Posliini vai ei?

Vierailija

Olen tässä kesän aloitellut uutta suhdetta ja seurusteluksi se on muuttunut. Olen vielä nyt 23-vuotiaanakin neitsyt ja koska ystävien kanssa ei oikein näin intiimeistä asioista tule puhuttua niin ajattelin että tänne uskallan tulla kyselemään asioita ja lukemaan toisten näkökulmia.
Tällä hetkellä mielessä on se että kuinka moni parisuhteessa olevista naisista ajaa alapään karvoitustaan vai pysyttelettekö ns.luonnontilassa eli annatte karvoituksen olla? Onko miehiltänne tullut jotain palautetta siihen että miten he haluaisivat asian olevan? Meillä on poikaystäväni kanssa ollut jo intiimejä hetkiä vaikka rakasteluun emme olekaan vielä edenneet ja itse en ole ajellut karvoitustani ja poikaystäväni on tietenkin nähnyt sen touhujemme aikana. Onko miehille kuitenkin miellyttävämpää, että nainen on posliini? Vai onko tämäkin semmoinen 50-50 -tilanne että toiset tykkää ja toiset ei?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Mä siistin ja lyhennän karvat normaalisti. Posliinia oon kokeillu, mutta ihan kokonaan posliinista meistä kumpikaan ei pahemmin tykänny. Että kai sekin vaihtelee ihmisen mukaan mistä tykkää.

Vierailija

Joo samaa mieltä! Siistiä voi ja en nyt sano että pitääkin mut en mä ainakaan koe sitä kauheen miellyttävänä ainakaan omalta osaltani että alaosasto rehottaa levällään ja epäsiististi tursuaa alkkareiden alta.

Vierailija

Kyllä siistiä nyt ainkin pitäiski, mutta jokaisellahan on omat mieltymiset. itselleni tulee ainakin epämiellyttävä olo jos en tee mitään.
Mutta välillä kyllä ärsyttää kun poikaystävä on huomauttanut sängestä, kun se ei sille periaatteessa kuulu mitenkään!

Vierailija

Kyseessä on täysin makuasia. Mielestäni oma mielipiteesi posliinista ja karvoista on tärkeämpi kuin miehen. Eli jos et tykkää posliinista, niin älä aja karvoja pelkästään miestä miellyttääksesi.

Itselläni on posliini ollut jo useita vuosia. Aiemmat miehet ovat pitäneet, mutta nykyinen on kumma tapaus. Vinkkas mulle jossain vaiheessa, ettei tarvitse ajaa. Mutta kyseessä on mun pillu ja täysin mun asia pidänkö pörrönä vaiko posliinina.

Ja Jondu-, ärsyttäis muakin moinen. Mulla kun on vielä niin herkkä iho intiimialueella, etten voi joka päivä sieltä ajaa.

Vierailija

itse pidän sheivatusta versiosta, se on ns siistimpi ja miehellehän on nautinto jo pelkästään naisen alapään katselu eikä se oikein onnistu jos siellä viidakko on valloillaan. toki myös on miehiä jotka pitävät pusikosta, mutta SINÄ itse päätät oletko posliini vai et, eli mies voi toki kertoa mielipiteensä pitääkö hän karvoista vai sieleästa mutta nainen päättää kumman hän itse haluaa! :>

Vierailija

Itse tyydyn vain siistimään, sillä en halua posliinin aiheuttavan "tyttö-10 vuotta" efektiä, muttei mikään viidakko jalkovälissäkään ole ollenkaan miellyttävä ajatus.

Vierailija

Tuli tuossa mieleen kysyä että millä keinoin te siistitte karvoituksenne? Itse sheivaan höylällä ja tuntuu että se sänki pukkaa esiin heti jo seuraavana päivänä :/ Nyppäämällä ne karvat sais juurineen pois mutta ku se koskee niin hemmetisti että ajatus ei oikein sytytä :D Kuitenkin olis ihan kiva olla sileä edes vähän aikaa, nytkin alakerta on ku piikkisika ja sekös ärsyttää..

Vierailija

Itsekin mietin juuri tätä että mitä keinoja te käytätte? Olen miettinyt sheivaamista mutta kyllähän sen esim.sääristäkin huomaa että seuraavana päivänä on jo sänkeä eikä tunnu kivalle.

Vierailija

Ite siistin kans ainaki joka toinen päivä, jos ei siisti nii sitten se rehottaa ja ei tosiaan oo mitään pientä karvotusta vaan kauhee viidakko..
Kokonaan en oo koskaan posliiniksi sheivannu, ite en tykkää ajatuksesta..

Ja siihen miten siistin, eli sanoinki että sheivaan.
Ostin noita Veetin bikinikit kylmävahaliuskoja, mutta en ole uskaltanut niitä kokeilla muualle kuin kainaloihin. Sattuuhan se, mutta ainakin kainaloihin toimivat oikein hyvin.

Vierailija

No sehän on tietty ihan oma asia, että mitä karvotukselleen haluu tehdä, mut kyllä nyt ainakin suosittelen siistimään ! Itse oon tykästyny toho posliini-linjaa, koska loppupeleissä sitä on helppo pitää ja sitten ei ainakaan rehota sellanen puska tuolla. Ja lisäks mun poikaystävä on kyllä tykänny ;)

Vierailija

No mulla oli ihan seurustelun alussa melkein posliini ja poikaystävä kyllä tykkäs siitä. Mutta noin vuoden jälkeen se sanoi sitte ujosti, että musta olis kiva jos välillä "antaisit rehottaa" :D mutta nyt taas ajoin karvoja pois ihan hygieenia syistä.

Vierailija

Itse ajelen lähes kokonaan posliiniksi, mutta jätän kuitenkin pienen kiitoradan. Mieheni pitää ja minä pidän. Höylätessä ärsyttävintä on kutiavan sängen kasvaminen jo seuraavana päivänä, haluasin joskus kokeilla brasialaista vahausta.

Minua kiinnostaa, ajeletteko ihan kokonaan häpyhuulienkin päältä? Tai saksitteko karvoja lyhkäsemmiksi? Itse ajelen, mutta en tiedä onko se kovin hygieenistä.

Nämä kysymykset taitaa kyllä kuulua terveys ja hyvä olo keskusteluun, mutta ajattelin nytten jatkaa tähän.

Vierailija

No kyl mie nykyään ajelen ku poikaystävä tykkää ja alkaa itteäänkin jo häiritsemään jos kauhee puska alkaa kasvaa. :D toki jos ei esim. nähdä poikaystävän kans pitkään aikaan, niin en jaksa mitään tehdä ellei ole bikinikausi menossa!

Vierailija

olen sitä mieltä että makuasia. itse kuitenkin ajelen kaikki pois, samoin poikaystävänikin silloin tällöin. mielestäni posliini on paljon hygienisempi ,enkä osaa edes kuvitella että antaisin kasvaa. seksikin tuntuu mukavemmalta kun ei mikään hankaa välissä :D

Vierailija

Minä olen posliinina pitänyt jo monta vuotta. Minä en itse pidä ajatuksesta että rehottaisi yhtään, ja miehekekkin tykkää tästä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat