden miesten huomio on tuntunut lohduttavalta ja tietysti itsetuntoa kohottavana. Ja okei, olen ehkä muutenkin melko huomionkipeä ja nautin kehuista, myöskin naisten. Ihan kaikkien. Mutta ei kai siinä mitään pahaa ole, jos itsekin muistaa kehua, eikä mene liian pitkälle flirttailussa. Mikäli siis seurustelee.

Usein kai taustalla voi olla juurikin sitä, että on ennen ollut ns. näkymätön, eikä niin huomiota herättävä ja sitten kun alkaa lopulta saamaan huomiota ja kohteliaisuuksia, se tuntuu mahtavalta. Varsinkin jos niitä saa miehiltä.

Vierailija

Niin kyllä se sinkkutytön mieltä lämmittää, jos miehet osoittaa huomiota tms. Nousee itseluottamus ja itsetunto...eikä mene usko miehiin ja rakkauteen, kun saa huomiota...alkaa optimistisesti ajattelemaan, että ehkäpä jossain on joku mullekin, kun saa huomiota. Olen niin pitkään ollut sinkkuna, että ihan mieltä lämmittää, jos huomiota saa. Pitää vaan laittaa tuulemaan, jos oman kullan mielii löytää :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat